jack Odesláno 26. duben 2010 Sdílet Odesláno 26. duben 2010 Ahoj, kde najdu hlavni spinaci rele, ktere sepne obvody (cerpadlo v nadrzi, hlavni elektroniku...) po zapnuti klicku? Auto mi toci, ale cerpadlo nejde, klakson netroubi, svetla nejdou, blikace nejdou.... vypada to na hlavni rele, bude asi nekde v pojiskove skrini v motorovem prostoru, ale po rozebrani jsem tam rele nenasel, snad jen jestli neni napajene na desce plosneho spoje, pod pojistkami, tam jsem se nedpostal, diky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HonzaZ Odesláno 26. duben 2010 Sdílet Odesláno 26. duben 2010 Pojistky jsi kontroloval? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jack Odesláno 26. duben 2010 Autor Sdílet Odesláno 26. duben 2010 jj, vsechny pojistky jsem zkontroloval, ne jenom vizualne, ale vsechny vyndal a promeril, jak v kabine tak v motorovem prostoru, i ty velke v motorovem prostoru, jak jsou pod hlavni deskou konektory co jsou pripojene do pojiskovky v motorovem prostoru byly slusne zoxidovena, vse jsem ocistil prostrikal, myslel jsem ze to je ten problem, ale bohuzel nechce chytit v te pojiskovce u motoru jako rele cvaka ale asi nesepne, ale problem je, ze na rele se nemuzu dostat, abych ho zkusil vymenit/proklemovat Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HonzaZ Odesláno 26. duben 2010 Sdílet Odesláno 26. duben 2010 Dej VIN, vůbec není jasné o jaký motor a výbavu jde. Odpoledne nebo večer na to kouknu. Jo a ještě dej svůj mail, abych ti to měl kam poslat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jack Odesláno 26. duben 2010 Autor Sdílet Odesláno 26. duben 2010 VIN a email mas v SZ, jinak je to 307Hdi, 2,0, 79kW s FAP, rok 2002 diky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HonzaZ Odesláno 26. duben 2010 Sdílet Odesláno 26. duben 2010 Jj. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HonzaZ Odesláno 26. duben 2010 Sdílet Odesláno 26. duben 2010 jack, máš něco v mailu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jofo Odesláno 26. duben 2010 Sdílet Odesláno 26. duben 2010 Alebo spinacka bude v haji. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jack Odesláno 27. duben 2010 Autor Sdílet Odesláno 27. duben 2010 jj ted uz me napada bud spinacka nebo cely BM modul, potreboval bych, kdyby me nekdo napsal, na jakych pinech mam namerit proud po zapnuti klicku, pak bych to vyhledal, bud uz nejde proud za spinaci skrinkou nebo nesepne obvody BM mobul. dik Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jofo Odesláno 27. duben 2010 Sdílet Odesláno 27. duben 2010 Ked odpojis ten konektor co je na spinacke, odmerias kde je plus a tento plus cez hrubsi drot, vyskusaskazdy zvysny pin tak zistis na co je ktory. Jeden bude istotne na starter ten nechas volny ostatne pripojis na plus a skusis nastartovat pripojenim toho drotu co je na starter. A potom uvidis ci je problem v spinacke, alebo bude niekde inde. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jack Odesláno 27. duben 2010 Autor Sdílet Odesláno 27. duben 2010 to nemusi byt spinacka pripojena kdyz chci nastartovat, aby se nacetl kod imobilizeru z klicku? nebo staci mit pouze zatrcen klicek ve spinacce? dik Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HonzaZ Odesláno 27. duben 2010 Sdílet Odesláno 27. duben 2010 Takže s tím že nesvítí světla, nehraje radio myslím ti odpověděli na dieselpower fóru - economy mód, který zrušíš po nastartování motoru. Napájení ŘJ motoru na spínací skříňce můžeš měřit na pinu 1 kon. 3V VE - BF07 výstup z poj. skř. u motoru na pinu 7 konektoru 8V NR ( je to jištěný přívod z baterie do spín. skř. pojistkou MF7). Výstup ze spínačky je na pinu 2 kon. 3V VE a jde do poj. u motoru (BM34) na pin 9 kon. 16V GR. Toto bylo na schematu spínací skříňky, který jsem ti poslal a přejdeme na schema počítače řízení motoru. Z BM34 přes pojistku F4 na pin 12 kon. 16V VE, a kabelem CM04A do ŘJ motoru na pin C3 kon. 32V GR ( to je výstup + z BM34 po zapnutí zapalování do ŘJ motoru). Pin 3 kon. 16V NR na BM34 kabel 1226 je signál řízení hlavního relé ŘJ motoru, který jde do ŘJ motoru na pin A4 kon. 48V MR. Odtud zpět z pinu A2 jde na pin 13 kon. 16V NR na BM34 signál na cívku hlavního relé. Odtud z pinu 8 kon. 16V NR na pin L1 kon. 48V MR na ŘJ motoru jde napájení ŘJ motoru po zapnutí zapalování. Tak tady všude je potřeba změřit napětí po zapnutí klíčku, případně při startu. Jo a ještě na schema spín. skř. změřit při startu výstup pin1 na NR (černém) konektoru kabel 100. Mělo by tam být napájení pro řízení solenoidu. Tak to je snad zatím vše, doufám, že jsem to nějak nezamotal, ale musíš si to projet podle těch dvou schemat a pak se uvidí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jack Odesláno 27. duben 2010 Autor Sdílet Odesláno 27. duben 2010 super, dik, vytisku schamata, promerim vecer a dam vedet Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HonzaZ Odesláno 27. duben 2010 Sdílet Odesláno 27. duben 2010 Nemáš zač, mělo by to jít dohledat. Přeju úspěch:papa Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jack Odesláno 27. duben 2010 Autor Sdílet Odesláno 27. duben 2010 Cau, tak jsem to byl zmerit, zacal jsem hlavni pojistkou MF7 ta je OK, 12V na ni je, pak na modul u motoru BM34, cerny konektor NR pin 7 a tam uz 12V nemam, ale po zapnuti klicku na pojistce F1,F3 a F4 12V namerim, neni to divne? Kdyz jsem zkusmo privedl 12V na pojistku F2 cerpadlo v nadrzi pekne zavrcelo a natlacilo naftu, ale co dal, odesel cely ten BM modul, kdyz mi nesepne 12V z MF7 na ten pin 7 na NR konektoru? dik [upravil dne 27/4/2010 jack] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.