maiwi Odesláno 17. duben 2010 Sdílet Odesláno 17. duben 2010 Chtěl bych se s Vámi poradit.Skončila mi záruka a v blízké době bych měl dorazit na servisní prohlídku. Nevíte v jaké cenové relaci se tato prohlídka pohybuje. Mám najeto 50 000 km. A ještě se chci zeptat pokud bych se rozhodl nejít na prohlídku co se vše mění ??? Já bych vyměnil olej, olejový filtr, vzduchový filtr a pylový filtr. Je možné, že ještě něco chybí. A nakonec se chci zeptat pokud bych chtěl resetovat počet servisních km na budíkách, tak to asi musím na diagnostiku ??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
antal Odesláno 17. duben 2010 Sdílet Odesláno 17. duben 2010 Nie na diagnostiku nemusíš v návode je psáno ako si vynulovat km.Počítam že by to bola tvoja druhá prehliadka takže cenovo by bola rovnaká ako prvá cca 5000kč.V druhej prehliadke sa mení ešte brzdová kapalina a prípadne dostičky,ale to záleží na stavu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sobol Odesláno 17. duben 2010 Sdílet Odesláno 17. duben 2010 na prohlídku nechodím, vyhodili by mě stačí vyměnit olej, filtr, brzdovku, klasická údržba.. akorát nebudeš mít razítko v servisce, což při případném budoucím prodeji může být mínus... každopádně pokud je možnost tak třeba zajít na servisku jen s knížkou ať tam bouchne razítko Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HOFA Odesláno 19. duben 2010 Sdílet Odesláno 19. duben 2010 Taky mám jít na servisku najeto mám 22 000 a r.v.11,2007. Kašlu na to hrnout jim ty nekřesťanský peníze,filtry nakoupeny olej taktéž a o víkendu spáchám výměny a ušetřený minimálně 3 500 kč. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
maiwi Odesláno 19. duben 2010 Autor Sdílet Odesláno 19. duben 2010 Jasně taky mi jde jen o razítko :-) Problém ještě vcelku je, že při výměně tam chci dát své náplně a vyměnit pár věci co asi v Peugeotu standartně nepoužívají. A nevím jak by se jim líbilo kdybych si donesl své věci a chtěl po nich jen samotnou práci. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ferlo Odesláno 29. duben 2010 Sdílet Odesláno 29. duben 2010 Ja som riesil servisnu prehliadku pri 60.000 km na 1.4 16V 65 kW cez Oil Partner, dali mi aj razitko do servisnej knizky. Normalny buduci kupujuci to pochopi, ze to nie je peugeot servis (takto viem, ze tie veci tam urcite isli a nie su len na fakture). Menili olej, olejovy filter, sviecky, prevodovy olej, pelovy filter + kontrola a dolievanie brzdova kvapalina, chladiaca kvapalina, ostrekovace atd. Vymenili bez problemov aj K&N vzduchovy filter, ktory som si doniesol so sebou. Ak ma niekto cas, vie si to spravit aj sam. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HOFA Odesláno 29. duben 2010 Sdílet Odesláno 29. duben 2010 Tak mám svépomocnou výměnu oleje a filtrú za sebo,ovšem výměna vzduchového filtru docela porod,máte nějaký návod jak na to jednoduše,hlavně mě jde o ty zadní křižové šroubky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pipistrel Odesláno 29. duben 2010 Sdílet Odesláno 29. duben 2010 Původně zaslal: HOFA Tak mám svépomocnou výměnu oleje a filtrú za sebo,ovšem výměna vzduchového filtru docela porod,máte nějaký návod jak na to jednoduše,hlavně mě jde o ty zadní křižové šroubky. ja som menil za kn filter a islo vsetko v poho. 10 minutova zalezitost. pozri v profile na macz co mam v podpise Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
buga Odesláno 29. duben 2010 Sdílet Odesláno 29. duben 2010 ja som bol v Peugeote na Ivanskej ceste v Bratislave a doniesol som si aj svoj vlastny olej, samozrejme to co sa tam aj dava do toho motora... len rozdiel ze som to kupil namiesto 120€ za 50€ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MCabman Odesláno 29. duben 2010 Sdílet Odesláno 29. duben 2010 u nás v servise je tiež bez problémov ked si zákazník prinesie vlastný materiál ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jozin888 Odesláno 30. duben 2010 Sdílet Odesláno 30. duben 2010 Původně zaslal: buga ja som bol v Peugeote na Ivanskej ceste v Bratislave a doniesol som si aj svoj vlastny olej, samozrejme to co sa tam aj dava do toho motora... len rozdiel ze som to kupil namiesto 120€ za 50€ Aký olej tam ide do 1.4 16V VTi ? A nerobili s tím problémy ze si doniesol vlastný olej ?