Radek 306 Odesláno 17. červen 2010 Sdílet Odesláno 17. červen 2010 jezdí se s tim parádně, na lehké auto celkem silný motor jinak i já mám spotřebu kolem 6, jezdím taky mimo město 100-120, někdy i 150 když je slušný úsek..určitě ale jak bylo řečeno výše nepodtáčet motor pod 1500ot a vůbec se nebát točit ke 3tis Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MilanF1 Odesláno 17. červen 2010 Autor Sdílet Odesláno 17. červen 2010 Pod 1500 to nepuštím, maximálně při rozjezdu, ty první dva kvalty jsou dlouhé. Ale vzhledem k nízkému odporu při tak malé rychlosti se to hned přes 1500 dostane, ostatně i zvuku motoru je poznat, že pod 1500 to nemá rád. Občas to trochu vytočím nad 2500, ale to je když si chci pohrát. Normálně řadím další kvalt někde mezi 2000-2200. Ale spotřeba při srazu na Seči byla asi 5,3, možná 5,5, ale na orientáku na celý den a to furt bylo rozjíždění, startování, zpátky po dálnici od Hradce až po 17km D11 rychlostí 140-160 (podle nálady). Samozřejmě než došlo na změření, tak jsem jezdil ještě klasicky okolo komína - trochu svižnějí. Nakonec stejně 5,5 Co se týče chlana dvoumetrového ... nevím, sám mám 177, vejdu se fakt ok. Jenom sedačky jsou na mě moc široké, trochu lítám ze strany na stranu - to potom zase OK pro někoho s 100 kg Na místo vzadu se mě moc neptej, tam já nesedím Ale je tam méně místa než bylo v P309. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
shark734 Odesláno 17. červen 2010 Sdílet Odesláno 17. červen 2010 no tak asi sa po niecom popozerame a poskusame, najlepsia by bola 306 sedan ale tych moc nevidno..inak za mna sa ani v 307 hocikto nezmesti...vysku mam 186cm a sedacku skoro vzadu(zvyknuty som ze v aute lezim ) ...zato kamarat co je vysoky tak ako ja a vahu ma tak neco cez 120kg sedi nalepeny za volantom a smejem sa mu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MilanF1 Odesláno 17. červen 2010 Autor Sdílet Odesláno 17. červen 2010 To já mám rád, když mám nohy i ruce skoro napnuté, tak tedy sedím za volantem ... sedačka jde ještě dozadu posunout A proč zrovna sedan? Není tak praktický jako HB, nezvedá se sklo. Ale na druhou stranu, kdyby byl v super stavu, tak bych se tomu i já nebránil. Navíc se dá očekávat, že sedany se moc neprodávaly, takže by to teoreticky nemuselo být tolik ulítané. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
shark734 Odesláno 17. červen 2010 Sdílet Odesláno 17. červen 2010 sedany sa mi pacia viac, len nejaky najst v dobrom stave je problem a hlavne HDI Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MilanF1 Odesláno 17. červen 2010 Autor Sdílet Odesláno 17. červen 2010 OK, tak se ti páčí více Ale opravdu moc jsem jich neviděl. Co jsem koukal nedávno na sauto.cz tak tam byl jenom jeden sedan v HDI, cena tuším asi 45 000 Kč. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radek 306 Odesláno 17. červen 2010 Sdílet Odesláno 17. červen 2010 děda má už pár let sedana HDi dovezného z Německa, u nás jich moc neni, ale po zkušenosti auta dovezeného z F bych u nás auto nekoupil co se týče praktičnosti tak kufr u sedanu je opravdu na málo věcí ale taky záleží na vkusu, pro mě HB nebo kombi. edit: jo a u sedanu se zadní sedačky musí odšroubovávat, nejsou nikterak sklopné či rychle vyjmutelné [upravil dne 17/6/10 Radek 306] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MilanF1 Odesláno 17. červen 2010 Autor Sdílet Odesláno 17. červen 2010 Tak já auto koupil z Čech, ale od chlapa, co bydlí přes ulici . Jak píšu, klidně bych i sedana bral, kufr má většinou jenom na nákupy. Mně se nejvíce líbí HB, ač kombi nevypadá špatně, ale tam bych se trochu bál o tu zadní nápravu, přeci jenom více kg. To, že nejsou sklopné sedačky, to mě fakt netěší. Ale mě to trápit moc nemusí, mám pěkného HB, ač jak je vidět dle fotek, má kosmetické vady, hlavně nárazníky - já to řešit nebudu, zas tolik mi to