MINI Odesláno 24. duben 2010 Sdílet Odesláno 24. duben 2010 ked nastava regeneracia fap filtra strasne trha motorom,robi to len mne alebo je to normalne,nepise ziadnu poruchu,po ukonceni ide ok Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pajo30 Odesláno 24. duben 2010 Sdílet Odesláno 24. duben 2010 mne nič netrhá Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
supermatonka Odesláno 24. duben 2010 Sdílet Odesláno 24. duben 2010 Ahoj já vůbec neúpoznám že se něco děje , jen občas jde větrák. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
King81 Odesláno 24. duben 2010 Sdílet Odesláno 24. duben 2010 Posledne dva razy co som jazdil len mesto, mi vzdy bezal vetrak. Pripisoval som to fapu, asi nemal kedy regenerovat. Tak som dnes chvilu pojazdil mesto, cakal som kym sa spusti vetrak a letel som na dialnicu. A bol klud. Vyzera to, ze som svojmu milacikovi pomohol:) Vetrak uz potom nebezal. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HonzaZ Odesláno 24. duben 2010 Sdílet Odesláno 24. duben 2010 MINI máš sice v podpisu 407 sedan, ale bylo by ještě dobré jaký motor. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MINI Odesláno 24. duben 2010 Autor Sdílet Odesláno 24. duben 2010 neviem vin 36drhrh21252898,da sa zistit nieco diagnostikou,to trhanie je nenormalne Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HonzaZ Odesláno 24. duben 2010 Sdílet Odesláno 24. duben 2010 Podle VIN je to dvoulitr HDI, a víš určitě, že to dělá při regeneraci FAP? Diagnostikou by se možná něco nechalo zjistit. Já osobně jsem ještě regeneraci FAP nezaznamenal. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MINI Odesláno 24. duben 2010 Autor Sdílet Odesláno 24. duben 2010 je citit zvlastny zapach z vyfuku,ako mocovina,a vetrak som nepocul ,aby sa zapinal,kud to nastane asi po 400km jazdy musim iba ist vo vysokych otackach ,ako keby som dostaval kopance do zadku,raz motor zrychli potom uberie,zistia nieco v servise,dakujem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MINI Odesláno 24. duben 2010 Autor Sdílet Odesláno 24. duben 2010 ked to na motor raz prislo ,zastal som pri krajnici,na volnobeh si motor sam pridaval otacky,od 800-1500,sam od seba Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HonzaZ Odesláno 24. duben 2010 Sdílet Odesláno 24. duben 2010 To je zvláštní, jak jsem psal, nikdy jsem regeneraci nezaznamenal. Možná je to úplně něco jiného. Určitě by to chtělo diagnostiku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MINI Odesláno 24. duben 2010 Autor Sdílet Odesláno 24. duben 2010 dakujem za odpoved,honza a pozdravujam Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HonzaZ Odesláno 24. duben 2010 Sdílet Odesláno 24. duben 2010 Nemáš vůbec zač. Kdyby jsi byl blíže, tak bych ti to autíčko napíchnul na dia a třeba bychom věděli více . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
janou Odesláno 24. duben 2010 Sdílet Odesláno 24. duben 2010 Ked som kupil prvu 407 -1,6 tiež mi pripadal motor dosť nekľudný pri regenerácii . Vymenili sa dva vadné vstrekovače , potom bol pokoj . Na aute bolo vtedy 140 000 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MINI Odesláno 24. duben 2010 Autor Sdílet Odesláno 24. duben 2010 na diagnostike to mozu zistit co mu vlastne je Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HonzaZ Odesláno 24. duben 2010 Sdílet Odesláno 24. duben 2010 Nemám zkušenosti s 1.6 HDI, ale podle reakcí tady na fóru, beží např. větráky apod. Na 2.0 HDI se toto neprojevuje. Nejsem si právě jistý, zda z paměti závad se něco vyčte, pokud se nerozsvítí kontrolka diagnostiky. Chtělo by to měřit za chodu motoru a úplně ideální by bylo, kdyby se tento stav projevil. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
janou Odesláno 24. duben 2010 Sdílet Odesláno 24. duben 2010 Veď práve na dia sme zistili veľkú korekciu vstrekovačov. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HonzaZ Odesláno 24. duben 2010 Sdílet Odesláno 24. duben 2010 Jj, určitě to chce dia. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pengo Odesláno 27. duben 2010 Sdílet Odesláno 27. duben 2010 nazdar, mam ten isty problem, uz som to tu pisal ako trhanie motorom nepravidelne. bol som aj na diagnostike u kamosa v citroene a vsetko vypisalo ok - fap ok, aditivum ok, regeneracia prebieha v poriadku, ziadna chyba. ale na jednej tryske som mal vyssiu hodnotu, tak mi povedal ze aj vadna tryska pri regeneracii moze robit problem. mam si ich dat otestovat ale este som nemal cas. tak skus diagnostiku a adaj vediet. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pedros007 Odesláno 20. květen 2010 Sdílet Odesláno 20. květen 2010 Ahoj všem, mám ten samí problém jako uživatel MINI. Pravidelně po 500km mi moje 407 2.0 HDi začne sebou škubat tak, že mám co dělat při rozjezdu na křižovatce aby nezdechla. Na dálnici to “skoro“ nerozpoznám. Sešlápnu plyn, ale nic se neděje a asi po pul vteřince v autě cukne jako když sešlápnete pedál až na podlahu:( Toto celé trvá zhruba 10km, musím auto hodně vytáčet a pak to přestane a za 500km +/- 5km to celé znova. Byl jsem s tím u Peugeot Domansky a u dalšího autorizovaného servisu, zaplatil jsem2x 1500,-Kč za diagnostiku a nanic se nepřišlo, vše v pořádku:( Překvapilo mě že nato kolik lidí tento problém popisuje se v servisu tvářili jako že to slyší poprvé. Pokud máte někdo tento problém vyřešen, prosím poraďte, jsem z toho už otrávenej, autíčko je krásné, ale už mě to fakt neba:( Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mirys Odesláno 21. květen 2010 Sdílet Odesláno 21. květen 2010 To stejné děla i mě. Vstřikovače pri normalni zatěži ukazuji 89,3 všechny zaroven, na volnobeh jsou mezi sebou mensi rozdili ale jak pridam jsou stejne, naposled jsme se dival mel jsem od posledni regenerace 575 km a zaplneni fapu bylo 89 procent a čekal jsem az to začne trhat ale nemej sem uz cas, vypl jsem notas a o minutu pozdeji zacalo trhani, kdyz pridam plyn vic tak netrha ale jak jedu stejnou rychlosti kolem 2000 otaček tak trha. Tankuji na OMW davam VIF. Uz netusim cim to je počkam na dalši regenereci a uvidím. Někdy při startu mi chytne na 3 valce asi, skube to az hruza. Typuji vstřikovač ale na diag. mi ukazuje stejne hodnoty. Jestli z vas nekdo vyřešil tenhle problem budu rad za každou radu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.