Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Peugeot 406 - 1.9 TD or 2.0Hdi ?


Patris406

Recommended Posts

ahoj, taky prave vybiram 406tku.. sice ma o trochu vic, ale... :D

ted mi pred vikendem nekdo vyfouknul nadhernej kus, pro ktery jsem se v sobotu chystal s hotovosti :roll ...

tak ystuduju, tak vim, jak prachy nejsou, ale zas na druhou stranu, se do cehokoliv prakticky pustim sam s nejakou priruckou a vetsinou se povede, coz nejaky penize vzdycky usetri...

Po tak hlavne dobre vyber a ja jdu zas koukat po nejake te sve vysnene 406ce...

jinak jsou to nadherny auta za ty penize... rozhodne se 406tky drz :potlesk

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nevím kde jsi na těch 15tis přišel ? Před 14 dny jsme přivezli z Mnichova Xantii HDi za 2tis euro, převozní značka s pojistkou 100eur, čekali jsme na ni cca45min-přivezl kurýr. U nás velká technická asi 2tis Kč, poplatek e-2 3tis. Kč a něco na přihlášení. Ale přivezli jsme auto po technické stránce velmi dobré, které nepoznalo korozi se serviskou a nestočeným tachometrem.

Mám už několikáté auto z německa, s žádným nebyl nejmenší problém. Není výhoda v dobré ceně, určitě tam nekoupíš levněji ale o 100% kvalitněji, u starých aut to platí dvojnásobně.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Luboš.H

převozní značka s pojistkou 100eur, čekali jsme na ni cca45min-přivezl kurýr. U nás velká technická asi 2tis Kč, poplatek e-2 3tis. Kč a něco na přihlášení.

2600

2000

3000

------

7600

Kurýr a domluva zadarmo? Jak jsi měl jistotu, že to, co doveze, bude OK? To tam stačilo jednou zavolat na číslo (do té doby neznámého) prodejce a vše bylo na jedničku? Anebo je to tím, že tam máš známého? Anebo je tam potřeba prostě zajet?

A když se tedy bavíme konkretně, byl bys ochoten totéž zadarmo zařídit pro poptávajícího?

PS: když jsem já dělal dovoz, tak poplatek v Německu byl víc, než 100 EUR, asi 145. Měl jsi určitě červené značky, tedy mezinárodní pojištění, anebo žluté, tedy pojištění jen na území Německa?

[upravil dne 11.5.2010 P607Olda]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ten kurýr přivezl značky, na ty jsme čekali v bazaru, kopie dokladů tam bazarista poslal on-line. Značky žluté na 5dní, pojistka na území EU, ale co už jsem tak slyšel ,ty ceny se dost liší. Jinak měli jsme vyhlídnuté ještě rezervní auto, ale nebylo to třeba. Když jsem byl před 2roky za Dortmundem pro svoji Xantii, tak nám to bazarista taky vyřídil sám, do hodiny byl zpět se značkama - chce prodat, tak se snaží. Jinak já auta nevozím, ale problémy mi to nedělá, po světě jsem se už něco nacestoval. Ale dovézt zadarmo? Cestování po CZ bazarech taky něco stojí, krom toho fůra času a nervů z těch trosek co jsou tam někdy na prodej. To je má zkušenost.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jak to tak sleduji,tak Patris406 by chtěl za málo peněz hodně muziky.To bysme chtěli všichni akorát jak na to jsem ještě nedošel jak to udělat... Pokud nemáš prachy tak ani nezmýšlej 406 hdi a pod.Jenom si skus najít kolik stála nová a jebne tě o zem. Je tu na to někde odkaz od Marcela. A i když je už stará tak ty díly jsou drahé pořád,je to stejné jako s medvědem nebo audi.Kup si nějakého staršího ropáka golfa a máš klid.Nalítáš na něm spustu km v poho.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já jsem jel pro auto vlakem až na hranice D/CH, blízko Bazileje. Tam levný hotel, kousek taxikem. A nafta z Bazileje do Šumperka taky něco stála. Domluvil jsem se telefonem, ty náklady nepočítám.Takže opravdu ještě asi 7000 navrch - nemám důvod si namlouvat, že to bylo zadarmo.