nevadí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MilanF1 Odesláno 2. červenec 2010 Autor Sdílet Odesláno 2. červenec 2010 V platu mám ovály 6x9, dle Peugoet09 je to hovadina, když nemám zesík. Ale měl jsem je v P309, tak jsem je jenom přehodil. Hrálo na prd přes původní káble, tak jsem natáhl nový a přímo k repru. Docela jsem se divil, že od rádia jsem vcelku v pohodě protáhl k podlaze káble. Rovnou jsem tam dal kabel k měniči CD + přívod proudu. Zvuk je mnohem lepší, ale ne žádná pecka. Měnič jsem taky zapojil, je jenom položenej v kufru, nic se mi vrtat nechce. Jenom byl trochu problém s kostrou, kde nějakou najít, nakonec jsem něco našel pod zadníma sedačkama. Klidně dodám foto. A ještě malé info o spotřebě, prosím nekamenovat , 4,4 - 4,5 litru na sto. Nejel jsem úplně na spotřebu, to by bylo více ke čtyřce. Ale včera jsem jel trochu rychleji na dálnici (na moje poměry), bylo to celkem asi 100 km rychlostí 110-130, zkusil jsem provětrat motor a bylo tam 180 ale to bylo jenom na chvilku, takže se spotřebou to moc zahýbat nemohlo Celkové měření bylo na vzdálenost 670 km [upravil dne 2/7/10 MilanF1] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MilanF1 Odesláno 5. červenec 2010 Autor Sdílet Odesláno 5. červenec 2010 Tak jsme dnes vesele 75 minut měnili horní uložení tlumiče v domění, že tím odstraním bouchání. Ejhle, nestalo se, uložení vypadá jako nový a ložisko se taky lehce otáčí (ač má lehkou povrchovou korozi). Docela mě to sere, jelikož to uložení nestálo málo. Takže asi nakoupím tyčku stabilizátoru + silentbloky, snad bude pak od podvozku ticho. Kdybych měl doma alespon slušnou tiskárnu a ty peníze se dali tisknout Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MilanF1 Odesláno 22. červenec 2010 Autor Sdílet Odesláno 22. červenec 2010 Před 14 dny jsem nechal plnit klimu, protože od února vydržela jen tři měsíce. Na testu těsnosti nic nenašli, tak mi vyměnili servisní ventilky, zda to třeba neuniká tudy. Prý to ještě může být ve spojích trubek, které se při vákuu zcuknou a nemusí to být vidět. Za ventilky s prací chtěli 300 Kč a za plnění včetně média 760 Kč. Včera večer jsem si klimu procházel s UV trubicí (původně od PC, napíchnul jsem ji na autobaterii ), nikde jsem žádný unik nenašel, tak snad to bude v cajku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
agresssor Odesláno 30. červenec 2010 Sdílet Odesláno 30. červenec 2010 Původně zaslal: MilanF1 Před 14 dny jsem nechal plnit klimu, protože od února vydržela jen tři měsíce. Na testu těsnosti nic nenašli, tak mi vyměnili servisní ventilky, zda to třeba neuniká tudy. Prý to ještě může být ve spojích trubek, které se při vákuu zcuknou a nemusí to být vidět. Za ventilky s prací chtěli 300 Kč a za plnění včetně média 760 Kč. Včera večer jsem si klimu procházel s UV trubicí (původně od PC, napíchnul jsem ji na autobaterii ), nikde jsem žádný unik nenašel, tak snad to bude v cajku. Kde sis nechal plnit klimu takhle levne ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MilanF1 Odesláno 24. srpen 2010 Autor Sdílet Odesláno 24. srpen 2010 Agressore, sorry, že odpovídám až nyní, klima byla plněna v Barumce (Best Drive) v Nymburce, měli akci na práci za 499 Kč Jenom po třech týdnech od naplnění jsem slyšel syčení a nyní už klima kompresor ani nesepne. Prolezl jsem to znovu UVčkem, ale opět bez úspěchu, jenom v době, kdy kompresor již nespínal, tak při zapnutí ventilace byl prostě cítit zápach jako při zapnuté klimě, z čehož usuzuje, že únik bude někde v kabině - palubku opravdu rozebírat nebudu. Mám vyměněné silentbloky na pravém rameni, už to tolik nemlátí, pořád něco bouchá, takže ještě zakoupím stabilizační tyčku a pokud ani to, tak už snad jenom čep na rameni - když ne, bude to chtít nové auto. Info ke spotřebě: na 50 litrů ujeto 1050 km, takže nějakých 4,76, a to naprosto normální jízdou (mým stylem) [upravil dne 24/8/10 MilanF1] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
