majd Odesláno 22. duben 2010 Sdílet Odesláno 22. duben 2010 ahoj, potřeboval bych poradit, zda někdo nevíte čím to může být protože mi to už leze na nervy, mám P306 1,8i 8V r.v. 1996: Loni mi v zimě vyhodil olej přes měrku, na letošní zimu jsem udělal na měrku těsnění protože jsem ho tam neměl a na druhé 306 se stejnym motorem tam bylo, jenže tuhle zimu mi merka pekne tesnila a pekelne se to natlakovalo a vyhodilo olej nejspis tesnenim pod vikem ventilu. Pekne to smrdi nez se to vypece a nevim uz co s tim. V servise mi rekli ze to tenhle motor dela, ze to chce kontrolovat ty hadicky jak vedou od toho vika ventilu, že tam kondenzuje voda a pak zamrzá. Jenže se mi nezdá možný aby tohle bylo běžný, tím spíš že v zimě není normální před každou jízdou odpojovat ty hadičky, vždycky z tama navíc vyletí troška vody (víc než jen pár kapek). Přece to nemůže být výrobní vada, nemohlo se třeba někde jinde něco ucpat co má přepouštět ten tlak? Už jsem přemýšlel že tam dám nějaký ventil co to bude upouštět, protože když to zamrzne nebo co já vím co to dělá tak když po chviličce otevřu víko na plnění oleje tak to tak pěkně foukne, jakmile se ale nahřeje motor nebo když jsem ty hadičky před jízdou profoukl tak pak je to v pohodě. I když mě to teď už nemusí trápit protože je teplo tak bych to do zimy rád vyřešil. díky za jakoukoliv radu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest servisman Odesláno 22. duben 2010 Sdílet Odesláno 22. duben 2010 kdyby jsi pohledal asi bys našel i tento odkaz http://www.xantiaclub.cz/view.php?cisloclanku=2006011601 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ferry Odesláno 22. duben 2010 Sdílet Odesláno 22. duben 2010 jj dela to olejova emulze, ktera zatuhne v odvzdusnovacich hadickach vika ventilu a odvetrani klikoveho hridele, vetsinou taky zatuhne v tom odlucovaci (takovej valcovej bazmek nekde na spojeni tech odvetravacich hadic), kde je kovove sitko, na kterem se vysrazi ta bila sra..ka Srazi se to predevsim pri kratkych jizdach s malo zahratym motorem, nekdo tu kdysi na klubu zkousel delat vyhrivani tech trubek, nevim do jake miry uspesne Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
majd Odesláno 22. duben 2010 Autor Sdílet Odesláno 22. duben 2010 mám tam 10W40, to je mi jasný že se dělá emulze, tuhle zimu když jsem to pak už vždycky pročistil tak tam není oproti loňské zimě, ale dělá to i po delší cestě. Prostě před každou cestou jsem to musel vyčistit jinak to zamrzlo a to se mi zdá trochu moc ne? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ferry Odesláno 22. duben 2010 Sdílet Odesláno 22. duben 2010 bratranec ma tenhle motor ve 405 a taky mel problemy, u 1.8 16V co je ve 406 uz tyhle problemy nejsou tak casty (aspon ja jsem nikdy resit nemusel) asi je to blba konstrukce toho odsavani, dlouhe hadice, ktere se spatne prohrejou, nevim jak tomu predejit Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dopiťák Odesláno 22. duben 2010 Sdílet Odesláno 22. duben 2010 Mno vzhledem k tomu ze sem tenhle motor mel tak vym ze ty hadice je dobry vycistit 1nou za 1-2 roky.. Me sice to ze by mi olej vytekl nepotkalo jelikoz to bylo pres zimu pod plachtou..ale verim tomu ze to tohle dokaze.. Btw:tohle neni problem jen u peugeotu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
majd Odesláno 22. duben 2010 Autor Sdílet Odesláno 22. duben 2010 honza406 : díky za odkaz zkusím projít i ty hadice v jakým jsou stavu a jestli nejsou někde steřelý Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
majd Odesláno 22. duben 2010 Autor Sdílet Odesláno 22. duben 2010 tommas11 : no a to je ten problém, že jsem to měl loni v servise kde měnily těsnění pod hlavou, protože jsem myslel že je špatný, měnili i olej a všechno kolem a hned první větší mráz -7 a je to tu zase, jenže nejhorší na tom je že každý den a né jen jednou za rok Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bombarderik Odesláno 23. duben 2010 Sdílet Odesláno 23. duben 2010 Ja mam ten isty motor co ty. Mne sa toto stalo tuto zimu. Precistil somvsetku tie hadice aj tie co nerebalo:D a potom sa mi to uz nestalo. Ale kazdopadne to budem cistit kazdu zimu. Hlavne si pozri ci uz nemas tie hadice niekde ponafukovane, ak ano daj radsej nove. Mohli by nabuduce strelit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dopiťák Odesláno 23. duben 2010 Sdílet Odesláno 23. duben 2010 Majd:pokud to vycistis(myslim ty trubky) a hned po nastartovani sou zase plny tak tam mas nejspis nekde zasobarnu toho bordelu nejspis v bloku u filtru kde se ty trubky nasazuji...skus to udelat tak jak to psal ten typek na xantia clubu odpoj hadicu zespodu(u filtru) nastartuj a nech to vyflusat ven..potom vycisti tu hadici a nakonec trochu umej i vyko ventilu..drzi asi na 8-10ti 6kach sroubkach.. potom bys mel mit do zimy pokoj... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
majd Odesláno 4. květen 2010 Autor Sdílet Odesláno 4. květen 2010 včera jsem se do toho pustil, chtěl jsem sundat víko ventilů. Jenže se mi to nepovedlo, je tam těch 10 matek a jen tři se mi podařilo vyšroubovat, ostatní se šroubovaly i s tím šroubem co je dál a nešlo mi to vytáhnou, nevím možná jsou ty šrouby dlouhý ale mě se zdálo že pořád točím a už se to nepovoluje. Nevíte nějaký fígl jak na to? nebo mám dál točit? Chtěl jsem to celý pročistit no a hned jsem zkončil. Ještě jsem narazil na takovou věc, že jak je filtr vzduchu tak tam stojí né zrovna nejmíň oleje, je to v pořádku? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ferry Odesláno 4. květen 2010 Sdílet Odesláno 4. květen 2010 ten sroub bude mit podle katalogu asi 52mm Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
majd Odesláno 4. květen 2010 Autor Sdílet Odesláno 4. květen 2010 jestli to dobře chápu tak navrchu je matka (11) ta je nasroubovana na sroubu ktery je zaroven matka (7) nasroubovana na sroubu (6). Me prave nejde odsroubovat vsechny ty č11 a některý lezou jako když i se 7 a 6, nebude to teda ničemu vadit když budu pořád šroubovat? Ještě jedna zajímavá věc, jak jsem to povoloval tak levá strana se oddalovala ale pravá zůstala jako přilepená, vůbec se po povolení jako kdyz neuvolnila. Možná stačilo šťouchnout šroubovákem zespoda? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.