Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Aktuálně o všem II.


Alesek

Recommended Posts

Přítelkyně to má látany nějakou hodně tmavě šedou až černou hmotou..je to tvrdy jako kámen, ale co to je opravdu netuším. Možná nějaké dvousložkové pryskyřicové lepidlo, ale to bych kecal...zkus omrknout, co nabízí na netu :) Zkusil bych na to třeba Belzonu, nebo nějaký ten epoxid...ptal jsem se na to teď kamaráda mechanika a říkal, že nejlíp vyměnit :D Jinak ty věci, co se sypou nebo lijou do kapaliny většinou zalepí to, co nemají :D

[upravil dne 15/3/13 16:03 od FiFa_cze]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V kelly ho určitě mají :) Když najdeš ochotníka, co s tebou zajede do Jihlavy nebo Pelhřimova, tak ho zítra můžeš mít :) Mají od 8 do 13 hod. :)

Edit: Díval jsem se a na těch pobočkách ho nemají skladem, ale kdyby sis tam zavolal, jestli by to šlo, aby ti ho na zítra přivezli, tak to nebude problém bych řekl :) Už jsem to tak s pár dílama dělal :)

[upravil dne 15/3/13 17:18 od FiFa_cze]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj, poradí mi někdo s převodovkou u S16? Vypadá to že jde do kytek.. dvojka a někdy trojka při vyšších otáčkách tam těžce leze. Tak se chci zeptat jestli výměna synchronů a nebo celý převodovky? Co je levnější? četll jsem pár diskuzí že se dávají i převodovky z jiný motorizace, našel jsem na bazoši převodovku z 1,4 xsi jestli je to možnost a jak to stim pojede..? nebo když se bude někomu válet doma nějaká :) v dobrým stavu. díky za odpovědi

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Převodovka ze slabší motorizace ti na 16V půjde... sám mám převodovku z XSI. Problém je však ten, že ty převodovky mají slabší diferenciál, který ten výkon moc dlouho nevydrží.

Máš tedy 2 možnosti.

1. Investovat do opravy 16V převodovky

2. Koupit převodovku z jiné motorizace (nejlépe XSI nebo 1.3rallye), vyměnit diferenciál za ten z 16V a přelisovat na něj kolo stálého převodu.

[upravil dne 18.3.2013 17:19 od jiri106xs]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Záleží, co od toho čekáš a na co auto využíváš. XSi má vyšší stálý převod a o něco kratší rychlosti.

Nerozumíš... ten diferenciál to nevydrží. Když to budeš šetřit, tak třeba chvíli fungovat bude, ale brzy budeš zase převodovku sundávat a celou ji rozebírat. V horším případě, jí budeš moc zrovna vyhodit.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak tak... bude víceméně tak, jak říkáš. Auto bude živější, půjde rychleji do otáček a max. rychlosti jednotlivých stupnů budou nižší. Do normálního provozu je podle mě lepší origo 16V, ale i s tímhle se dá bez problému jezdit. Zase takový rozdíl to není.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jsou i \"delší\" převodovky, např. z 1.4 55kw. Osobně bych vybíral z origo 16V, 1,4xsi (69kw) nebo 1.3rallye. Nic jiného bych tam nedal.

S převodovkou jsem naprosto spokojený.

Momentálně nejezdím nikde, protože je auto rozebrané, stavím nový motor atd., ale jinak slouží jen jako víkendovka. Minulý rok absolvovalo pár srazů, a letos se uvidí... když se vše stihne, tak zkusíme závodit.

[upravil dne 18.3.2013 19:05 od jiri106xs]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...