Chepp Odesláno 20. duben 2010 Sdílet Odesláno 20. duben 2010 TAk dneska sme mnel krasny telefonat z servisu... ze moje vstriky jsou tak na vyhozeni.... repas vsechn 4 kousku vyjde na 20tis.... plus palivove cerpadlo 8tis... a ceka mne na nem nova spojka za ejakech 13tis... takze3 suma sumarum 40tis.. Proto otazka do davu.. uz to asi nema cenu do toho vrazet..... Mam to prodat bo co? Zhodit ze skaly nebo co s tim? Minuly mesic byla oprava za 50tis... a ted co s tim.... uz uz... uz nevim poradte.... asi nema cenu to udrzovat pri zivote.... auto spolklo za posledni dva roky s koupi 2oo tis.... coz je docela dost... takze pujde proste si pric.... za ty prachy uz bcyh mnel spalcenej z 1/3 leasing noveho auta ktere ma 5let zaruku... Poradte mi co ted? Mam to strelit do bazaru nebo co s tim? Najedu za rok tak 40tis km... a proste se mi nevyplati vrazet do takovyho auta..... jak to bylo naboreny sem se na to mnel sakra vyjebat aspon by mi to zaplatily... sakra. [upravil dne 20/4/10 Chepp] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dobrmik Odesláno 20. duben 2010 Sdílet Odesláno 20. duben 2010 no vstřiky bych koupil starší...zhruba 4tis..nové pal. čerpadlo z polska 1000, a spojka okolo 5tis...takže jestli zatím nic jiného nemáš v pr... tak bych to ještě koupil...nebo jestli máš vyhlídnuté neco zajímavějšího tak to pak stojí za uvahu.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MACI Odesláno 20. duben 2010 Sdílet Odesláno 20. duben 2010 Nevim jiste jak to je u Pezotu, ale vstirky na BMW 530D v Bosch nebo origo servise stoji taky neskutecnou palku, a potrebujes jich 6. Ale kupodivu napr. na BMW klubu se daji sehnat vstirky za par supu. Kamarad ted byl s jeho 530D v jednom servise v polskem Tesine, kde mu to napichli na diag., zjistili uplne presne ktere vstriky jsou v jakem stavu a doporucili mu vymenu jen 2. A cena byla par tisic za oba! Takze by stalo za to pozjistovat info... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
BV406 Odesláno 20. duben 2010 Sdílet Odesláno 20. duben 2010 dobrmik: predpokladam, ze Chepp nemyslel podavaci palivove cerpadlo v nadrzi, ale asi vysokotlake palivove cerpadlo ... me spise zarazi jak ti jezdilo, kdyz pises, ze ti rekli, ze vsechny 4 vstriky jsou na vyhozeni [upravil dne 20/4/10 BV406] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Y2K Odesláno 20. duben 2010 Sdílet Odesláno 20. duben 2010 To hovoris asi o Breaku ze Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
chechet Odesláno 20. duben 2010 Sdílet Odesláno 20. duben 2010 tedy, tvuj break je zrout penez. dat to pryc nemusi byt snadne a vzhledem k sume, kterou jsi do oprav investoval, by to byl hodne velky provar. mozna se ti nyni vyplati prozkoumat co te budou nutne opravy stat a pak se rozhodnout. predpokladam, ze ti diagnozu stanovil servis Necas Zabreh, takze by nemelo jit o snahu te oskubat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Chepp Odesláno 20. duben 2010 Autor Sdílet Odesláno 20. duben 2010 3 vstriky jsou v katastrofalnim stavu... 4 vstrik je na hrane... je to v praze v laboratori... Jedna se o HDi Breaka... Podavaci cerpadlo v nadrzi stoji 5tis... Novy vstrik 9500,-... repas jednoho 3800,- bez dph.... Premyslim co s tim... porad... Co je to za reseni koupit pouzite vstriky? kdyz sem debatoval ze se to cca co 100-150tis km musi aspon pulka z nich zrepasovat... jaky ma smysl koupit neco za polovicni cenu s uspechem na pul roku? chechet: mno nechci ho davat pric.. .ale nehodlam to do toho auta cpat... mam ho rok a pul... nebo skoro dva... kdyz prictu koupi cena nakladu je prez 200tis... mozna necelejch 250tis... a je to plecka... proad se tam neco kurwy uvnitr to vypada jak v popelniku... ani nemam penize na to abych koupil peknej interier kdyz porad musim opravovat zbytek.... a nechat dalsich 40tis ? ma to smsysl? [upravil dne 20/4/10 Chepp] [upravil dne 20/4/10 Chepp] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MACI Odesláno 20. duben 2010 Sdílet Odesláno 20. duben 2010 Dat pouzite vstriky, sehnat levne cerpadlo, vylestit, vycistit, prodat Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Chepp Odesláno 20. duben 2010 Autor Sdílet Odesláno 20. duben 2010 Vzhledem k situaci ze to auto me stalo pulku co nova 407... tak proste zvazuju vsechny mozne situace... takze asi tak. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 20. duben 2010 Sdílet Odesláno 20. duben 2010 nikdy jsem v tvé situaci nebyl, ale asi nazrála doba k výměně vozu--na 40tkm ročně potřebuješ něco novějšího:myslim jinak si kup jiný motor--je to levnější Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Y2K Odesláno 20. duben 2010 Sdílet Odesláno 20. duben 2010 Tiez som chcel napisat ze co tak novy cely motor? