Dodo1976 Odesláno 25. leden 2017 Sdílet Odesláno 25. leden 2017 Mám je origo ve dveřích stále natažené a paráda. Neměnil bych. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mojo2 Odesláno 10. červenec 2017 Sdílet Odesláno 10. červenec 2017 ahoj, dá se nějak relativně jednoduše dostat větráčku uprostřed nad rádiem. Začal mi lehce "cvakat" jako kdyby vrtulka o něco drhla. Není to zatím nic hrozného, ale nelíbí se mi to. Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
martinecondrej Odesláno 10. červenec 2017 Sdílet Odesláno 10. červenec 2017 zkus tomu dát čas, mě to během 2 měsíců samo přešlo , asi tam byl nějaký bordel Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mojo2 Odesláno 10. červenec 2017 Sdílet Odesláno 10. červenec 2017 to jsem si taky rikal, jestli tam neco nevletelo, ale pak sem si taky rikal, ze by to pres pilovej filtr projit nemelo. Zatim to neni nic strasnyho, takze to tak asi zustane. Uvidime Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
radim.1008 Odesláno 25. červenec 2017 Sdílet Odesláno 25. červenec 2017 (upraveno) Neobjednával jste někdo gumové koberečky z gumárny zubří? Nejde mi do hlavy, jak by se do auta měly vejít ty zadní. Tyhle už vypadají líp. Upraveno 25. červenec 2017 uživatelem radim.1008 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pacho69 Odesláno 26. červenec 2017 Sdílet Odesláno 26. červenec 2017 Já mám nějaký polský, jediný, co mi vadí, že nemají vepředu "cvočky" na upevnění, jen se tam protrhne průchod toho trnu. Ale nikde to neteče a po 5ti letech zimního provozu furt dobrý. Zadní jsou dělený, což člověk ocení, hlavně když je potřebuje vylejt, nedovedu si představit, jak se vylejvá voda bez těch zadních v jednom kuse, jak je dělá třeba Rezaw. Nemají to gumárny Zubří myšlený tak, že si ten kousek odstřihneš? Třeba to je i na jiný model. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mojo2 Odesláno 26. červenec 2017 Sdílet Odesláno 26. červenec 2017 ty první tam podle mě pasovat nebudou. Ty druhý mám a spokojenost. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TopKe Odesláno 26. červenec 2017 Sdílet Odesláno 26. červenec 2017 Tie z toho Zubri mam v aute od nova ( 09/2012). Su to koberce pre C4 Picasso a P5008. Ten kus vzadu odstrihnes ( je prave pre C4) , je to tam aj naznacene kde a ako ;). Inak koberce su to paradne, po cca 125 000 km, minimalne znamky opotrebenia. Jedine co mi tam 'vadi' je ten maly koberec za soferom, ma tendencie sa posuvat ked decka naskacu do auta, je to dane tym ze je to solo koberec bez fixacie. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dodo1976 Odesláno 7. srpen 2017 Sdílet Odesláno 7. srpen 2017 Mám ty druhé jako Mojo2 a spokojenost. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Husky Odesláno 9. srpen 2017 Sdílet Odesláno 9. srpen 2017 (upraveno) Ahoj, nevím jestli to patří zrovna sem, ale podobnější téma jsem nenašel. Vlastním starší P 5008 1,6 HDI Allure, r.v. 2010 k plné spokojenosti již třetím rokem, projel jsem s ním 2x půl Evropy a nikdy jsem neměl nějakej závažnější problém. Tankuji jen u značkových stanic PHM, konkrétně u Shellu. Bohužel jsem dostal asi blbej nápad dopřát autu jednou nějakou lepší naftu, v servisu mi řekli, že autu jen prospěju, takže po projití netu jsem tam verval Vervu od Benziny, v domění, toho nejkvalitnějšího, co lze sehnat. Auto jelo krásně, šlo za plynem od spoda, prostě paráda. Placebo efekt je stejně úžasná věc.... :-) Po vyjetí asi 1/2 nádrže jsem auto dával do servisu na výměnu zadního park. čidla a v rámci klidu před opětovnou cestou po Evropě, jsem nechal udělat i DIA kvůli dolití Eollys. Na dia auto čisté jak lilie, zcela bez závad, nic nebylo ani potřeba dolít. Jaké pak bylo moje překvapení po výjezdu ze