shark734 Odesláno 24. srpen 2010 Sdílet Odesláno 24. srpen 2010 s tou klimou sa uz trapim 2 leta ..to dalsie budem muset tu zasranu klimu opravit, pretoze sa nemienim piect Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
agresssor Odesláno 24. srpen 2010 Sdílet Odesláno 24. srpen 2010 Původně zaslal: MilanF1 Agressore, sorry, že odpovídám až nyní, klima byla plněna v Barumce (Best Drive) v Nymburce, měli akci na práci za 499 Kč Jenom po třech týdnech od naplnění jsem slyšel syčení a nyní už klima kompresor ani nesepne. Prolezl jsem to znovu UVčkem, ale opět bez úspěchu, jenom v době, kdy kompresor již nespínal, tak při zapnutí ventilace byl prostě cítit zápach jako při zapnuté klimě, z čehož usuzuje, že únik bude někde v kabině - palubku opravdu rozebírat nebudu. Mám vyměněné silentbloky na pravém rameni, už to tolik nemlátí, pořád něco bouchá, takže ještě zakoupím stabilizační tyčku a pokud ani to, tak už snad jenom čep na rameni - když ne, bude to chtít nové auto. Info ke spotřebě: na 50 litrů ujeto 1050 km, takže nějakých 4,76, a to naprosto normální jízdou (mým stylem) [upravil dne 24/8/10 MilanF1] Cece nechces dat nekdy sraz a pokecat koukam ze si docela blizko ode me ) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MilanF1 Odesláno 25. srpen 2010 Autor Sdílet Odesláno 25. srpen 2010 Jsem sice z druhého konce okresu, od Lysé nad Labem, ale nevidím problém, rád se s tebou sejdu na kus řeči. shark: Já na klimu už prdím, 2x plněno a k ničemu, stejně když jsme kupovali auto, tak jsme ani s tou klimou nepočítali, prostě jsme dostali super nabídku a na výbavu jsme nekoukali. Tedka táta má klimu v Berlingu, ale je to pětiletý, takže snad tam bude od problémů na řadu let pokoj. Jenom mu musím vysvětlit, že ji musí občas zapnout i v zimě Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Venca 306 Odesláno 25. srpen 2010 Sdílet Odesláno 25. srpen 2010 To já mám spravenou klimu, ale nevím jestli bych do toho ještě znova šel... Nejdřív to začlou trubkou od chladiče, pak následoval samotnej chladič a nakonec bylo ještě špatný gufero a kladka u kompresoru, celkem i s občasným plněním, kdy to unikalo to vyšlo téměř na 15 tisíc.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
peugeot09 Odesláno 25. srpen 2010 Sdílet Odesláno 25. srpen 2010 Říkám vám furt, že auto bez klimy je lepší než s ní. S klimou jsou evidentně jenom problémy, mít ji ve svým šoukáru, tak si snad radši hodím mašli. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
winco Odesláno 25. srpen 2010 Sdílet Odesláno 25. srpen 2010 Původně zaslal: peugeot09 Říkám vám furt, že auto bez klimy je lepší než s ní. S klimou jsou evidentně jenom problémy, mít ji ve svým šoukáru, tak si snad radši hodím mašli. no len ked je funkčna tak v takovom teple je ovela lepšia ako len vetrak ale taky suhlasim že kupiť ojazdene auto s klimou je zatrest Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MilanF1 Odesláno 25. srpen 2010 Autor Sdílet Odesláno 25. srpen 2010 Venco, ten chladič bych ještě zkousnul, ale když to nevím na beton a trubky jsou všechny určitě originál, tak to dělat nebudu. Navíc auto bylo ťuknuté trochu na čumák (nárazník je opravovaný) a při pohledu na chladiče je vidět, že jsou prohnuté, nicméně chladič vody je OK a zvnějšku ten od klimy taky (může to unikat mezi chladiči, ale tam já se svými UV trubicemi od PC nedostanu , navíc je tam takového bordelu ...). Kdybych měl mladší auto, jehož cena by byla mnohonásobně vyšší, tak budu hledat možnosti opravy, auto má za sebou desátý rok a skoro čtvrt mega, takže má nárok. A stejně, jaké bylo letos léto, krom 14 dnů hrozných veder v červenci (já ji doplňoval až po vedrech ). Prostě jenom okénkové klimatizace, s tím si musím vystačit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.