Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

P306 HDi - MilanF1 - 550 000 km - Příběh končí


MilanF1

Recommended Posts

před 40 minutami, MJSytic napsal:

Milane nedej se. Všichni akorát záviděj :D  
Kdyby jim tu 308 někdo dal, tak bochybuju, že odmítnou s tím: " Ne děkuji, auty s ele. ručkou pohrdám" :aut 

Jinak BRZ resp. GT86 bude asi zábavnější, ale moc nevěřím, že bude rychlejší :myslim  

Tak ty jí máš v 508 GT taky tak mi přijde logičtější že napíšeš tohle než "jsem vůl, byla to špatná volba a nemohu si na to zvyknout" ... ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Na to si právě nemusíš vůbec zvykat. Když na to přijde, tak se o ní vůbec nezajímáš. Vše to dělá samo. A to se mi právě líbí. Ale 508 beru jako "cesťák". U "sporťáku" bych volil taky samozřejmě klasiku, pokud by bylo na výběr ;) 
Jen bych to prostě nebral jako důvod, proč to auto nechtít :myslim 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

O BRZ jsem taky trochu uvažoval ... ale já neprahnu po zadokolce a jsem Peugeoták. :) 

Tohle bude auto na cestování, hlavně na letní výlety po republice (nebýt ten podvozek použitelný na cestování, nechtěl bych GTičko). Jenom s tím rozdílem, že si člověk tu jízdu více užije, hlavně na okrskách ... původně jsem zvažoval GTčko s 200 koníky, ale to mě zklamalo ... 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

308 GTi na cestování? No, vezli jsme jí tenkrát do Fulneku a 3,5tis otáček při 135km/h na 6 - nic, po čem by se mi stýskalo :D Ale mimo dálnici na nerozbitých silnicích to bylo žůžo :mrk Nutno ale dodat, že pro řidiče. Jako spolujezdec bych sedět nechtěl :D 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 7. 1. 2018 at 19:35, StibTo napsal:

Není tak úplně pravda, že se s tím "každý určitě svezl", jak již zaznělo na ED byl zájem hodně spíš o 508 / 3008 / 5008 nicméně my jsme se tím tuším předloni svezli a musím říct, že ten odpich, brzdy a tak dále to mi taky hodně učarovalo. Sice je to skoro 300hp vyhoněných z 1.6 ale na druhou stranu auto je lehké ... Docela by mě zajímalo, když člověk využívá pravidelně (ne v jednom kuse, pochopitelně) potenciál toho motoru jaká bude spotřeba (zaokrouhleno na LITRY bohatě postačí). A jak píše Charlie 1 - praktické auto jakože rodinně praktické to určitě není. Je to prostě malý rychlý hatch. Kdo po něčem podobném prahne je pro něj 308GTI určitě to pravé :super  Musím se ale přiznat, že 800 kolíků bych za to nedal ...

Ja to Milanovi preji, je to jeho splneny sen.  Kdybych mel doma povoleni na nakup neceho "z lasky" a mel bych treba tech 800 koliku tak bych sahnul po necem ojetem aspon s 8 valci, ty motory me proste ucarovaly a v kombinaci se zadnim pohonem.. hmmmmmmm........ neni nic lepsiho nez kdyz clovek slapne na plyn a auto se zaklepe :D. V tomhle proste nejsem zaryty a verny znacce.

před 1 hodinou, MJSytic napsal:

308 GTi na cestování? No, vezli jsme jí tenkrát do Fulneku a 3,5tis otáček při 135km/h na 6 - nic, po čem by se mi stýskalo :D Ale mimo dálnici na nerozbitých silnicích to bylo žůžo :mrk Nutno ale dodat, že pro řidiče. Jako spolujezdec bych sedět nechtěl :D 

takze to ma prevodovku jako muj hyundai i20, ten ma sice jen 5 nerychlostnich stupnu, ale ve 140 na dalnici na 5 mi toci neco kolem 4300 otacek. Musim mit radio na plny kule abych slysel nejaky ton :D

Jo to s V8 na dalnici ve 140 neco kolem 2200 otacek :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Po V8 neprahnu ... nepotřebuji dělat ramena na každé křižovatce. :D Já chtěl auto, který je použitelné na denní jezdění (ne jen na víkend), ale je s ním trochu zábavy. Na to bude 308tka plně dostačovat. :) 

Pokud jde o ty otáčky, já jsem naopak rád, že tam je kratší převodovka, alespoň je auto živější ... ne jako je dnešní trend natahovat kvalty až do nebe kvůli úspoře paliva.

