Přejít na obsah
  • Current Donation Goals

Klimatizace


milvous

Recommended Posts

Je to 14 dní, co mi klima nezapínala. Zajel jsem do ATU (Auto teile unger - červené velké servisy) a za necelé 2000 s DPH mi ji naplnili a opět maká. Většinou nezjišťují únik, prostě vypustí a naplní náplň. Mám r.v.2004 a dosud jsem na klimu nesáhl, tak už asi měla nárok..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: milvous

Tak jsem vyzkoušel jestli je tam nějake chladivo a žadne tam není. ventilek upustil trošku a nje to prázdné.Kolik asi stoji to zjištění uniku?

do 1000 kč stojí diag. klimy (odsátí starého média,vakuování,plnění chladivem,olejem a konstr. látkou,plus kontrola funkce), cca týden jezdíš s klimou a pak zpět do klimaservisu na kontolu těsnosti--za ten týden provozu se ukáže na spojích případný únik...,resp. se použije i UV lampa

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Velickin

Je to 14 dní, co mi klima nezapínala. Zajel jsem do ATU (Auto teile unger - červené velké servisy) a za necelé 2000 s DPH mi ji naplnili a opět maká. Většinou nezjišťují únik, prostě vypustí a naplní náplň. Mám r.v.2004 a dosud jsem na klimu nesáhl, tak už asi měla nárok..

Já byl s P306 v Barumce a naplnění mě stálo necelý tisíc korun, byla úplně prázdná, po deseti letech se není čemu divit.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Měl jsem podobný problém, něšla mi zapnout klima, po tom, co jsem rozdělal a zkontroloval veškeré dráty od pojistkové skříně nad předním levým kolem až po kompresor a pořád se nespínalo 12 V napětí k elektrické cívce kompresoru (myslel jsem na rozkousání nějakou potvorou) mne zde někdo chytřejší poradil, že problém může být v nedostatečném množství chladiva a tlaku v kompresoru. Je tam tlakový spínač, který pouští napětí na cívku v případě dostatečného tlaku v kompresoru (jinak nespíná). Jinak cívečka má odpor kolem 4 ohmů a jde změřit, pro případ, že by ji měl někdo spálenou! Takže jsem si nechal chladivo a olej do kompresoru doplnit (20ml oleje a 0,75 l chladiva) a vše v poho. Ještě by se měly čistit průduchy klimatizace a výparník nějakým sprejem, nevíte někdo jakým sprejem a postup? Předem díky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mysaku, o sprejích se tady píše každé jaro. Kdybych nebyl líný, tak to zadám i do hledání. Já otevírám kapotu, sundám kryt kabinového filtru, vyndám filtr, pustím foukání na maximum a nastříkám do díry po filtru tu pěnu. Takto to opakuji ve všech nastaveních foukání (nohy, tělo, atd.) Vnitřní cirkulaci neřeším, páč nevím, kde to nasává. Pak to celé zadělám, nechám působit a pak dvě hodiny jezdím, aby to všechno vyschlo.

Sprej používám nějaký Starline asi za 150Kč. Vystačí na 2 až 3 roky.

Z klimatizace nic nesmrdí ani nezatouchá a ani žádnou chorobu jsem nechytl. Takže je to asi čisté.

Jen si dej pozor, až tam budeš tu pěnu stříkat, je tam celkem málo místa a jsou tam ostré hrany plechů. Já se už párkrát docela nehezky škrábnul.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 1 měsíc později...

ja ji plnil co rok, vzdy na sezonu, pekne v peugeotku za dvoječku i s kontrastni latkou, vse pokazde v poradku. kdyz sem rikal, jestli to neni malo ten rok, tak to ne, takhle se to dela. letos uz sem zajel k panovi, co me servisuje auto, a prisel stim, ze je děravý kondenzator, že tam je malý unik, tak proto vydrzi na sezonu a pak muzu plnit znova. kondenzator stal 3750 ,- + 1000 ,- naplneni a slape jako drak.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Klimatizaci jsem plnil letos a každý rok jako vždy. Cena 840kč. Peugeot servis. Vysaje zbytek co je v systému udělá test těsnosti podtlakem, přidá mazivo do média a natlačí nové médium. Váha média 700 gramů. A teď otázka. Jak vám pracuje ventilátor na chladiči klímy? Je dvouotáčkový nebo jen jedny otáčky? Klíma mi sice chladí dobře, ale myslím si že mi pracoval ventilátor při spuštění ve vyšších otáčkách. Teď jen asi první stupeň sepne a vypne na chvíli sepne a po 10 sec. vypne a pořád dokola.:nevim

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj,dnes jsem dal naplnit klimatizaci,cena 1.200,-Kč po kontrole těsnosti před plněním bylo vše ok.Po naplnění bylo taky vše ok.Zapnul jsem a otestoval klimatizaci v servisu.Po příjezdu domů na parkoviště jsem se podíval pod kapotu auta a co vidím-kouří se mi od kondenzátoru.Zavolal jsem do servisu a hned jsem tam zajel.Pán se na to podíval-děravý kondenzátor.Tak jsem dnes zaplatil skoro zbytečně 1.200,-Kč.(zjistil jsem kde je díra tak proto jenom skoro)

Mám na vás dotaz jestli nevíte kde sehnat levně kondenzátor.Zvažuji že koupím v autokelly a uplatním nějakou slevu.Nebo doufám že mi poradíte něco jiné.

Předem děkuji.:papa

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...