marohdi Odesláno 21. duben 2010 Sdílet Odesláno 21. duben 2010 nazdar peugeotaci mam takyto problem pri dlhsej trase cca nad 50 kil. sa mi rozsvieti diagnostika motora a auto strati vykon a ide len do asi 3000 otacok.Ako nahle vypnem motor a znovu nastartujem ide to v poho ale kontrolka stale svieti a asi pri 3 as 4 startoch zhastne.Nema s tym niekto skusenosti.Motor 2HDI 110k Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lukáš.t Odesláno 21. duben 2010 Sdílet Odesláno 21. duben 2010 zajed na diagnostiku Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
f3Rd@ Odesláno 21. duben 2010 Sdílet Odesláno 21. duben 2010 zkus pohledat tady na webu, resilo se to tu hodnekrat. Zamer se na EGR ventil (nebo ho rovnou zaslep) a na hadicky co k nemu vedou. U me to treba delala napraskla dadicka k egr ventilu. Pripadne zkus EGR prohodit s tim druhym ventilem, jsou tam 2 uplne stejne hned vedle sebe. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marohdi Odesláno 22. duben 2010 Autor Sdílet Odesláno 22. duben 2010 erg som mal zaslepeny a nic Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marohdi Odesláno 22. duben 2010 Autor Sdílet Odesláno 22. duben 2010 nemoze byt turbo na odchode? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Chepp Odesláno 22. duben 2010 Sdílet Odesláno 22. duben 2010 Ne to by si poznal... hlavne by to delalo strasne zvuky.... Mnel si to na tom diag? takhle toho fakt moc nezjistis... ale pokud to dela po delsi ceste... tak ej to divne... to ze ti to spadne pod 3tis.. otacek znamena nouzovi rezim... ale je potreba vedet proc.... ten motor to dela preventivne aby se neco neznicilo... takze jdi diag nez to bude horsi... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
777-Ado-777 Odesláno 6. květen 2010 Sdílet Odesláno 6. květen 2010 cawte, mne robi uplne to iste a na diag. v Peugeote mi nasli 2 chyby: Vysoky tlak v turbe a chybne cidlo na adytyvum, ale to cidlo by vraj nemalo auto hadzat do nudzoveho rezimu. Takze cez víkend sa chystam precistit Intercooler a cele sanie, ale by vraj ono nemalo byt, vraj to bude zanesena tycka na natacanie lopatiek v turbe, alebo potom zaneseny EGR, na ktory sa tiez chystam. Precistim, uvidim, napisem... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
777-Ado-777 Odesláno 11. květen 2010 Sdílet Odesláno 11. květen 2010 ..takze, vrhol som sa hned na EGR, ale chcel som ho dat von aj s tou trubkou no nemal som tolko casu vypustat vodu, tak som to stavil na nejaku prasknutu hadicku na el. ventyloch. Vytiahol som tu hadicku co ide z EGR do el. ventylu a kupil som 3m. Vymenil som kazdu-jednu co som nasiel, hlavne tie kusky, ktore potom pohracuju takou umelou tenkou - tie boli v dost zlom stave a mozem povedat ze auto ide ako (hodinky) uz tyzden. ...takze takto znie moja rada. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
qmysak Odesláno 11. květen 2010 Sdílet Odesláno 11. květen 2010 a jak to jede s odpojeným egr??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
777-Ado-777 Odesláno 12. květen 2010 Sdílet Odesláno 12. květen 2010 , pockaj, to som tam volako blbo napisal , tu hadicku som tam dal potom naspet, to akoze len na porovnanie v obchode Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