servisu, že auto nejde za plynem, do otáček a na křižovatce jsem se rozjížděl ztěžka a pomalu, až je to ohubu. Prostě plyn má prodlevu, po chvíli se probudí, přesto, že ho držím stále stejně. V servisu po projetí přijímacím technikem mi řekli, že auto se chová normálně. Mezitím jsem projel s kapelou Evropu, 2400 km, spotřeba podle PP 6 l/100 km, v pěti lidech a kufrem plným nástrojů, což si myslím, že není špatný výsledek, zvlášť, když jsme se šplhali přes Alpy. 3x jsem tankoval, 2x v Rakousku, 1x ve Francii u Totalu, ale auto se chová víceméně podobně. Po zahřátí se to zlepší, ale stačí jít na oběd a je to stejný. Včera ráno při jízdě do práce se to vrátilo k normálu, ale na oběd jsem již jel "přískokem". Navenek na neutrál jde do otáček normálně bez slyšitelné prodlevy, ale při jízdě prostě netáhne. Jsem z toho dost rozčarovaný a pokud se s tím už někdo setkal, budu rád za zasvěcenou radu. Děkuji .... P.S. Teď jsem jel na oběd, cca 4 km, tam "přískokem" a zpátky naprosto v pohodě. jsem z toho dost zmatený a nasr... Upraveno 9. srpen 2017 uživatelem Husky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pacho69 Odesláno 9. srpen 2017 Sdílet Odesláno 9. srpen 2017 Krom max motion od OMV a nafty od EuroOilu jsou všechny nafty s biosložkou. Palivo rostlinného původu je hůř spalitelné (více úsad, navíc produkované částice jsou karcinogenní). Jinak konkrétně Shell není v ČR nic moc. Je ale otázka, zda to chování souvisí s tou "změnou" nafty nebo to k tomu dospělo provozem, třeba tím, že se v motoru ledacos usadí... Neuvádíš najeté kilometry, servisní intervaly (kdy se naposledy měnily filtry), tedy třeba v jaké kondici je filtr pevných částic (ten by se měl nejdříve ozvat hlášením PP), egr, jak čisté je sání, jak vypadá váha vzduchu... Pro začátek můžeš zkusit nějaké očistné motorové aditivum, zvláště, pokud jsi to nikdy nedělal. Já mám nejlepší zkušenost s Delphi Diesel Plus, ale zkusit můžeš i jiné na čištění motoru, nabídka je široká. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Husky Odesláno 9. srpen 2017 Sdílet Odesláno 9. srpen 2017 Pacho díky za odpověď, auto je pravidelně servisováno, najeto mám asi 171t km, asi 8 t km ( 8 měsíců) od výměny oleje a souvisejících filtrů, FAP podle zmíněné dia byl na 53%. Co se týče aditiv, ty nepoužívám, někdo tady na foru psal, že to není dobré na FAP. Psali o VIFu.... A taky mám obavy, aby se těma čistidlama neuvolnily nějaké úsady třeba v nádrži. Zkusím ty nafty, co uvádíš, ale po zkušenosti s Vervou, mám obavy, zda to k něčemu je. Ještě víc mě mate, že se to chová spíš nahodile, než trvale. Dephi nebo jiné nalít do obyč. nafty nebo do tý Max Motion? Shell má certifikaci SGS, takže by měl být v pořádku, měl jsem firemní kartu, tak jsem u nich ze zvyku zůstal, jinak nemám problém jezdit i jinam. U nás v Jablonci OMV není, je z toho MOL. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lada78 Odesláno 9. srpen 2017 Sdílet Odesláno 9. srpen 2017 Sice mam jiny auto a trochu jiny motor 2.0HDI 103kw, ale pridam trochu do mlyna. Zacal jsem tankovat na Benzine Efectu a motor se po nekolika nadrzich stisil. Na ty jejich reklame co neni v TV asi neco pravdy je. Spotrebu psat nebudu, jezdim rozdilny cesty. