ozzy56 Odesláno 29. červen 2019 Sdílet Odesláno 29. červen 2019 zkus se přihlásit jako firma, ale nevím, jestli to ještě půjde http://public.servicebox.peugeot.com/pages/index.jsp Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petr Bednář Odesláno 29. červen 2019 Sdílet Odesláno 29. červen 2019 Ozzy56: no to sou prave ty stranky,ktery po me chcou to heslo,su z toho zmatenej Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Laďa Odesláno 29. červen 2019 Sdílet Odesláno 29. červen 2019 Musíš se tam zaregistrovat. Petr Bednář ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dodo1976 Odesláno 30. červen 2019 Sdílet Odesláno 30. červen 2019 Jo jako firma a na mail Ti přijdou přihlašovací údaje Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dodo1976 Odesláno 30. červen 2019 Sdílet Odesláno 30. červen 2019 V 27. 6. 2019 at 8:58, Mojo2 napsal: @Dodo1976 tak s tim si neporadim, to jde trochu mimo me sice vim o cem je rec, ale udelat s tim nic neumim Njn chce to rozdělat a proměřit. Tak do servisu nooo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mojo2 Odesláno 10. září 2019 Sdílet Odesláno 10. září 2019 Chtěl bych se zeptat, nevítě někdo kam zapojit kostru v protostoru, či vedle, pojistek v kabině? díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 10. září 2019 Sdílet Odesláno 10. září 2019 kostru zapoj co nejblíže spotřebiče, nejlépe na suché, čisté, barvy zbavené místo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mojo2 Odesláno 10. září 2019 Sdílet Odesláno 10. září 2019 @ozzy56 to bych rád, ale že by byl nějaký supr přístup k těm pojistkám to není. Proto bych rád info, jestli už to tam někdo na najěké konkrténí místo nezapojoval Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Brizan Odesláno 22. září 2019 Sdílet Odesláno 22. září 2019 Při studování nového auta jsem na horní vnitřní straně skla na pátých dveřích objevil malou dodělánanou LEDku. Napadlo mě jestli to není idetifikace probíhající regenerace FAPu. Nevím jak to probíhá u 5008, ale u 407 se při regeneraci zapínalo odmlžování zadního okna i zpětných zrcátek. Někteří si tam právě tuto LEDku dodělaváli aby věděli že jejich auto právě regeneruje a tak jezdili dokud regenerace neskončila. Zatím jsem neměl čas abych rozdělával plasty okolo okna a zjišťoval na co je žárovka napojená. Předem díky za postřehy. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
radim.1008 Odesláno 23. září 2019 Sdílet Odesláno 23. září 2019 To bude ono, při regeneraci se spouští výhřev zadního skla a zrcátek stejně jako u tebou zmíněného P407. K tomu jsem se ještě nedokopal. Zatím ohmatávám sklo řidičova zrcátka. Brizan ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Brizan Odesláno 24. září 2019 Sdílet Odesláno 24. září 2019 Díky za info. Dnes jsem to zkoušel a skutečně se ta LEDka rozsvítí když zapnu ohřívání zadního okna. Jen jsem nevěděl jestli to funguje při regeneraci stejně jako u 407. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VAVA Odesláno 25. září 2019 Sdílet Odesláno 25. září 2019 Divné zvuky z motorového prostoru v listopadu mi dobíhá 5tiletá záruka, tak chci vyřešit všechny "divnosti". Cca 5s po vypnutí motoru (při zahřátém) se z motorového prostoru ozvou 3-4 taková "škytnutí" - čekal jsem, že v servisu budou hned vědět, ale jenom obecně rady, že možná EGR ventil. Nevítě někdo? Dále - z motoru se občas ozývá jakoby zašustění (při prudkém uvolnění plynového pedálu, nebo např. při táhlém stoupání, kdy je motor v tahu), slyšitelné i při změně rychlostního stupně. Bál jsem se, aby to nebylo něco od automatu. V servisu mi vyměnili chladič turba, ale pazvuky (s nižší intenzitou) zůstaly. Vše P5008 2.0l 120kW automat, najeto 50kKm. Díky za postřehy. P.S. Kdybyste někdo měl náhodou stejnou motorizaci někde v Praze a byl ochoten podstoupit srovnání, tak bych byl nesmírně vděčný. Možná mám slyšiny, ale nechci to podcenit. Kdyžtak prosím zprávu do SZ. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pepa B. Odesláno 26. září 2019 Sdílet Odesláno 26. září 2019 (upraveno) mám naprosto shodné auto, rok 03/2015, najeto 112tkm. Ad 1) škytá taky, není to vada, je to vlastnost, tuším mi v servisu i vysvětlili důvod, něco tlakování a čerpadlo? To už bych kecal. Ad 2) trochu lépe popiš. Jinak něco jako šustění vychází u mě neustále od levého (řidičova) podběhu. Upraveno 26. září 2019 uživatelem Péťa Necituj předchozí příspěvek VAVA ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pacho69 Odesláno 26. září 2019 Sdílet Odesláno 26. září 2019 Mám teda manuál, "škytání" mám taky. V podstatě od začátku slyšitelné, už tehdy jsem to přisoudil nějakému čerpadlu, v servisu mi řekli, že je to příprava paliva na nastartování. VAVA ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VAVA Odesláno 27. září 2019 Sdílet Odesláno 27. září 2019 @Pacho69, @Pepa B. diky za potvrzeni. Cekal jsem neco jako cerpadlo, spis me prekvapilo, ze to v servisu nevedeli presne a obecne mlzili. Ohledne 'susteni' - to se spatne popisuje - jako bych 'rejzakem myl pekac' Jak jsem psal - nejvic se to projevuje pri prudkem snizeni otacek - pri seslapnuti a rychlem uvolneni plynu, nebo po prerazeni automatu na vyssi stupen. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pacho69 Odesláno 27. září 2019 Sdílet Odesláno 27. září 2019 Šustění nevím, mám najeto 165t, možná je trochu slyšet turbo, je to právě při náběhu nebo doběhu. Syn to slyší víc, asi už je to na frekvencích, které už neslyším tak dobře. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VAVA Odesláno 28. září 2019 Sdílet Odesláno 28. září 2019 @Pacho69 Nejsou to vysoké frekvence, jako u turba, spíš jako když se třou o sebe kartonové krabice. Turbo "sviští" podle předpokladů Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Brizan Odesláno 2. říjen 2019 Sdílet Odesláno 2. říjen 2019 Nevíte náhodou někdo jestli je možné u auta přes dia aktivovat systém start-stop? Je mi jasné, že bude potřeba minimálně dokoupit tlačítko na deaktivaci které je na panelu vlevo od volantu, ale už dále nevím jestli je k tomu systému potřeba ještě něco dalšího. Předpokládám že se jedná pouze o software a vše ostatní krom zmiňovaného tlačítka v autě už je z výroby. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
radim.1008 Odesláno 2. říjen 2019 Sdílet Odesláno 2. říjen 2019 To jsi snad první, kdo to chce mít v autě dobrovolně. U Stop startu bude jiná baterie a myslím, že i alternátor. Dodo1976, ozzy56 a Laďa ohodnotil 3 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vena garážmistr Odesláno 2. říjen 2019 Sdílet Odesláno 2. říjen 2019 Myslím že Radim má pravdu a tuším že tam bude asi víc věcí jiných než u klasiky. Minimálně tam bude trochu jiný svazek elektriky pedály budou asi osazené spínači k této srandě. No sumasumárum si myslím že je nesmysl to dodělávat. Protože o efektu tohoto systému se všeobecně ví že není takový jak si ouřadové přáli a vysnili a za druhé to bude asi i finančně náročný to dostat do staršího vozu. radim.1008 ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.