Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

regeneracia fap


MINI

Recommended Posts

Posledne dva razy co som jazdil len mesto, mi vzdy bezal vetrak. Pripisoval som to fapu, asi nemal kedy regenerovat. Tak som dnes chvilu pojazdil mesto, cakal som kym sa spusti vetrak a letel som na dialnicu. A bol klud. Vyzera to, ze som svojmu milacikovi pomohol:) Vetrak uz potom nebezal.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

je citit zvlastny zapach z vyfuku,ako mocovina,a vetrak som nepocul ,aby sa zapinal,kud to nastane asi po 400km jazdy musim iba ist vo vysokych otackach ,ako keby som dostaval kopance do zadku,raz motor zrychli potom uberie,zistia nieco v servise,dakujem

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nemám zkušenosti s 1.6 HDI, ale podle reakcí tady na fóru, beží např. větráky apod. Na 2.0 HDI se toto neprojevuje. Nejsem si právě jistý, zda z paměti závad se něco vyčte, pokud se nerozsvítí kontrolka diagnostiky. Chtělo by to měřit za chodu motoru a úplně ideální by bylo, kdyby se tento stav projevil.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

nazdar, mam ten isty problem, uz som to tu pisal ako trhanie motorom nepravidelne. bol som aj na diagnostike u kamosa v citroene a vsetko vypisalo ok - fap ok, aditivum ok, regeneracia prebieha v poriadku, ziadna chyba. ale na jednej tryske som mal vyssiu hodnotu, tak mi povedal ze aj vadna tryska pri regeneracii moze robit problem. mam si ich dat otestovat ale este som nemal cas. tak skus diagnostiku a adaj vediet.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 4 týdny později...

Ahoj všem, mám ten samí problém jako uživatel MINI.

Pravidelně po 500km mi moje 407 2.0 HDi začne sebou škubat tak, že mám co dělat při rozjezdu na křižovatce aby nezdechla. Na dálnici to “skoro“ nerozpoznám.

Sešlápnu plyn, ale nic se neděje a asi po pul vteřince v autě cukne jako když sešlápnete pedál až na podlahu:(

Toto celé trvá zhruba 10km, musím auto hodně vytáčet a pak to přestane a za 500km +/- 5km to celé znova.

Byl jsem s tím u Peugeot Domansky a u dalšího autorizovaného servisu, zaplatil jsem2x 1500,-Kč za diagnostiku a nanic se nepřišlo, vše v pořádku:(

Překvapilo mě že nato kolik lidí tento problém popisuje se v servisu tvářili jako že to slyší poprvé.

Pokud máte někdo tento problém vyřešen, prosím poraďte, jsem z toho už otrávenej, autíčko je krásné, ale už mě to fakt neba:(

Díky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To stejné děla i mě. Vstřikovače pri normalni zatěži ukazuji 89,3 všechny zaroven, na volnobeh jsou mezi sebou mensi rozdili ale jak pridam jsou stejne, naposled jsme se dival mel jsem od posledni regenerace 575 km a zaplneni fapu bylo 89 procent a čekal jsem az to začne trhat ale nemej sem uz cas, vypl jsem notas a o minutu pozdeji zacalo trhani, kdyz pridam plyn vic tak netrha ale jak jedu stejnou rychlosti kolem 2000 otaček tak trha. Tankuji na OMW davam VIF. Uz netusim cim to je počkam na dalši regenereci a uvidím.

Někdy při startu mi chytne na 3 valce asi, skube to az hruza. Typuji vstřikovač ale na diag. mi ukazuje stejne hodnoty. Jestli z vas nekdo vyřešil tenhle problem budu rad za každou radu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...