A kdo má kontakty a umí dovozy - to je know-how, ten za to musí dostat přiměřeně zaplaceno. Proto je mi jasné, že zadarmo to nejde. A to jsem přesvědčen, že ty opravdu dobré kousky vůbec nejdou na plac a na internet - okamžitě se telefonuje známým a prodává se \"pod rukou\". :)Vím, jak to chodí, když já dovezu levné auto v dobrém stavu (vysloužilé z firmy) zde do bazaru - bazarista najde kupce telefonem, ani tam nepíše tu ceduli s cenou.

Pro h4wk3y : je tady servis, kde tě neokradou, pokud koupíš např. nepojízdné zachovalé auto s jasnou závadou, tak ti ho tady opraví za rozumnou cenu. Tak bych postupoval já. Kdysi jsem koupil v Brně krásně zachovalou 406 kombi 2,0 benzín, za tehdy krásných 95000 (ceny byly kolem 160000), s vynechávajícím motorem. Borec na to koukl, posílil uzemnění řídící jednotky a auto jezdí krásně dodnes (u nás už najelo asi 150000). Zaplatil jsem za ten jeden kablík 7000 a jsem spokojen.

Ten kouzelný telefon je 583411572.

PS: já už bych teď kupoval na tvém místě raději 1,8 benzín. Jezdí taky dobře, spotřeba 6 až 7 a je to daleko menší risk, než HDi. :mrk Věř mi, mám ta auta ve firmě a opravy platíme ze svého...

[upravil dne 13.5.2010 P607Olda]

[upravil dne 13.5.2010 P607Olda]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ten benzín má výhodu, že je při koupi znatelně levnější, než diesel. Navíc, sedan 1,8 si koupí soukromník, který nehodlá moc jezdit a auto si hledí jako oko v hlavě (typicky Holandsko).

HDi a ještě k tomu kombi je kupováno (nové auto) pro služební účely, takže má nalítáno kolem 400 t. Pak se to stočí.

Tak si vyber.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Patris406

Tak určitě všechny nafťáci se nekupují do firem, jen tady je plno lidí co naftu mají si myslím :P A s těma stáčenejma tacháčema... to je hrůůůza... člověk aby si ničím nebyl jistej... :xvul

Kolik z nich kupovalo pro domácí použití fungl nové naftové auto?

Se stáčením tacháčů si buď jistý - pokud auto nevidíš na vlastní oči u značkového prodejce v záp. Evropě - a ještě prodejce musí být rodem ze záp. Evropy... Vše ostatní je stočené.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ty mi nerozumíš.

Prohlídni si 406 1,8 benzín, který byl \"rodinným pokladem\" nějakého Holanďana, a porovnej s autem kupovaným na \"výkonnostní ježdění\", tedy roční nájezd 50 až 100 t. km.

Porovnej stav zachovalosti.

Prodejní cena bude u benzínu znatelně nižší. Náhradní motor v případě průseru snadněji seženeš. A že se HDi může vysmolit za drahé peníze, to mám vyzkoušeno na vlastní kůži. Proto ti tohle přesvědčování píšu.

No nic, víc argumentů už nemám, přeju šťastnou ruku při výběru.

Ještě zopakuji holandskou adresu, kde bych se nebál vybrat: http://auto.marktplaats.nl

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mel sem pred par lety naftu.. vyplatila se velmi.. staval litr cca 25..pak prisla doba kdy to zaclo skakat nahoru.. presel sem na plyn.. ted mam druholy plynovy auto a muzu jen chvalit.. neni ceho. se bat.. najdes od 40 vejs jako jiny 406ky na netu.. zvaz to.. jednodussi motor jak hdi.. jak bylo receno i jinej motor se da sehnat za rozumny peniz.. lpg prehodis , jednotku plynu zkalibrujes znovu a jezdis.. u benzinu bych km moc neresil... koupil sem auto v 273tis a jezdi pekne ..

Jinak nikdy nevis.. nemyslim to ve zlym, auto vypadalo ze prahy sou ok, kdyz sem je odrbal v jednom vypadla cca 4cm dira.. zatim sem udelal hameritem zakytoval prebarvil.. a max za nejakou dobu vyriznu a prevarim.. prahy sem proklepal..jak rikam k autum tohohle veku to patri. musi. Se s tim pocitat

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...