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Chepp Odesláno 20. duben 2010 Autor Sdílet Odesláno 20. duben 2010 Novy motor v peugotu tak za 200tis.. mozna.. Potom druha vec.. novy motor... co je to novy? Jako z jine ojetiny za buh vi kolik penez? Abych delal znovu rozvody, znovy tu velkou kulatou vec co ani nevim jak se jmenuje a taky stala mailand? Uprimne kdyz sem si nakonfiguroval co sem potreboval na 407, c5, ochcavce tak to bylo cca 700tis... to je na mne moc.. na to ze to ma byt aktualne pracovni potom rodiny vuz. Ojetiny tu ma pp205 za necelejch 300tis 407 break... Mam tu dve nabytky na vstriky... tak co s tim.. spojku asi za 5 tis neudelam.... I tak na jak dlouho to muze byt? Vstriky za 5tis? Pul roku? Rok? To neni jenom o tomhle... auto je na muj vkus docela v spatnym stavu... jako interier konkretne ridicova sedacka nic moc... prahy mam provaleny z nejakeho servisu... 5ty dvere mirna koroze... zadni dvere mam hrube poskrabany... Jediny co jee dobry sem doufal ze motor kdyz sem na nem mnenil vse snad od remenice po drv... Uz fakt nevim... co je za problem? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Gargamell Odesláno 20. duben 2010 Sdílet Odesláno 20. duben 2010 Ani mi nemluvte... taky stojím před podobnou otázkou. Hlavně jsem nikdy vstřiky neřešil (mam asi 186 tis). Do toho kotouče, tlumiče, nápravy obecně, silentbloky pod motorem....... no je toho dost. Je to otázka... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Gargamell Odesláno 20. duben 2010 Sdílet Odesláno 20. duben 2010 Ještě mi to nedá, jak se projeví ty vadné vstřiky? Zůstanu stát na místě nebo to půjde postupně? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Osvi Odesláno 20. duben 2010 Sdílet Odesláno 20. duben 2010 Původně zaslal: Chepp 3 vstriky jsou v katastrofalnim stavu... 4 vstrik je na hrane... je to v praze v laboratori... Jedna se o HDi Breaka... Podavaci cerpadlo v nadrzi stoji 5tis... Novy vstrik 9500,-... repas jednoho 3800,- bez dph.... Premyslim co s tim... porad... Co je to za reseni koupit pouzite vstriky? kdyz sem debatoval ze se to cca co 100-150tis km musi aspon pulka z nich zrepasovat... jaky ma smysl koupit neco za polovicni cenu s uspechem na pul roku? chechet: mno nechci ho davat pric.. .ale nehodlam to do toho auta cpat... mam ho rok a pul... nebo skoro dva... kdyz prictu koupi cena nakladu je prez 200tis... mozna necelejch 250tis... a je to plecka... proad se tam neco kurwy uvnitr to vypada jak v popelniku... ani nemam penize na to abych koupil peknej interier kdyz porad musim opravovat zbytek.... a nechat dalsich 40tis ? ma to smsysl? [upravil dne 20/4/10 Chepp] [upravil dne 20/4/10 Chepp] Novej vstřik nestojí 9500 Kč... Taky jsem vloni dělal všechny, pročti si moji historii v následující diskuzi - Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Osvi Odesláno 20. duben 2010 Sdílet Odesláno 20. duben 2010 Jinak s repasí se asi nemá cenu zabývat a je lepší rovnou vzít nové !!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P607Olda Odesláno 20. duben 2010 Sdílet Odesláno 20. duben 2010 Tak za kolik bys to prodal? Kupující do toho taky musí vrazit... Anebo to postavíš do bazaru, řekneš pravdivé kilometry a nesdělíš podrobnosti \"stav odpovídá věku\". Takové auto v dobrém stavu má hodnotu asi 70 000 Kč. Možná by to koupil někdo, kdo si to opraví sám, díly sežene z vrakáče. Udej cenu. Vyslovením toho čísla se Ti možná naznačí řešení. Záleží taky, jestli máš peníze na novější auto. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
BV406 Odesláno 20. duben 2010 Sdílet Odesláno 20. duben 2010 hmm, nevim no, ja mam ted natoceno asi 206t poctivych a co se tyka vstriku, tak co pul roku si necham udelat diag na korekce a celkove jak chodi ... nejake korekce uz tam jsou, na jednom pres 2, ale resit to ted urcite nebudu ... jak k tomu doslo, ze jsi nechal vstriky poslat na kontrolu ? nejelo to, dymylo to ? spatne starty ? klepani ? ono jak to popisujes, tak to vypada, ze jsi koupil pekne zdevastovany kousek za furu penez ... proste spatny kup Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P607Olda Odesláno 20. duben 2010 Sdílet Odesláno 20. duben 2010 Ty díly by se daly sehnat z bouraček. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 20. duben 2010 Sdílet Odesláno 20. duben 2010 Původně zaslal: Y2K Tiez som chcel napisat ze co tak novy cely motor? ;)chtěl jsi napsat JINY,néé NOVY motor... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.