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pacho69 Odesláno 10. srpen 2017 Sdílet Odesláno 10. srpen 2017 Husky: Aditivum je lépe nalít do běžné nafty. V MaxMotion nebo Vervě je už dost provozních aditiv. Certifikaci má samozřejmě kdejaké palivo, jen o shellu konstatuji, že je to prakticky naprosto obyčejná nafta (vyhovující normě), jen za více peněz. Naproti tomu prémiová nafta od OMV neobsahuje biosložku, totéž platí o naftách EuroOil. Jinak když se uvolní úsady, bude to fajn, ty z nádrže by měly zůstat v palivovém filtru. Je zajímavé, že při nájezdu 171tkm jsi ještě nedolíval FAP aditivum. Já dávám aditiva průběžně a doufám, že úsady jsou minimální. Střídám je, jak provozní, tak čistící. Pokud tankuju u EuroOilu, dávám provozní tak každou třetí nádrž, pokud jinde, tak je dávám. U MaxMotion nedávám, tam je provozních aditiv dost. Z těch aditiv - to delphi diesel plus se hůř shání, dobře dostupné je třeba profi čistící aditivum od Liqui Moli Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Husky Odesláno 10. srpen 2017 Sdílet Odesláno 10. srpen 2017 Pacho, díky. Já nevím, jestli je to tou Vervou, ale nic jiného jsem nezměnil, pokud se mi v servisu v něčem nevrtali. Pokud by to Verva vypláchla, tak jak píšeš, by to měl zachytit paliv. fitr. Od té doby jsem ujel 2500Km, asi nebo 4 nádrže a je to furt stejný. Takže mám spíš strach, aby nebylo načatý čerpadlo nebo vstřiky. Taky to s tím palivem nemusí souviset, nevím. Ale cpát tam zase další aditivum, když sem takhle blbě dopadl s prémiovou naftou, nevím, aby to nebylo ještě horší.... Co TEC 2000? Maj to tady u nás v servisu... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pacho69 Odesláno 10. srpen 2017 Sdílet Odesláno 10. srpen 2017 Verva to nevypláchne, paliva mají v sobě pouze provozní aditiva, jejich složení koncentrace má snížit tvorbu úsad a zlepšit vlastnosti nafty. Ale nic nevyčistí, spíš se snaží, aby se nic neusazovalo ("nic" je relativní pojem ). Benzina má sice problémů s kvalitou paliv minimum, ale stát se může ledacos. TEC 2000 má trochu jinej režim aplikace - do skoro prázdný nádrže nebo ještě lepší čistej TEC přímo do palivový soustavy. Ale příčina klidně může bejt jinde (FAP, příprava směsi (EGR, sání, váha vzduchu, filtry), klidně i vstřiky nebo čerpadlo, turbo), každopádně tyhle věci by se měly nějakým způsobem promítnout v diagnostice. Servis, který používáš má diagnostiku PSA? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Husky Odesláno 10. srpen 2017 Sdílet Odesláno 10. srpen 2017 (upraveno) Servis je Peugeot Jablonec MK Cars, takže dia snad maj origo. Byl jsem to tam znova zkonzultovat, takže TEC 2000 diesel, nádrž mám skoro prázdnou, tak to tam zkusím nalejt, pojezdit po městě a pak dotankovat u Eurooilu. No a pak Pán bůh se mnou.... Je zajímavý, že ráno jsem do práce dojel "přískokem", ted do servisu normálně, auto táhlo, a ze servisu zase "přískokem". Jsem z toho v pr...li Upraveno 10. srpen 2017 uživatelem Husky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pacho69 Odesláno 10. srpen 2017 Sdílet Odesláno 10. srpen 2017 když je to studený, je to horší. Myslím, že to nebude naftou. Možností je mnoho, jak jsem psal výše, zkušený servisák (což rozhodně nejsem) by měl na diagnostice něco vidět. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Husky Odesláno 10. srpen 2017 Sdílet Odesláno 10. srpen 2017 (upraveno) Tak jsem nalil ten zázrak, auto se během 3 km vzpamatovalo a ted jede skvěle, je otázka, co bude po dalším nastartování. Ono když už to jelo, tak po dalším nastartování zase ne, nebo obráceně. Na dia jsem byl, jak sem psal výše, bez závad, skoro jako nový. Ale na vstřky a turbo to nevypadá, ted to opravdu jelo moc pěkně, jak sem byl zvyklej. No uvidím, každopádně díky a za rady a "spoluúčast". :-) Upraveno 10. srpen 2017 uživatelem Husky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pacho69 Odesláno 10. srpen 2017 Sdílet Odesláno 10. srpen 2017 pokud už to "vyčistíš", třeba by stálo za to vyměnit palivovej filtr, aby to "něco" nebylo v něm, případně vzduchovej... Záleží, v jakým intervalu jsi měnil. Klidně ti tam může odcházet nějaký čidlo nebo může být zanešený. Třeba kolem EGR, v sání, tam žádný aditivum nic nezmůže, jen servis. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.