Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

5008 - zkušenosti


MilhausF

Recommended Posts

  • O 2 měsíce později...
  • O 2 týdny později...

Při studování nového auta jsem na horní vnitřní straně skla na pátých dveřích objevil malou dodělánanou LEDku. Napadlo mě jestli to není idetifikace probíhající regenerace FAPu. Nevím jak to probíhá u 5008, ale u 407 se při regeneraci zapínalo odmlžování zadního okna i zpětných zrcátek. Někteří si tam právě tuto LEDku dodělaváli aby věděli že jejich auto právě  regeneruje a tak jezdili dokud regenerace neskončila. Zatím jsem neměl čas abych rozdělával plasty okolo okna a zjišťoval na co je žárovka napojená.

Předem díky za postřehy.

P_20190922_181016.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Divné zvuky z motorového prostoru

v listopadu mi dobíhá 5tiletá záruka, tak chci vyřešit všechny "divnosti".

  • Cca 5s po vypnutí motoru (při zahřátém) se z motorového prostoru ozvou 3-4 taková "škytnutí" - čekal jsem, že v servisu budou hned vědět, ale jenom obecně rady, že možná EGR ventil. Nevítě někdo?
  • Dále - z motoru se občas ozývá jakoby zašustění (při prudkém uvolnění plynového pedálu, nebo např. při táhlém stoupání, kdy je motor v tahu), slyšitelné i při změně rychlostního stupně. Bál jsem se, aby to nebylo něco od automatu. V servisu mi vyměnili chladič turba, ale pazvuky (s nižší intenzitou) zůstaly.

Vše P5008 2.0l 120kW automat, najeto 50kKm. Díky za postřehy.

P.S.
Kdybyste někdo měl náhodou stejnou motorizaci někde v Praze a byl ochoten podstoupit srovnání, tak bych byl nesmírně vděčný. Možná mám slyšiny, ale nechci to podcenit. Kdyžtak prosím zprávu do SZ.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

mám naprosto shodné auto, rok 03/2015, najeto 112tkm. Ad 1) škytá taky, není to vada, je to vlastnost, tuším mi v servisu i vysvětlili důvod, něco tlakování a čerpadlo? To už bych kecal. Ad 2) trochu lépe popiš. Jinak něco jako šustění vychází u mě neustále od levého (řidičova) podběhu.

Upraveno uživatelem Péťa
Necituj předchozí příspěvek
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@Pacho69, @Pepa B. diky za potvrzeni. Cekal jsem neco jako cerpadlo, spis me prekvapilo, ze to v servisu nevedeli presne a obecne mlzili.

Ohledne 'susteni' - to se spatne popisuje -  jako bych 'rejzakem myl pekac' :)

Jak jsem psal - nejvic se to projevuje pri prudkem snizeni otacek - pri seslapnuti a rychlem uvolneni plynu, nebo po prerazeni automatu na vyssi stupen.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nevíte náhodou někdo jestli je možné u auta přes dia aktivovat systém start-stop? Je mi jasné, že bude potřeba minimálně dokoupit tlačítko na deaktivaci které je na panelu vlevo od volantu, ale už dále nevím jestli je k tomu systému potřeba ještě něco dalšího. Předpokládám že se jedná pouze o software a vše ostatní krom zmiňovaného tlačítka v autě už je z výroby. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Myslím že Radim má pravdu a  tuším že tam bude asi víc věcí jiných než u klasiky. Minimálně tam bude trochu jiný svazek elektriky pedály budou asi osazené spínači k této srandě. No sumasumárum si myslím že je nesmysl to dodělávat. Protože o efektu tohoto systému se všeobecně ví že není takový jak si ouřadové přáli a vysnili a za druhé to bude asi i finančně náročný to dostat do staršího vozu. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...