Ona ta převodovka je v podstatě stejně dlouhá jako ve 106 GTi, jenom s tím rozdílem, že nejde točit až do 7500 otáček a má o kvalt navíc. Ale jinak jsou ty auta neporovnatelná. :D 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 4 hodinami, oddie napsal:

To to máš doma teda skvěle zařízený, když musíš žádat o "povolení na nákup" :D

Njn, jaky si to udelas, takovy to mas :)  My mame treba oddeleny finance, po splneni vsech zavazku jako jsou vydaje na barak, jidlo, kulturu a ja nevim co je zbytek co vydelam muj a zena mi do toho zda to utratim ci schovam na pozdeji nekeca :)

Ale to uz jsme zas OT ...

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 5 hodinami, oddie napsal:

To to máš doma teda skvěle zařízený, když musíš žádat o "povolení na nákup" :D

no tak to vim, ze nejsem tak dokonaly jako ty, ale chtel bych videt, jak se neptas a proste prijedes domu treba s tou V8 :D. U nas je svet jeste v poradku a o vsem dulezitem se spolu radime.

před 3 hodinami, MilanF1 napsal:

Po V8 neprahnu ... nepotřebuji dělat ramena na každé křižovatce. :D Já chtěl auto, který je použitelné na denní jezdění (ne jen na víkend), ale je s ním trochu zábavy. Na to bude 308tka plně dostačovat. :) 

Pokud jde o ty otáčky, já jsem naopak rád, že tam je kratší převodovka, alespoň je auto živější ... ne jako je dnešní trend natahovat kvalty až do nebe kvůli úspoře paliva.

Ona ta převodovka je v podstatě stejně dlouhá jako ve 106 GTi, jenom s tím rozdílem, že nejde točit až do 7500 otáček a má o kvalt navíc. Ale jinak jsou ty auta neporovnatelná. :D 

a to je prave ono, hlavicka uhodila na hrebicek. S tou V8 na krizovatkach ramena nedelas, tam se proste jen normalne rozjedes na 2000 otacek a zbytek za tebe zaridi objem motoru. No objem holt nicim nenahradis :D . Bez ohledu ze to ma holt dlouhy kvalty, ale kroutak 500Nm zacina na 1400 otackach a konci v 7000 :D. Takze vlastne jedes na 4 treba 50 km/h a aniz by sis musel podradit, tak pridas plyn a auto okamzite jede palbu :D 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Když přeci jen  někdo spolu bydlí, zařizuje se společná domácnost,vychovavaji se děti,  tak je  naprosto normální se asi radit  i o tom co se koupí, pokud má někdo  predmanzelskou smlouvu, tak asi jo, tak to pak bere  normálně  jinak.

Uz tto tady Jirka o těch  pindících jednou někde napsal. :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Asi je jedno jak kdo to ma doma zarizene - hlavne ze to klape a vyhovuje.
Nic mene asi jako jeden z mala uprime napisu trosku tu koupe zavidim "ale" bal bych se aby vetsina ND nebyla jen pro tento model tedy hodne nakladna.
Jinak u nas bych nemel ale ani proste nedal tolik drobaku za auticko .... ikdyz snove.
K vykonu kratka prevodovka neni spatne a pri tomto objemu vs. vykonu je spis dobre ze motor toci nedokazu si predstavit treba na 4plnej plyn pri 1500ot .....
Pokud bude prohraty problem nevidim naopak.
Spis je problem tento vykon "zvladnout" ..... ono vterina dve byt rachlejsi znamena o hodne velky kus vic se soustredit a auto "mit" naucene ;)



 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 1 měsíc později...

Dneska jsem v práci skončil dříve a nějak jsem nevěděl co s časem, tak jsem si řekl že vyměním přední brzdy. Nicméně po cestě domu jsem pichnul kolo a v místním pneuservisu zavřeno. :D

Takže na autě rezerva (originál :D). Ale i ty brzdy jsem udělal... byly po smrti... desky měly tak 2 mm a kotouče také již pod normou.  Ale vydržely dost. Kotouče byly jsem měl originál (165 tkm). Desky TRW (135 tkm), ty mi daroval kdysi #dzavel ... ani už nevím z jakého důvodu...

Nyní je tam vše od ATE. 

Upraveno uživatelem MilanF1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...