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ferlo Odesláno 1. květen 2010 Sdílet Odesláno 1. květen 2010 Konkretne pre 1.4 16V 65 kW je pouzity Total Quartz 9000 5W-40. Pre ine je uvedeny v servisnej knizke. Olej ti musia zobrat vsade, len treba na nich zatlacit. \"Dôležité informácie pre vlastníkov automobilov v záručnej dobe. Na území EÚ si autorizované servisy nemôžu dovoliť, aby pri záručnej prehliadke nepríjimali od majiteľa auta motorový olej, ktorý je v originálnom balení s vyhovujúcimi parametrami určenými v knihe pre vlastníka automobilu. Takéto správanie je proti konkurenčným pravidlám EÚ a za nedodržanie možno uložiť vysoké pokuty.\" Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Zdemour Odesláno 2. květen 2010 Sdílet Odesláno 2. květen 2010 Původně zaslal: HOFA Tak mám svépomocnou výměnu oleje a filtrú za sebo,ovšem výměna vzduchového filtru docela porod,máte nějaký návod jak na to jednoduše,hlavně mě jde o ty zadní křižové šroubky. Taky jsem se trápil s těma dvěma šroubkama u filtru sání a až jsem je povolil a sundal kryt tak jsem přišel na to že je daleko rychlejší postup, viz můj laický návod, snad to někomu pomůže: Výměna filtru sání - nejdřív vycvaknout a vytáhnout konec plastové hadice sání ze strany přední masky, pak pootočit hadici směrem doprava (dolů) a vytáhnout směrem k sobě. Sundat kryt baterie.Povolit hadicovou sponu na hrdle sání na motoru, pootočit příchytku co drží celý kryt filtru a vytáhnout celý obal s filtrem - vyklopit doprava z hrdla směrem k baterii a pak vytáhnout nahoru a filtr vyměnit mimo motorový prostor - povolit 4 šrouby a vyměnit vlastní filtr. Montáž je obráceně. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pipistrel Odesláno 2. květen 2010 Sdílet Odesláno 2. květen 2010 Původně zaslal: Zdemour Původně zaslal: HOFA Tak mám svépomocnou výměnu oleje a filtrú za sebo,ovšem výměna vzduchového filtru docela porod,máte nějaký návod jak na to jednoduše,hlavně mě jde o ty zadní křižové šroubky. Taky jsem se trápil s těma dvěma šroubkama u filtru sání a až jsem je povolil a sundal kryt tak jsem přišel na to že je daleko rychlejší postup, viz můj laický návod, snad to někomu pomůže: Výměna filtru sání - nejdřív vycvaknout a vytáhnout konec plastové hadice sání ze strany přední masky, pak pootočit hadici směrem doprava (dolů) a vytáhnout směrem k sobě. Sundat kryt baterie.Povolit hadicovou sponu na hrdle sání na motoru, pootočit příchytku co drží celý kryt filtru a vytáhnout celý obal s filtrem - vyklopit doprava z hrdla směrem k baterii a pak vytáhnout nahoru a filtr vyměnit mimo motorový prostor - povolit 4 šrouby a vyměnit vlastní filtr. Montáž je obráceně. no neviem ci pisete o motore 1.4 95 konovy ale tento navod mi pripada velmi velmi velmi zlozity. ja menil filter za kn a mal som za 10 minut hotovo. 8 skrutiek odskrutkovat vytiahnut kryt vymenit filter nasadit kryt zaskrutkovat. hotovo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Zdemour Odesláno 2. květen 2010 Sdílet Odesláno 2. květen 2010 Původně zaslal: pipistrel Původně zaslal: Zdemour Původně zaslal: HOFA Tak mám svépomocnou výměnu oleje a filtrú za sebo,ovšem výměna vzduchového filtru docela porod,máte nějaký návod jak na to jednoduše,hlavně mě jde o ty zadní křižové šroubky. Taky jsem se trápil s těma dvěma šroubkama u filtru sání a až jsem je povolil a sundal kryt tak jsem přišel na to že je daleko rychlejší postup, viz můj laický návod, snad to někomu pomůže: Výměna filtru sání - nejdřív vycvaknout a vytáhnout konec plastové hadice sání ze strany přední masky, pak pootočit hadici směrem doprava (dolů) a vytáhnout směrem k sobě. Sundat kryt baterie.Povolit hadicovou sponu na hrdle sání na motoru, pootočit příchytku co drží celý kryt filtru a vytáhnout celý obal s filtrem - vyklopit doprava z hrdla směrem k baterii a pak vytáhnout nahoru a filtr vyměnit mimo motorový prostor - povolit 4 šrouby a vyměnit vlastní filtr. Montáž je obráceně. no neviem ci pisete o motore 1.4 95 konovy ale tento navod mi pripada velmi velmi velmi zlozity. ja menil filter za kn a mal som za 10 minut hotovo. 8 skrutiek odskrutkovat vytiahnut kryt vymenit filter nasadit kryt zaskrutkovat. hotovo. Asi jsem to popsal složitě, ale jinak to taky není na delší čas než 10 min. Jinak mám 1,4 90k a tam jsou jen 4 šroubky, takže postup může být u 95k trochu odlišný Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pipistrel Odesláno 2. květen 2010 Sdílet Odesláno 2. květen 2010 tak uz potom hej chapem. asi je to odlisne. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dahl Odesláno 6. květen 2010 Sdílet Odesláno 6. květen 2010 u 1.6 16V se musi vyndat cely airbox, k zadnim sroubkum se neda jinak dostat...vyndat airbox cca 2 min, sroubky + vymena filtru + opet sroubky cca 4 min, airbox zpet + hadice sani cca 2 min :-) Tipuju, ze to bude u ostatnich motoru podobne... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.