winco Odesláno 16. květen 2010 Sdílet Odesláno 16. květen 2010 snad se nikdo nenaštve když sem hodim odkaz z jineho klubu:D co si o tomto myslite??? http://tuningclub206.com/forum/viewtopic.php?p=57315#57315 podla mňa je to podobne ako vymýšlam ja s tým vodikom ten taky čisti saplovaci prostor pretož epri horeni vodiku vznika voda akurat že neni tej vody tolko naraz Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
koblih69 Odesláno 16. květen 2010 Sdílet Odesláno 16. květen 2010 No u těch jednodušších a starších motorů bych se toho nebál. Opravdu to funguje, ale je potřeba si uvědomit, že například musíš sundat katalyzátor.... Navíc je potřeba si uvědomit, že karbon má pozitivní i negativní vliv, takže pak můžeš být docela překvapený co z toho dokonale čistého motoru půjde za zvuky a jak se třeba rozjede spotřeba oleje... Mimochodem karbon je docela slušné abrazivum, takže riziko je poměrně velké, navíc riskuješ zapečení kroužků, podpálení ventilů.... No o tom, že pokud ty kusy proženeš turbem tak tě nebude mít rádo, ani snad psát nemusím. [upravil dne 16/5/10 koblih69] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MINI Odesláno 16. květen 2010 Sdílet Odesláno 16. květen 2010 ja som to robil na opli calibra -motor bez turba,odpojil som hadicku na odsavanie vyparov zo sania,nasunul som miesto nej novu,ktora bola pripojena na flasu s vodou-2 litre motoru som dal 2000 otacok,pekne si nasavalo vodou,tie dva litre stiahlo asi ya 2 minuty,z vyfuku isla para-vysledok motor mal rovnomernejsi chod a na emisiach ked som bol krutili hlavami ake su nizke.to je moja skusenost -motor je na benzin,neviem ako je to na inych autach Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jozos Odesláno 16. květen 2010 Sdílet Odesláno 16. květen 2010 -S dekarbonizaciou mam celkom slusne skusenosti, takisto viem ze niektori hrdinovia dekarbonizuju vodou, co v podstate funguje, ale je to velmi nebezpecne. Ja davam prednost prepracovanejsim, lepsim a bezpecnym metodam. - ked uz, tak ja by som sa praveze strachoval len v pripade ze ide o stary motor (vela vela kilometrov), pretoze ked je motor vybehany, tak karbon vytesnuje (aj to mizerne) priestor medzi kruzkami a valcom, a ked sa odstrani tak motor uz nemusi nastartovat -chcem sa opytat co je to abrazivum ?? spominal to koblih69 - inak neviem o ziadnych rizikach okrem toho co som spominal a okrem dekarbonizacie vodou Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
koblih69 Odesláno 16. květen 2010 Sdílet Odesláno 16. květen 2010 Abrazivum je obecné pojmenování pro materiál který má brusné vlastnosti. Jinak by mě poměrně zajímaly ty lepší a bezpečnější metody. Osobně znám jedinou spolehlivou a to je rozebrání patřičních částí a odstranění ručně Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jozos Odesláno 16. květen 2010 Sdílet Odesláno 16. květen 2010 to s tymi brusnymi vlastnostami mas pravdu, ale neplati to, ked uz je karbon rozlozeny. A myslel som dekarbonizovanie profesionalnymi pripravkami a pristrojmi s ktorymi pracujem. Ak by si chcel ty, alebo niekto iny blizsie info, tak bud SZ alebo sedlakjozef@gmail.com, aby ma neobvinil admin ze tu robim komercnu inzerciu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pastorek Odesláno 16. květen 2010 Sdílet Odesláno 16. květen 2010 Původně zaslal: jozos S dekarbonizaciou mam celkom slusne skusenosti... Určite? Původně zaslal: jozos ... ked je motor vybehany, tak karbon vytesnuje (aj to mizerne) priestor medzi kruzkami a valcom a ked sa odstrani tak motor uz nemusi nastartovat... Priznaj sa že žartuješ lebo inak to budem považovať za haluz týždňa. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jozos Odesláno 16. květen 2010 Sdílet Odesláno 16. květen 2010 uz som dekarbonizoval nejedno auto, ver mi. A zatial som nemal ziadny problem, a s tym vytesnovanim som sa mozno nevyjadril uplne presne, ale viem o jednom pripade (nie mojom), kedy po dekarbonizacii vybehaneho motora museli prekruzkovat motor, pretoze stratil uplne tlaky. Neviem co na tom povazujes za haluz?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pastorek Odesláno 16. květen 2010 Sdílet Odesláno 16. květen 2010 To čo je zvýraznené tučným. Medzi krúžkami a valcom nikdy nieje karbón. Vždy sa usádza (okrem iného) medzi krúžkami a piestom. Možno si to tak myslel a iba omylom napísal inak. [upravil dne 16/5/10 pastorek] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pasy Odesláno 17. květen 2010 Sdílet Odesláno 17. květen 2010 ja bych se do toho nepoustel, viz par pripadu, kdy misto BA/Nafty na cerpacce nekdo nacerpal nejakou smes s vodou, a vysledkem byla generalka motoru.. vzhledem k tomu ze voda je temer nestlačitelná, tak se může i ohnout (ted mi vypadlo to slovo ) ojnice mezi klikou a pistem... atd.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
