Imbalance Odesláno 21. duben 2010 Sdílet Odesláno 21. duben 2010 Dobry den, Mam 406, r.v. 1997, 1.8 (1761 ccm),66 kw. Shanim motor. Ten svuj jsem bohuzel predevcirem zadrel. Mohl byste mi nekdo prosim poradit? Mel by to byt typ LFX 10KJF3. Na netu jsem nasel u takoveho modelu jen typ XU7JB. Je to velky rozdil? (tipuju ze je ) Nevite nekdo prosim za kolik bych vubec mohl ten motor nekde sehnat? Dekuju Presunuto do spravne sekce a upraven nazev. Ferry [upravil dne 22/4/10 Ferry] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ferry Odesláno 22. duben 2010 Sdílet Odesláno 22. duben 2010 motor LFX je to same jako XU7JB (jsou to dve ruzna oznaceni stejneho motoru) jedna se o 8mi ventilovou 1,8, moc se do 406 nedaval, spis do 405tek novejsich modelu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Imbalance Odesláno 22. duben 2010 Autor Sdílet Odesláno 22. duben 2010 A muzu se zeptat, nevite v jake cenove relaci bych ho mohl sehnat? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ferry Odesláno 22. duben 2010 Sdílet Odesláno 22. duben 2010 to opravdu tezko rict, koukal jsem ted na sbazar.cz a aukro.cz ale zadnej 8V tam neni, jestli by nebylo jednodussi sehnat papiry od 406 1.8 16V a hodit tam ten silnejsi 16V motor LFY nebo tohle rozprodat na dily a koupit neco jineho, novejsiho Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Imbalance Odesláno 22. duben 2010 Autor Sdílet Odesláno 22. duben 2010 Ted jsem volal do Autolandu v Ricanech i do toho Moravskeho..ale neuspesne ... Na ty dily by to byla asi vecna skoda..byl to krasny kousek dovezeny z Nemecka.. A s tema papirama..to bych musel nejak prepsat? Dekuju za ochotu.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ferry Odesláno 22. duben 2010 Sdílet Odesláno 22. duben 2010 jasny no, ale co je platny, ze je to peknej kousek, kdyz ma blbej motor, kterej se spatne shani s tim prepisem by se to muselo udelat nejspis tak, ze na ty novy papiry by se napsala ta stara kastle, hodil by se tam komplet motor LFY 1.8 16V a stary papiry od te 1.8 8V by se musely zrusit ma to nekolik uskali: - to papirovani na uradech - ruseni tech starych papiru bez auta - vice prace pri prestavbe, i kdyz v tomhle pripade by melo stacit jen prehodit komplet motor i s kabelovymi svazky motorove casti a ridici jednotkou motoru prevodovka a poloosy by mely byt stejny ( jsou stejny u LFX a LFY, jiny jsou u LFZ coz je motor XU7JP, ten se daval do tech 405tek ) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Imbalance Odesláno 22. duben 2010 Autor Sdílet Odesláno 22. duben 2010 tak ja to budu brat v potaz, ale jeste si necham par dni sanci, kdyby prece jen nahodou.. :-) kazdopadne jeste jednou dekuju za pomoc.. Aspon ted vim, jak na tom jsem.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
čakom Odesláno 25. duben 2010 Sdílet Odesláno 25. duben 2010 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Imbalance Odesláno 8. květen 2010 Autor Sdílet Odesláno 8. květen 2010 Děkuju všem za pomoc. Nakonec jsem sehnal motor kousek od Brna a červené žihadlo už zase jezdí jak má :-) Jsem rád, že jsem sem přišel a našel tady lidi, kteří jsou ochotní poradit. Tak ještě jednou díky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.