Přejít na obsah
  • Current Donation Goals

Chování se k motoru


dolly1010

Recommended Posts

Mám jen takovej dotaz. Nedávno jsem jel s kámošem v autě (P306 novější model, asi 1.6 benzín).

Jel stylem že vyšší rychlost řadil kousek nad dvěma tisícema otáček a z kopce na neutrál.

To že je lepší jet z kopce se zařazenou rychlostí se tu už psalo. Ale zajímalo by mě jestli (a jak) vadí motoru chod v těchto otáčkách?

Díks :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No aspon 2600 otacok je taky normal na rovnu cestu, samozrejme zalezi od nalozenia atd...neutral z kopca, hmm, nevyjadrujem sa, ale lepsie ako jazdit s kopca so zaradenou rychlostou a nohu na spojke:blicismajlik:blicismajlik (ano, aj takych poznam :D:D) ...

...ja na dieseli radim vyssie rychlost tak pri 2200 a to je uplne inde si myslim :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jo a ještě k tomu kámošovýmu autu - při normální jízdě na 4ku 50km/h a 2000ot/min auto celkem cukalo jak motor neměl sílu. BTW kámošoj je 26 ;)

Jinak, já řadím vejš kolem třech tisíc. Když jezdím oktávkou 1.9TDI tak řadím tak kolem 2500 - moc na to nejsem zvyklej, tak nevim :D Ale říká se, že nejlepší tereňák je služební auto :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

řadim podle toho, kde má motor kroutící moment :super 1.1 ho má kolem 3750 a řadim teda běžně kolem 3000, ale když sem řadil před 4000 tak byla spotřeba možná o chlup nižší. A podtáčet to opravdu nemá cenu, akorát to hučí, netáhne a ve výsledku to ani spotřebě nepřidá :super

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ono dost zalezi od situace ... Ked je predomnou kolona aut, vlecuca sa mestom 40 km/h, tak urcite nepojdem na 2 jke pri 3000 otackach 40, lebo to vyhovuje ...

Myslim ze benzin nema zadny dvojhmotny zotrvak, nebo neco, co by bolo na to extremne haklive... Pri normalnej jazde radim okolo 3000 ot, ale pokial raz idem v kolonach, zapchatym mestom, alebo podobne, radim v ovela vyssich otackach ...

Myslim ze kazdy motorista s troskou skusenosti vie posudit, kedy sa motor dusi, alebo nejde tak ako ma ... takze s 1,4 kou jezdim 50 tku uplne v klide na 4 ke ... Samozrejme ze kdyz chci pridavat, tak vetsinu podradim, ale kdyz jedu konstatnte 50 tkou tak jako naozaj nejezdim na 4ke ... Kdyz byla jeste 60 tka, tak sem pri 65 radil 5 tku, bez cukani, trhani, duseni na to auto slo uplne v pohode a velmi potichu ...

Zase hovorim len o situacii, ked som sa tak hybal urcitu dobu v zastupu aut, urcite som na tej 5 tke a 65 km/h nedaval plyn na podlahu alebo nesnazil zrychlovat ...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

netreba veriť tomu ze najlepsie je radit pri tych a tych otačkach, každý motor je iný, proste stačí troška počúvať motor - vychovaný som na škode 1000 bez otačkomera :D :D :D jazdim bez problemov na hdi, tdi, htp, v6 bez toho aby som sledoval otačkomer :roker

ešte ma napadlo, prečo asi dovolí v mercedese automat na šestvalci benzin 160 kw točiť motor na 1100-1200 otáčok pri pomalej jazde v meste a takisto automat v mercedese na štvorvalci 125 kw diesel taktiež pri kludnej jazde má okolo 1000 otáčok?

[upravil dne 21.4.2010 ujomarian]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...