HonzaC2 Odesláno 22. březen 2018 Sdílet Odesláno 22. březen 2018 Ja treba na svem aute odpojim + pol. A to proto, ze jinak se mi nabojeni automatickou nabijeckou nikdy neukonci, pokud je baterie pripojena na auto. Kdyz + pol odpojim, nabijeni se vzdy dokonci za nejakou tu hodinu. A ja dobijim tak kdyz si vzpomenu, ale kdybhc to mel nejak pausalizovat, tak 1x za 3 mesice. Zpravidla si na to vzpomenu jak zacnou mrazy a pak kdyz jsou velka vedra. Kdyz jsou ty vedra, zapnu to vecer, kdyz uz neprazi slunko a vypnu rano (to uz je dobijeni davno skoncene) a jedu do prace A to odpojeni + polu je na obou mych autech jednim ukonem, mam tam takove rychloupinaky. Na ten odpojeny + pol dam jeden kabel od nabijecky a druhy pripojuju v aute taky na kostru. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
martinecondrej Odesláno 22. březen 2018 Sdílet Odesláno 22. březen 2018 (upraveno) přesně tak mám nabíječku Optimate 4, kupoval jsem si jí pro motorku, nic neodpojuju a nabíječka si nabíjí jak je potřeba a když je nabito tak se přepíná do udržovacího modu. Upraveno 22. březen 2018 uživatelem martinecondrej Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kveton Odesláno 22. březen 2018 Sdílet Odesláno 22. březen 2018 já teda + odpojuju, nemám na to koule to nechat zapojený Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
martinecondrej Odesláno 22. březen 2018 Sdílet Odesláno 22. březen 2018 (upraveno) dělám to tak už rok a půl, cca 4x do roka, právě co mi umřela baterka. Nabíjím takhle i motorku , Megane II, C-max a moskviče . Nikdy se nic nezničilo Motorku mám vlastně na té nabíječce nonstop, pokud nenabíjím auta Upraveno 22. březen 2018 uživatelem martinecondrej Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HonzaC2 Odesláno 22. březen 2018 Sdílet Odesláno 22. březen 2018 Taky jsem nabíjel i připojeným plusem, nikdy se nic nezničilo, ale jak jsem psal, nabíjelo to pořád. Takhle se mi to zdálo lepší s odpojeným plusem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Maroš 1975 Odesláno 23. březen 2018 Sdílet Odesláno 23. březen 2018 V 21. 3. 2018 at 21:18, HonzaC2 napsal: A jak casto jsi baterii dobijel za tech 5 let? Pokud nikdy tak se nediv. Baterie trpi a zivotnost se ji zkracuje hlavne tim, ze je nedostatecne nabita. Pro mnoho lidi je nepochopitelne, ze k tomuto dochazi zejmena v lete ve velkych horcich, kdyz dochazi k velkem samovybijeni. U takto vybite baterie - ona normalne startuje, ale je nabite treba jen na nekolik desitek procent, dochazi k sulfataci desek a jejimu nevratnemu poskozeni. V zime se to pak projevi tak, ze vlivem degradace tech desek se snizi jeji kapacita a to treba tak, ze z ni mas jen 20%. Vic uz treba proste nabit nejde. A v zime pak neustoji ty starty, je slaba a nevydrzi dlpouho tocit. A pak ti treba znenadani v lete zcela znenadani umre. A proto je potreba ji dobijet a to prubezne a udrzovat ji plne nabitou. Tim dosahnes toho, ze jeji kapacita vydrzi jak nejdele to pujde, vzhledem ke kvalite baterie, co si poridis. Nabíjam spravidla cca 2 x za rok. Pri prezúvaní na jeseň mechanik premeria a ja pred prezúvaním dobíjam. Na jar dobíjam zase pri prezúvaní. Keď zoberiem čo všetko pripájam v aute (nabíjačky, v lete ladničku a pod., tak všetko o.k., len posledný mesiac som spozoroval vždy po viacdňovom státí economy mode... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
radim.1008 Odesláno 23. březen 2018 Sdílet Odesláno 23. březen 2018 Mám novou baterku od července a taky mi to teď píše economy mod. Musím najít nabíječku a někdy o víkendu to dát nabít. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dodo1976 Odesláno 23. březen 2018 Sdílet Odesláno 23. březen 2018 Economy mod naběhne i po chvilce otevřených dveří či rozsvícené lampičky uvnitř. Není to dáno stavem nabití baterie, ale spíš preventivním odpojení baterie tak aby se dalo nastartovat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radek Hurvajz Odesláno 23. březen 2018 Sdílet Odesláno 23. březen 2018 (upraveno) Když jsem koupil 207 tak jsem patral po tom jak tohle funguje, na netu jsem se dočetl že Economy mode naskočí za 30 minut pokud je nějaký odběr, nasledně se zbytkový čas prodlužuje o dobu chodu motoru, nejvice však na tech 30 minut. Takže když někde economy mode naskoči a ty pak jen nastartuješ a za 5 minut to chcipneš tak nasledně se to udrží jen tech 5 minut. U tohoto je jedno jak je baterie nabitá Upraveno 23. březen 2018 uživatelem Radek Hurvajz Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kveton