farky Odesláno 17. květen 2010 Sdílet Odesláno 17. květen 2010 pasy: to by musel byt vodou vyplneny cely priestor nad piestom alebo jeho velka cast, a to sa podari snad len keby lial priamo do sania vodu z kybla alebo zaparkuje v bazene [upravil dne 17/5/10 farky] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pasy Odesláno 17. květen 2010 Sdílet Odesláno 17. květen 2010 oky tak pak to nebude asi toliko nebezpecny, rikal sem si kdyz nekvalitni palivo s vodou alespon dle zpráv u kerejch clovek samo nema nikdy jistotu jak moc sou realny, tak takovahle troska vody bude taky problem... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vlado-.m Odesláno 17. květen 2010 Sdílet Odesláno 17. květen 2010 Nepomohlo by na rozpustenie karbonu do zbytku nafty pridat nejaky olej do dvojtaktu a normalne to vyjazdit? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
shark734 Odesláno 17. květen 2010 Sdílet Odesláno 17. květen 2010 aj kamarat dekarbonizoval....len skoda ze sa mu upchalo mazanie Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jozos Odesláno 17. květen 2010 Sdílet Odesláno 17. květen 2010 a ako dekarbonizoval ten kamarat, vodou? Inak po dekarbonizacii sacieho systemu u naftovych motorov vzdy menime motorovy olej prave kvoli takymto pripadom, aby sa to potom neupchalo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
shark734 Odesláno 17. květen 2010 Sdílet Odesláno 17. květen 2010 vodou...ale tak podla mna je to kravina...iba v pripade ze sa toho motoru chcete zbavit EDIT: este som zabudol ze ho tocil na 3tis/ot a zrazu mazanie... uz to bolo v prdeli [upravil dne 17/5/10 shark734] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jozos Odesláno 17. květen 2010 Sdílet Odesláno 17. květen 2010 ako som spominal uz som robil niekolko aut a ziadny problem nebol a nehovoriac o tom kolko aut robili kolegovia v cechach. Poviem ti preco mu odislo mazanie. Tym ze tam striekal vodu sa odlupila vacsia cast karbonu a ta mu to upchala... a to je ten problem. Ked sa to cisti spravne rozprasenymi a zohriatimy CHEMICKYMI pripravkami, tak sa nanosy neodlupuju ako je to s vodou. Ta chemia to odstranuje postupne a v tom je ten rozdiel Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 17. květen 2010 Sdílet Odesláno 17. květen 2010 mohl by mi někdo říct, k čemu je to propláchnutí vodou dobré?? děkuju:) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
koblih69 Odesláno 17. květen 2010 Sdílet Odesláno 17. květen 2010 Mno nevím, kusy karbonu co ucpou kanálky jsou jak p...a paní doktorky nikdo ji neviděl, ale všichni věří že ju má . Né vážně, stát se to může, viděl jsem par zahnojenech sacích košů co už nesály... Akorát bych si dovolil podotnout, že si těžko dovedu představit jak se ta voda dostane mimo spalovací prostor. Teda vona se tam fakt dostane - na oleji je to poznat, ale v tak minimálním množství a rozhodně tam neurve kusy karbonu. Vyčistí to drasticky jen spalovací prostor. 2 ozzy56 : k čemu? Asi úplně k ničemu , ale baví mě metody, které s minimálním přínosem nesou takový riziko ... Doporučuji raději kvalitní propláchnutí obsluhy slivovicí, já to udělal v sobotu a velmi mi to zpříjemnilo návštěvu u tchýně. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pastorek Odesláno 17. květen 2010 Sdílet Odesláno 17. květen 2010 ozzy56, v princípe je to akoby si wapkou umyl spaľovací priestor. Princíp je jednodchý, dokonca to aj funguje ale je veľa prípadov kedy takéto vyčistenie skončilo značným poškodením motora. Kto trochu pozná ako funguje spaľovací motor tak takéto šialené experimenty nebude robiť. Priznám sa že tiež nevidím racionálny dôvod na odstránenie malého množstva karbónu pri riziku zadretia motora, znehodnotenia oleja, podpálenia ventilov, zničenia sviečok a upchatia katalyzátora. No veď poznáš aké \"psie kusy\" dokážu robiť takzvaný tuneri s autami. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.