qmysak Odesláno 12. květen 2010 Sdílet Odesláno 12. květen 2010 Původně zaslal: 777-Ado-777 , pockaj, to som tam volako blbo napisal , tu hadicku som tam dal potom naspet, to akoze len na porovnanie v obchode sem to pochopil jako žes ho odpojil úplně Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sweetyboy Odesláno 29. květen 2010 Sdílet Odesláno 29. květen 2010 tak vcera se mi stalo neco podobneho..jel jsem autem asi 300km a po cca 150km mi auto prestalo trochu tahnout a pak zase po chvilce jelo normalne ale u me se zadna kontrolka motora nerozsvítila..stalo se mi to presne kdyz jsem vjel do velkeho lijaku..nemuze to mit na to vliv ze by mi nekde natekla voda? uz kdyz jsem asi po dveceti kilometrech cesty chcipal auto tak ten chcipajici motor tak nejak divne zabrucel..ne jak klasicky kdyz sem ho vypinal vzdycky...v cili po 300km motor chcipl zase jako obvykle se stejnym zvukej jako vzdy...zacinam to auto trochu proklinat a nebo celou znacku peugeot..prosim poradte:(:( Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Chepp Odesláno 29. květen 2010 Sdílet Odesláno 29. květen 2010 vaha vzduchu.... mohla se na ni dostat voda prez filtr? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
foxo Odesláno 29. květen 2010 Sdílet Odesláno 29. květen 2010 nemyslim si... Kdyz mas cele sani origo a v poradku, tak ne, pac to sani zacina dole za naraznikem, a klukatyma trubkama sa dostava az hore k airboxu... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sweetyboy Odesláno 29. květen 2010 Sdílet Odesláno 29. květen 2010 myslite ze to mohlo byt treba chvilkovy z vlhkosti? ja jel asi 20km v poradnym lijaku asi 70km/hod protoze nebylo vubec videt. ten vzduch byl i v aute docela vlhkej:nevim Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marohdi Odesláno 15. červen 2010 Autor Sdílet Odesláno 15. červen 2010 mne to uz prestalo robit odkedy som pomenil vsetky filtre a olej lebo bol uz dost cierny a odftedy cca 3000km pokoj. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DURISLAF Odesláno 15. červen 2010 Sdílet Odesláno 15. červen 2010 nazdar chlapi moze mi niekto z vas trochu pomoct a dat ma do obrazu???nejde o moje auto,ale kamaratove-2,0 hdi-to auto je uplne hluche a diagnostika vypisuje tieto chyby- - snímač teploty vzduchu v sáni - spínač spojky - prídavné vytápení 1 - chyba obvodu TL4226 - snímač prútoku vzduchu - výfukový ventil A turbokompresoru PO243 závada obvodu - obvod ohrevu/žhavíci svíčky A PO380 závada obvodu ak mi viete poradit co konkretne su tie obvody s tymi kodmi,budem vam velmi povdacny Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marohdi Odesláno 15. červen 2010 Autor Sdílet Odesláno 15. červen 2010 tak s tym som sa este nestretol neviem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sweetyboy Odesláno 21. říjen 2010 Sdílet Odesláno 21. říjen 2010 panove tak venku je pomerne chladno a zkousel jsem tedy jak potahne auto ve vyssich rychlostech v tomto pocasi a zadny problem.auto tahle krasne od 130 i od 150 nahoru jak nic a s lehkosti.takze tento problem s netahnutim auta v rychlostech nad 100 km/hod je jen pokud je teplo. cim by to tedy mohlo byt? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Janco406 Odesláno 21. říjen 2010 Sdílet Odesláno 21. říjen 2010 Cauko mne sa to stavalo tiez na volnobeh malo velke otacky klepalo tak divne a pri zaradenej rychlosti mi slo tak do cca 2500 ot. svietila mi autod. motora a presne po odstaveni a nastartovani to prestalo kontrolka svietila sice dalej ale po case zhasla... prisiel som na to ze je to nekvalitou nafty. (vraj ta kontrola moze zasvietit ak je v nafte spina voda atd...) lejem aditivum stale zacal som tankovat najskor len na OMW a odvtedy som mal pokoj. darmo nieje nafta ako nafta... teraz som zacal tankovat i na gulfke tu drahsiu s aditivami a tiez mam pokoj... ta nevem no skus inu znacku benzinky ;-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.