Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

5008 - zkušenosti


MilhausF

Recommended Posts

lidi jak to máte s dětskou pojistkou zadních dveří? Mám elektronickou u ovládání oken což funguje. Nicméně je to trochu nepraktické, že to zamkne oboje dveře. Mě by stačili pouze jedny. V návodu je uváděna i mechanická dětská pojistka na každých dveřích. Koukal jsem na to, ale podle všeho ji tam nemám. Místo červeného plastového kolečka pro zamykaní tam je pouze černá gumová záslepka.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

klicem jsem to prave zkousel a zustala mi ta zaslepka v "ruce" otaceni nemelo zadnej vliv na zamek. Ano, mechanicka nevyresi okno, ale to treba zatim neni potreba. Je blby, kdyz jede vzadu i dospely a clovek musi porad aktivovat/deaktivovat pojistku. Proto, kdyby to slo, tak jedny dvere zajistim mechanicky a okno dle potreby...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

aha, tak zaslepka není na místě dětské pojistky. Dle návodu je to "nouzové" uzamčení dvěří přip poruše centrálního zamykání. V tom případě tam asi mechanická dětská pojistka vůbec není, což moc nechápu :-( Elektrická je sice pěkná, ale...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

to ja taky problem nemam, ale kdyby tam byla i mechanicka, tak jednodusse zajistim jedny konkretni dvere a o ostatni se nestaram. Kdyz zacne zlobit s oknem, tak to zamknu elektronicky, neni problem. Takhle pokud je v zadu nekdo "vetsi" tak musim porad myslet na to odmykat  a nasledne zamykat. Samozrejme ze to vzdy vyjde najevo po tom co vytahnu klicek ze zapalovani...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ještě mu můžeš otevřít z venku :aut. Já vím, že jsem to tak dělal, vypustil jsem dceru, manželka otevřela synovi na druhý straně. Ale je pravda, že když jsme auto kupovali, tak už jí bylo 6. Takže dětská pojistka byla jen aby nevyběhla pod auto.

Upraveno uživatelem Pacho69
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak jsem nechal v servisu vymenit 4 tlumice, predni kotouce a desticky. cena 28.000,-, pak jsem mel zaneseny FAP filtr, za novy plus praci chteli 27.000,-, tak jsem to nechal proplachnout za 7.000,- i s montazi. najeto 130.000, naftu beru v 98% u Tank ONO.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no je to mozne, ale nez jsem auto kupoval, tak jsem to overoval u autorizovaneho prodejce v L. potvrdil jak pravidelny servis tak km, stav KM na tachometru odpovidal i zaznamum v oficialni databazi Peugeotu,ale je pravda ze 50.000 km na autu pozna malokdo. 150 - 200.000 bych poznal.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 1 měsíc později...
Návštěvník

Vcera moj P 5008 absolvoval svoju prvu STK/EK a presiel uplne hladko. Vseto bolo OK, brzdy, tlmice, osvetlenie, emisie ....mam najazdene 114 000 za 4 roky a ak nepocitam v zaciatkoch vadny abs senzor, ktory bol vymeneny v zaruke, tak som do auta nedal nic (okrem spotrebaku - olej, filter, stierace....)  a mozem skonstatovat, ze P 5008 v dizli patri k mojim navydarenejsim autam (patri tam aj Honda Accord, ktoru som jazdil 1996-2000 a Toyota Auris 2009-2014).

Takze P 5008 bola velmi vydarena kupa a urcite pojdem do dalsej ...tentokrat uz v ulohe SUV :))

 

P.S. Ziarovky, tlmice, brzdy ....vsetko povodne.

Upraveno uživatelem Návštěvník
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 2 týdny později...

Priatelia aké máte skúsenosti s akumulátormi a ich životnosťou. Mám akumulátor pôvodný od 10/2013 a túto zimu mi začal asi už naznačovať, že to s ním nie je také ružové ako minulý rok. Samozrejme ešte ho otestujem meraním, ale všimol som si, že oba razy mi ukázalo na display ten economy mode po cca 5-6 dňovom státí. Je zima, stálo to v teplote pod bodom mrazu, nejazdilo to, takže robí to aj Vám pri takomto státí, alebo sa naozaj pýta na výmenu po necelých 5 rokoch? ...výdrž do 5 rokov sa mi nezdá nejaká krátka, ale jazdím denne prevažne 2 x cca 70 km...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A jak casto jsi baterii dobijel za tech 5  let? Pokud nikdy tak se nediv. Baterie trpi a zivotnost se ji zkracuje hlavne tim, ze je nedostatecne nabita. Pro mnoho lidi je nepochopitelne, ze k tomuto dochazi zejmena v lete ve velkych horcich, kdyz dochazi k velkem samovybijeni. U takto vybite baterie - ona normalne startuje, ale je nabite treba jen na nekolik desitek procent, dochazi k sulfataci desek a jejimu nevratnemu poskozeni. V zime se to pak projevi tak, ze vlivem degradace tech desek se snizi jeji kapacita a to treba tak, ze z ni mas jen 20%. Vic uz treba proste nabit nejde. A v zime pak neustoji ty starty, je slaba a nevydrzi dlpouho tocit. A pak ti treba znenadani v lete zcela znenadani umre. A proto je potreba ji dobijet a to prubezne a udrzovat ji plne nabitou. Tim dosahnes toho, ze jeji kapacita vydrzi jak nejdele to pujde, vzhledem ke kvalite baterie, co si poridis.

Upraveno uživatelem HonzaC2
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jak by mělo dobíjení probíhat (odpojit + pol, - nechat / nabíječku + na baterii a - na kastli?) , případně jak často? zkušenost s nabíjením mám jen když je baterka skutečně KO a to ji nabíjím mimo auto. nějak si nedokážu představit, že bych pravidelně baterii odpojoval (absolutní nepřístupnost) a netrpěla by třeba elektronika vozu? 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...