Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

5008 - zkušenosti


MilhausF

Recommended Posts

Ja treba na svem aute odpojim + pol. A to proto, ze jinak se mi nabojeni automatickou nabijeckou nikdy neukonci, pokud je baterie pripojena na auto. Kdyz + pol odpojim, nabijeni se vzdy dokonci za nejakou tu hodinu. A ja dobijim tak kdyz si vzpomenu, ale kdybhc to mel nejak pausalizovat, tak 1x za 3 mesice. Zpravidla si na to vzpomenu jak zacnou mrazy a pak kdyz jsou velka vedra. Kdyz jsou ty vedra, zapnu to vecer, kdyz uz neprazi slunko a vypnu rano (to uz je dobijeni davno skoncene) a jedu do prace :)

 

A to odpojeni + polu je na obou mych autech jednim ukonem, mam tam takove rychloupinaky. Na ten odpojeny + pol dam jeden kabel od nabijecky a druhy pripojuju v aute taky na kostru.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

dělám to tak už rok a půl, cca 4x do roka, právě co mi umřela baterka. Nabíjím takhle i motorku , Megane II, C-max a moskviče :papa.

Nikdy se nic nezničilo

Motorku mám vlastně na té nabíječce nonstop, pokud nenabíjím auta

Upraveno uživatelem martinecondrej
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 21. 3. 2018 at 21:18, HonzaC2 napsal:

A jak casto jsi baterii dobijel za tech 5  let? Pokud nikdy tak se nediv. Baterie trpi a zivotnost se ji zkracuje hlavne tim, ze je nedostatecne nabita. Pro mnoho lidi je nepochopitelne, ze k tomuto dochazi zejmena v lete ve velkych horcich, kdyz dochazi k velkem samovybijeni. U takto vybite baterie - ona normalne startuje, ale je nabite treba jen na nekolik desitek procent, dochazi k sulfataci desek a jejimu nevratnemu poskozeni. V zime se to pak projevi tak, ze vlivem degradace tech desek se snizi jeji kapacita a to treba tak, ze z ni mas jen 20%. Vic uz treba proste nabit nejde. A v zime pak neustoji ty starty, je slaba a nevydrzi dlpouho tocit. A pak ti treba znenadani v lete zcela znenadani umre. A proto je potreba ji dobijet a to prubezne a udrzovat ji plne nabitou. Tim dosahnes toho, ze jeji kapacita vydrzi jak nejdele to pujde, vzhledem ke kvalite baterie, co si poridis.

Nabíjam spravidla cca 2 x za rok. Pri prezúvaní na jeseň mechanik premeria a ja pred prezúvaním dobíjam. Na jar dobíjam zase pri prezúvaní. Keď zoberiem čo všetko pripájam v aute (nabíjačky, v lete ladničku a pod., tak všetko o.k., len posledný mesiac som spozoroval vždy po viacdňovom státí economy mode...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Když jsem koupil 207 tak jsem patral po tom jak tohle funguje, na netu jsem se dočetl že Economy mode naskočí za 30 minut pokud je nějaký odběr, nasledně se zbytkový čas prodlužuje o dobu chodu motoru, nejvice však na tech 30 minut.

Takže když někde economy mode naskoči a ty pak jen nastartuješ a za 5 minut to chcipneš tak nasledně se to udrží jen tech 5 minut.

U tohoto je jedno jak je baterie nabitá

Upraveno uživatelem Radek Hurvajz
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak to asi souhlasit nemůžu, podle mě to záleží na stavu baterky. Na 207 jí mám skoro KO a economy mode mi naskočí po cca 2 minutách a to ikdyž jedu hodinu předtim, je to delší když jsem předtim baterku nabíjel, ale druhý den už zase ne

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

zdravím, pročítal jsem celé fórum, ale konkrétně pro 5008 jsem nenašel odpověď, většinou se jednalo o problém u 307ky. Mám 2.0HDI, automat, 2015 a nemůžu odstranit kmitání volantu kolem cca 120km/h. Opakovaným vyměnováním gum a disků můžu naprosto vyloučit vyvážení, brzdy mám komplet nové, na STK na "třepačce" nezjištěny žádné vůle a tlumiče ok, geometrie v pořádku, . V servise Peugeot se nakonec přiznali, že trochu o závadě vědí a většinou pomůže (většínou) výměna zadních silentbloků (nebo pro sichr i předních) na ramenách. Než přistoupím i k tomuto kroku, řešil jste prosím někdo přesně to samé? Díky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

díky, a výchozí stav byl stejný, tzn. na první pohled bez vůlí? Nechce se mi to dávat do autorizáku, tohle je čistá mechanická práce, jaké ty silentbloky vzít? Jakékoliv značkové nové, nebo ty "zesílené" mají nějaké specifické označení? + stačí ty zadní problematické, nebo když bude rameno venku u stahováku, tak dát oba dva?

Upraveno uživatelem Péťa
Necituj předchozí příspěvek
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 4 hodinami, Pepa B. napsal:

zdravím, pročítal jsem celé fórum, ale konkrétně pro 5008 jsem nenašel odpověď, většinou se jednalo o problém u 307ky. Mám 2.0HDI, automat, 2015 a nemůžu odstranit kmitání volantu kolem cca 120km/h. Opakovaným vyměnováním gum a disků můžu naprosto vyloučit vyvážení, brzdy mám komplet nové, na STK na "třepačce" nezjištěny žádné vůle a tlumiče ok, geometrie v pořádku, . V servise Peugeot se nakonec přiznali, že trochu o závadě vědí a většinou pomůže (většínou) výměna zadních silentbloků (nebo pro sichr i předních) na ramenách. Než přistoupím i k tomuto kroku, řešil jste prosím někdo přesně to samé? Díky

Jakou máš značku pneu?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...