Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Chiptuning - Rada, Ano či ne?


vachalino

Recommended Posts

Myslím, že Cimbu patří mezi firmy, které vědí co dělají...

Nicméně nechápu tu nutkavou potřebu utratit prachy tímto způsobem.... ale proti gustu....

Hele nebo kup za 1,- odpor 150 Ohm dej ho na snímač teploty a máš vyřešeno ... dokonalý pocit z nárůstu výkonu, kouřové efekty, snížení spotřeby...

[upravil dne 11/5/10 koblih69]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Na auto.cz chtěli vyzkoušet chip v Octavii, zajeli do cimbu. Bylo to nějaké TDi, když tam přijeli, tak jim bylo řečeno, že z výroby to má více kobylek, tak s tím zajeli na brzdu a byla to pravda. Po nachipován s tím taky zajeli na brzdu a vše jak cimbu deklarovalo. Navíc s tím chováním auta byli spokojeni i s tamním personálem.

Ale já si myslím, že chip není zas tak prospěšný, pokud nekdo chce výkonější auto, ať koupí jiné. Já myslel, že mi 90 kobyl nebude stačit, ale na mě je jich až moc, auto nemám na závodění. Navíc v kombinaci s relativně nízkou hmotností 306 to jede super a i pod pět litrů.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Osobně doporučuju udělat si místo chipsů do auta krásnej weekend s přítulkou plnej různých smysluplnějších radostí, bude Tě to stát stejně, ale ten pocit bude mnohem trvalejší

Pokud dáš chip do motoru, který má už něco za sebou, samozřejmě můžeš rovnou začít šetřit na věci, jejihž odchod chipem urychlíš (spojka, turbo, ....)

[upravil dne 11/5/2010 Medvěd]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Motor to zaručeně vydrží, tam je rezervy habakuk... myslím, že nárůst výkonu o 30% by nebyl zásadní problém. Ale jak už bylo napsáno, nech si v záloze drobné na věci okolo - turbo, vstřiky, spojku a podobné detaily... ale myslím, že snížená spotřeba na to rychle ušetří. A nebo ne?

BTW když seš mladej a chceš si užívat proč si kupuješ 66kW traktor?

[upravil dne 11/5/10 koblih69]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: koblih69

Motor to zaručeně vydrží, tam je rezervy habakuk... myslím, že nárůst výkonu o 30% by nebyl zásadní problém. Ale jak už bylo napsáno, nech si v záloze drobné na věci okolo - turbo, vstřiky, spojku a podobné detaily... ale myslím, že snížená spotřeba na to rychle ušetří. A nebo ne?

BTW když seš mladej a chceš si užívat proč si kupuješ 66kW traktor?

[upravil dne 11/5/10 koblih69]

ANi nevm proc, ale diesel se mi libi vic nez benzin, proto jsem si koupil traktor...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: vachalino

Původně zaslal: koblih69

Motor to zaručeně vydrží, tam je rezervy habakuk... myslím, že nárůst výkonu o 30% by nebyl zásadní problém. Ale jak už bylo napsáno, nech si v záloze drobné na věci okolo - turbo, vstřiky, spojku a podobné detaily... ale myslím, že snížená spotřeba na to rychle ušetří. A nebo ne?

BTW když seš mladej a chceš si užívat proč si kupuješ 66kW traktor?

[upravil dne 11/5/10 koblih69]

ANi nevm proc, ale diesel se mi libi vic nez benzin, proto jsem si koupil traktor...

tyhle stary motory to vydrzej bez jakykoliv problemu ....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

za mna chip na 306(66kw) urcite ano .. autu to celkom pomoze ...a siel by som do toho kludne znova ...na chipnutej 306ke mam odjazdene 55 tis kilometre auto ma nabehano 205tis. km (urcite aj viac) a ziadny ani mensi problem s motorom, turbom alebo spojkou ... samozrejme chce to dodrziavat zasady... (inak mam tiez chip od pp205...100% spokojnost)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: koblih69

...na ty jsem zrovna narážel v té ironické poznámce - takže 19% a \"...sme Vám to nachipovali, ale máte výkon jako u standardu protože je buď blbá váha vzduchu nebo něco jinýho ...\" když pohledáš zjistíš, že to není jejich 1. případ ... za mě tedy :bojim

Moc ti nerozumim. To ze mas patrne vadnou vahu vzduchu (nejcastejsi zavada) ti sdeli prave po prvnim mereni na brzde, takze nevidim jediny duvod pro pokracovani v cipovani. Chce to auto odvezt a nejprve dat do poradku a pak se vratit. Ze nekdo rekne OK pokracujeme a pak odstranim problem je jeho vec. Uz jsem slysel i vyroky typu, ze se da sfalsovat i ta brzda. Jasne, co se neda. Nicmene nejsou jediny s brzdou a muzes si to nechat prekontrolovat kdekoliv jinde. Vyhoda brzdy je, ze vim za co jsem zaplatil a ne ze mi tam nekdo neco zmeni, vetsinou nesmyslne zvedne kroutak, a ty mas pocit rakety. Kroutak je totiz to co clovek citi. Ve vysledku maji auta casto mensi vykon nez z tovarny.

Jednu dobu jsem se o chip dost zajimal a tato firma byla jedina!, ktera se mnou resila zpusob jizdy (kdy, kde, kolik km po meste a jak casto) kvuli nastaveni pro FAP filter.

Martin

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tos napsal přesně: moc mi nerozumíš, protože já mám váhu vzduchu v pořádku a auto táhne jak má :super. Obě podobné zkušenosti najdeš zde na fóru a nejsou moje.

Jak jsem psal v jiném fóru spolupracoval jsem nějakou dobu na ladění motorů motocyklů. A tak mám prostě od této doby poněkud skeptický vztah k pseudoladění motorů založeném na nahrání univerzálních map. A firma, která nejen, že neumí závadu motoru ( který nějdede jak má ) identifikovat, ale ani jí není schopná odstranit mě nenaplňuje důvěrou, že ví co dělá, protože dokonalá znalost daného motoru a úplné vybavení je základ.

Toť vše. Každý ať investuje do čeho chce. Je bezpochyby pradva, že podobné chipování má negativní vliv, ale to mají taky studené starty, nafta z JZD a nebo třeba mizernej olej. A přesto to lidi dělají. Pokud má z toho někdo dobrý pocit tak je to fajn a dobře investované peníze.

To je pouze můj osobní názor, který nikomu nevnucuju a píšu to s vědomím kolika Chipům a Daleům zvednu adrenalin. A protože si Chipa s Dalem pořád pletu připojuju oba, kdyby chtěl někdo zvednout výkon. :D

[upravil dne 12/5/10 koblih69]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To si nerozumime :) . Nemyslel jsem tebe konkretne ale obecne. Pokud si dobre pamatuju, tak v pripadech zde zminenych byla zavada vzdy oznamena dopredu pred chipem. To ze se majitele rozhodli pokracovat je jejich svobodna vule. Zcela urcite melo nejdrive dojit k ostraneni zady a pak se teprve vratit na chip.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Máš pravdu, já pouze tvrdím, že společnost nabízející tak fatální zásahy do motoru, že opravuje hodnoty výrobce by měla být přinejmenším schopna zdela přesně diagnostikovat takto banální závady a přirozeně nabídnout jejich odstranění tak aby byl zákazník 100% spokojen. Ale to je samozřejmě pouze moje úchylka.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...