Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

strata vykonu


marohdi

Recommended Posts

nazdar peugeotaci mam takyto problem pri dlhsej trase cca nad 50 kil. sa mi rozsvieti diagnostika motora a auto strati vykon a ide len do asi 3000 otacok.Ako nahle vypnem motor a znovu nastartujem ide to v poho ale kontrolka stale svieti a asi pri 3 as 4 startoch zhastne.Nema s tym niekto skusenosti.Motor 2HDI 110k

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

zkus pohledat tady na webu, resilo se to tu hodnekrat. Zamer se na EGR ventil (nebo ho rovnou zaslep) a na hadicky co k nemu vedou. U me to treba delala napraskla dadicka k egr ventilu. Pripadne zkus EGR prohodit s tim druhym ventilem, jsou tam 2 uplne stejne hned vedle sebe.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ne to by si poznal... hlavne by to delalo strasne zvuky.... Mnel si to na tom diag? takhle toho fakt moc nezjistis... ale pokud to dela po delsi ceste... tak ej to divne...

to ze ti to spadne pod 3tis.. otacek znamena nouzovi rezim... ale je potreba vedet proc.... ten motor to dela preventivne aby se neco neznicilo... takze jdi diag nez to bude horsi...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 2 týdny později...

cawte, mne robi uplne to iste a na diag. v Peugeote mi nasli 2 chyby: Vysoky tlak v turbe a chybne cidlo na adytyvum, ale to cidlo by vraj nemalo auto hadzat do nudzoveho rezimu. Takze cez víkend sa chystam precistit Intercooler a cele sanie, ale by vraj ono nemalo byt, vraj to bude zanesena tycka na natacanie lopatiek v turbe, alebo potom zaneseny EGR, na ktory sa tiez chystam. Precistim, uvidim, napisem... :super

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

..takze, vrhol som sa hned na EGR, ale chcel som ho dat von aj s tou trubkou no nemal som tolko casu vypustat vodu, tak som to stavil na nejaku prasknutu hadicku na el. ventyloch. Vytiahol som tu hadicku co ide z EGR do el. ventylu a kupil som 3m. Vymenil som kazdu-jednu co som nasiel, hlavne tie kusky, ktore potom pohracuju takou umelou tenkou - tie boli v dost zlom stave a mozem povedat ze auto ide ako (hodinky) uz tyzden. ...takze takto znie moja rada. :super

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 3 týdny později...

tak vcera se mi stalo neco podobneho..jel jsem autem asi 300km a po cca 150km mi auto prestalo trochu tahnout a pak zase po chvilce jelo normalne ale u me se zadna kontrolka motora nerozsvítila..stalo se mi to presne kdyz jsem vjel do velkeho lijaku..nemuze to mit na to vliv ze by mi nekde natekla voda? uz kdyz jsem asi po dveceti kilometrech cesty chcipal auto tak ten chcipajici motor tak nejak divne zabrucel..ne jak klasicky kdyz sem ho vypinal vzdycky...v cili po 300km motor chcipl zase jako obvykle se stejnym zvukej jako vzdy...zacinam to auto trochu proklinat a nebo celou znacku peugeot..prosim poradte:(:(:(

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 3 týdny později...

nazdar chlapi

moze mi niekto z vas trochu pomoct a dat ma do obrazu???nejde o moje auto,ale kamaratove-2,0 hdi-to auto je uplne hluche a diagnostika vypisuje tieto chyby-

- snímač teploty vzduchu v sáni

- spínač spojky

- prídavné vytápení 1

- chyba obvodu TL4226

- snímač prútoku vzduchu

- výfukový ventil A turbokompresoru

PO243

závada obvodu

- obvod ohrevu/žhavíci svíčky A

PO380

závada obvodu

ak mi viete poradit co konkretne su tie obvody s tymi kodmi,budem vam velmi povdacny

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 4 měsíce později...

panove tak venku je pomerne chladno a zkousel jsem tedy jak potahne auto ve vyssich rychlostech v tomto pocasi a zadny problem.auto tahle krasne od 130 i od 150 nahoru jak nic a s lehkosti.takze tento problem s netahnutim auta v rychlostech nad 100 km/hod je jen pokud je teplo. cim by to tedy mohlo byt?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Cauko mne sa to stavalo tiez na volnobeh malo velke otacky klepalo tak divne a pri zaradenej rychlosti mi slo tak do cca 2500 ot. svietila mi autod. motora a presne po odstaveni a nastartovani to prestalo kontrolka svietila sice dalej ale po case zhasla... prisiel som na to ze je to nekvalitou nafty. (vraj ta kontrola moze zasvietit ak je v nafte spina voda atd...) lejem aditivum stale zacal som tankovat najskor len na OMW a odvtedy som mal pokoj. darmo nieje nafta ako nafta... teraz som zacal tankovat i na gulfke tu drahsiu s aditivami a tiez mam pokoj... ta nevem no skus inu znacku benzinky ;-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...