Odesláno 23. březen 2018 Sdílet Odesláno 23. březen 2018 Tak to asi souhlasit nemůžu, podle mě to záleží na stavu baterky. Na 207 jí mám skoro KO a economy mode mi naskočí po cca 2 minutách a to ikdyž jedu hodinu předtim, je to delší když jsem předtim baterku nabíjel, ale druhý den už zase ne Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pacho69 Odesláno 23. březen 2018 Sdílet Odesláno 23. březen 2018 (upraveno) Těch 30minut je asi maximum, to naskočí vždy. Jinak pokud má baterka nižší napětí, tak naskočí dřív. Upraveno 23. březen 2018 uživatelem Pacho69 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radek Hurvajz Odesláno 23. březen 2018 Sdílet Odesláno 23. březen 2018 (upraveno) Tak asi je to zavislý i na napětí baterie, to dava celkem logiku Myslel jsem že je jedno jak je na tom baterie v připadě že je dobrá a jedná se o tu časovou prodlevu. Upraveno 23. březen 2018 uživatelem Radek Hurvajz Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pepa B. Odesláno 27. březen 2018 Sdílet Odesláno 27. březen 2018 zdravím, pročítal jsem celé fórum, ale konkrétně pro 5008 jsem nenašel odpověď, většinou se jednalo o problém u 307ky. Mám 2.0HDI, automat, 2015 a nemůžu odstranit kmitání volantu kolem cca 120km/h. Opakovaným vyměnováním gum a disků můžu naprosto vyloučit vyvážení, brzdy mám komplet nové, na STK na "třepačce" nezjištěny žádné vůle a tlumiče ok, geometrie v pořádku, . V servise Peugeot se nakonec přiznali, že trochu o závadě vědí a většinou pomůže (většínou) výměna zadních silentbloků (nebo pro sichr i předních) na ramenách. Než přistoupím i k tomuto kroku, řešil jste prosím někdo přesně to samé? Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
martinecondrej Odesláno 27. březen 2018 Sdílet Odesláno 27. březen 2018 jednoznačně ty silentbloky v kombinaci s kotouči, nevím už kde, ale je tu toho napsáno dost i ode mě. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pepa B. Odesláno 27. březen 2018 Sdílet Odesláno 27. březen 2018 (upraveno) díky, a výchozí stav byl stejný, tzn. na první pohled bez vůlí? Nechce se mi to dávat do autorizáku, tohle je čistá mechanická práce, jaké ty silentbloky vzít? Jakékoliv značkové nové, nebo ty "zesílené" mají nějaké specifické označení? + stačí ty zadní problematické, nebo když bude rameno venku u stahováku, tak dát oba dva? Upraveno 27. březen 2018 uživatelem Péťa Necituj předchozí příspěvek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
martinecondrej Odesláno 27. březen 2018 Sdílet Odesláno 27. březen 2018 (upraveno) nevím, nezkoumal jsem. Dal jsem do servisu, vyměnili a volant dobrý, pak jsem je měnil znovu za neoriginál, protože se objevila vibrace od motoru. Psal jsem tu toho o tom dost. hledej Upraveno 27. březen 2018 uživatelem martinecondrej Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pacho69 Odesláno 27. březen 2018 Sdílet Odesláno 27. březen 2018 těž jsem to měl, navíc to dělalo jen někdy. Nakonec vyměněny silentbloky a kotouče ještě v záruce. Od té doby už žádný problém. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
brutall Odesláno 27. březen 2018 Sdílet Odesláno 27. březen 2018 před 4 hodinami, Pepa B. napsal: zdravím, pročítal jsem celé fórum, ale konkrétně pro 5008 jsem nenašel odpověď, většinou se jednalo o problém u 307ky. Mám 2.0HDI, automat, 2015 a nemůžu odstranit kmitání volantu kolem cca 120km/h. Opakovaným vyměnováním gum a disků můžu naprosto vyloučit vyvážení, brzdy mám komplet nové, na STK na "třepačce" nezjištěny žádné vůle a tlumiče ok, geometrie v pořádku, . V servise Peugeot se nakonec přiznali, že trochu o závadě vědí a většinou pomůže (většínou) výměna zadních silentbloků (nebo pro sichr i předních) na ramenách. Než přistoupím i k tomuto kroku, řešil jste prosím někdo přesně to samé? Díky Jakou máš značku pneu? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pepa B. Odesláno 28. březen 2018 Sdílet Odesláno 28. březen 2018 (upraveno) zímní 215/55/16 Continental 860TS nové, letní Pirelli Nero GT 217/50/17 nové (kupovány záměrně, protože starší na půl sjeté to dělaly, abych vyloučil gumy) Upraveno 28. březen 2018 uživatelem Péťa Necituj předchozí příspěvek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pepa B. Odesláno 28. březen 2018 Sdílet Odesláno 28. březen 2018 jinak moc díky všem, za názory, i za odkaz, projdu znova pečlivě, ale zatím mi vychází ty silentbloky, což je - vzhledem k tomu, co jsem už absolvoval - celkem levné řešení, snad pomůže Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.