blackman Odesláno 25. duben 2010 Sdílet Odesláno 25. duben 2010 zdravim, mam problem s velkou teplotou motoru u moji 306 1.4 r98. Asi pred rokem se menilo tesneni pod hlavou, vcetne rozvodu. Asi pred 20 dny byl vymenen totalne zarostly chladic za fungl novy, vycisteni hadic, proplachnuti atd. Jenze problem s vysokou teplotou neprestal. Staci mirny kopecek pri 90 Km/h a teplota vzroste ke 100st, potom zase klesne na 90st. V patek sem stal chvilku(asi 5 minut) v kolone a teplota sla az do cervenyho pole. Ventilator spina, okruh ovzdusneny. S tim dalsi problem ze vynechava topeni, tzn. chvili topeni topi normalne, ale pak najednou fouka studeny vzduch. Pro poslednim problemu kdy sla teplota do cervenyho pole, topeni jen vlazne. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
greg Odesláno 25. duben 2010 Sdílet Odesláno 25. duben 2010 čau, při kolika stupních ti spíná ventilátor? točí správným směrem? měl by sepnout kolem 90ti. Taky řeším chlazení, mě při sepnutí ventilátoru málem chcípne motor. asi zkrat Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
blackman Odesláno 25. duben 2010 Autor Sdílet Odesláno 25. duben 2010 jj neco malo pres 90 a sepne, toci se spravne Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
greg Odesláno 25. duben 2010 Sdílet Odesláno 25. duben 2010 a jak je na tom olej? starej , novej? kolik ho tam je? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
blackman Odesláno 25. duben 2010 Autor Sdílet Odesláno 25. duben 2010 olej menej cca 2mesice zpatky, asi na 3/4 rysky, termostat taky novej, takze me jedine zbejva praskla hlava? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
straki007 Odesláno 25. duben 2010 Sdílet Odesláno 25. duben 2010 Původně zaslal: greg a jak je na tom olej? starej , novej? kolik ho tam je? JAky ma vliv olej na teplotu motoru u tohodle auta? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kovi306 Odesláno 25. duben 2010 Sdílet Odesláno 25. duben 2010 stejnej jako u každýho auta, protože olej pomáhá chladit motor i když jen trochu;) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vendelinek Odesláno 25. duben 2010 Sdílet Odesláno 25. duben 2010 Taky mi to kdysi zlobilo,dal se novej termostat a zlobilo to dál,zkusilo se vyměnit ještě jeden ,jinej,taky novej ,přesně ten co by tam měl bejt,podle vinka, a ještě se vyměnilo nový čidlo na teplotu,to se taky měnilo 2x(zase podle vinka) a od tý doby už to jde dobře Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Big Tommy Odesláno 25. duben 2010 Sdílet Odesláno 25. duben 2010 skus víčko jak leješ vodu do chladiče.mě to taky pořád vařilo udělal sem těsnění pod hlavou atd atd anic.pak sem koupil za 2 kila víčko a čau Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
blackman Odesláno 25. duben 2010 Autor Sdílet Odesláno 25. duben 2010 ok, odzkousim diky vsem za prispevky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Andreww Odesláno 25. duben 2010 Sdílet Odesláno 25. duben 2010 Ještě si zjisti, jaké díly byly použity na rozvody. Aby nebyla vadná vodní pumpa. Mě z pumpy Starline z Kelly (o které jsem nevěděl, že byla použita) uletěly všechny lopatky po 40tis. km. Mrkni, jestli Ti to netlakuje chladící okruh. Fotka staré a nové pumpy Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
simpe123 Odesláno 26. duben 2010 Sdílet Odesláno 26. duben 2010 Měl jsem přesně ten samý problém. Zkusil bych ještě odvzdušnit topení. Možná, že ho budeš mít taky zarostlý. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radek 306 Odesláno 27. duben 2010 Sdílet Odesláno 27. duben 2010 upadlý lopatky doufám že na SKF pumpě se tohle nestane Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P607Olda Odesláno 27. duben 2010 Sdílet Odesláno 27. duben 2010 Proměř teplotu nezávislým teploměrem. Nám 306-ka ukazovala o 10 st. více. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bacardi159 Odesláno 5. květen 2010 Sdílet Odesláno 5. květen 2010 to bude len zle odvzdusnene...tiez mi to robilo. voda moze mat aj 200 st. ale ked je v radiatore vzduch tak ti to kurit nebude... a ja som to neodvzdusnoval cez tie sroby ale som siel na cca 30km jazdu a zo 2-3 razy som zastal a dolial vodu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
blackman Odesláno 13. květen 2010 Autor Sdílet Odesláno 13. květen 2010 no tak vcera 5minutovy popojizdeni v kolone teplota do cerveny pole a prdla hadice od termostatu k vstupu chladice.....takze je to v pytli Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
EXI.60 Odesláno 15. květen 2010 Sdílet Odesláno 15. květen 2010 Tlakuje se ti okruh,takže je to jasný:těsnění,nebo hlava.Pokud se ti auto přehřálo bude hlava stejně už zkroucená.sundat,najít vadné místo,přebrousit hlavu,nové těsnění a hotovo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
blackman Odesláno 22. květen 2010 Autor Sdílet Odesláno 22. květen 2010 ozval se mi ten kluk co mi opravuje auto....hlava je dole tesneni dobry, hlava je prej rovna a zadna dirka tam neni...tak nevim Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
blackman Odesláno 30. květen 2010 Autor Sdílet Odesláno 30. květen 2010 takze vymenena hlava za jinou, a porad stejny problem...do chladice jde para..a porad se to tlakuje, vodni pumpa, radiator topeni, hadice ok, chladic novej.termostat novej. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
domikra Odesláno 31. květen 2010 Sdílet Odesláno 31. květen 2010 pokud jde para do chladiče,tak to znamena že tam máš malo vody,zkus otevřít ten malej odvzdušnovak a dolívej vodu až přestane para fučet do chladiče a otevří topeni,mně se to zavzdušnilo a taky mi to dělalo to samé a pokus se odstavit auto mírně do kopce Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.