Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Servisní prohlídka


maiwi

Recommended Posts

Chtěl bych se s Vámi poradit.Skončila mi záruka a v blízké době bych měl dorazit na servisní prohlídku. Nevíte v jaké cenové relaci se tato prohlídka pohybuje. Mám najeto 50 000 km. A ještě se chci zeptat pokud bych se rozhodl nejít na prohlídku co se vše mění ??? Já bych vyměnil olej, olejový filtr, vzduchový filtr a pylový filtr. Je možné, že ještě něco chybí. A nakonec se chci zeptat pokud bych chtěl resetovat počet servisních km na budíkách, tak to asi musím na diagnostiku ???

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nie na diagnostiku nemusíš v návode je psáno ako si vynulovat km.Počítam že by to bola tvoja druhá prehliadka takže cenovo by bola rovnaká ako prvá cca 5000kč.V druhej prehliadke sa mení ešte brzdová kapalina a prípadne dostičky,ale to záleží na stavu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

na prohlídku nechodím, vyhodili by mě :D stačí vyměnit olej, filtr, brzdovku, klasická údržba.. akorát nebudeš mít razítko v servisce, což při případném budoucím prodeji může být mínus... každopádně pokud je možnost tak třeba zajít na servisku jen s knížkou ať tam bouchne razítko :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jasně taky mi jde jen o razítko :-) Problém ještě vcelku je, že při výměně tam chci dát své náplně a vyměnit pár věci co asi v Peugeotu standartně nepoužívají. A nevím jak by se jim líbilo kdybych si donesl své věci a chtěl po nich jen samotnou práci.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 2 týdny později...

Ja som riesil servisnu prehliadku pri 60.000 km na 1.4 16V 65 kW cez Oil Partner, dali mi aj razitko do servisnej knizky. Normalny buduci kupujuci to pochopi, ze to nie je peugeot servis (takto viem, ze tie veci tam urcite isli a nie su len na fakture). Menili olej, olejovy filter, sviecky, prevodovy olej, pelovy filter + kontrola a dolievanie brzdova kvapalina, chladiaca kvapalina, ostrekovace atd. Vymenili bez problemov aj K&N vzduchovy filter, ktory som si doniesol so sebou. Ak ma niekto cas, vie si to spravit aj sam.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: HOFA

Tak mám svépomocnou výměnu oleje a filtrú za sebo,ovšem výměna vzduchového filtru docela porod,máte nějaký návod jak na to jednoduše,hlavně mě jde o ty zadní křižové šroubky.

ja som menil za kn filter a islo vsetko v poho. 10 minutova zalezitost. pozri v profile na macz co mam v podpise

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: buga

ja som bol v Peugeote na Ivanskej ceste v Bratislave a doniesol som si aj svoj vlastny olej,

samozrejme to co sa tam aj dava do toho motora... len rozdiel ze som to kupil namiesto 120€ za 50€ :)

Aký olej tam ide do 1.4 16V VTi ?

A nerobili s tím problémy ze si doniesol vlastný olej ??

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Konkretne pre 1.4 16V 65 kW je pouzity Total Quartz 9000 5W-40. Pre ine je uvedeny v servisnej knizke. Olej ti musia zobrat vsade, len treba na nich zatlacit. \"Dôležité informácie pre vlastníkov automobilov v záručnej dobe. Na území EÚ si autorizované servisy nemôžu dovoliť, aby pri záručnej prehliadke nepríjimali od majiteľa auta motorový olej, ktorý je v originálnom balení s vyhovujúcimi parametrami určenými v knihe pre vlastníka automobilu. Takéto správanie je proti konkurenčným pravidlám EÚ a za nedodržanie možno uložiť vysoké pokuty.\"

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: HOFA

Tak mám svépomocnou výměnu oleje a filtrú za sebo,ovšem výměna vzduchového filtru docela porod,máte nějaký návod jak na to jednoduše,hlavně mě jde o ty zadní křižové šroubky.

Taky jsem se trápil s těma dvěma šroubkama u filtru sání a až jsem je povolil a sundal kryt tak jsem přišel na to že je daleko rychlejší postup, viz můj laický návod, snad to někomu pomůže: Výměna filtru sání - nejdřív vycvaknout a vytáhnout konec plastové hadice sání ze strany přední masky, pak pootočit hadici směrem doprava (dolů) a vytáhnout směrem k sobě. Sundat kryt baterie.Povolit hadicovou sponu na hrdle sání na motoru, pootočit příchytku co drží celý kryt filtru a vytáhnout celý obal s filtrem - vyklopit doprava z hrdla směrem k baterii a pak vytáhnout nahoru a filtr vyměnit mimo motorový prostor - povolit 4 šrouby a vyměnit vlastní filtr. Montáž je obráceně.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Zdemour

Původně zaslal: HOFA

Tak mám svépomocnou výměnu oleje a filtrú za sebo,ovšem výměna vzduchového filtru docela porod,máte nějaký návod jak na to jednoduše,hlavně mě jde o ty zadní křižové šroubky.

Taky jsem se trápil s těma dvěma šroubkama u filtru sání a až jsem je povolil a sundal kryt tak jsem přišel na to že je daleko rychlejší postup, viz můj laický návod, snad to někomu pomůže: Výměna filtru sání - nejdřív vycvaknout a vytáhnout konec plastové hadice sání ze strany přední masky, pak pootočit hadici směrem doprava (dolů) a vytáhnout směrem k sobě. Sundat kryt baterie.Povolit hadicovou sponu na hrdle sání na motoru, pootočit příchytku co drží celý kryt filtru a vytáhnout celý obal s filtrem - vyklopit doprava z hrdla směrem k baterii a pak vytáhnout nahoru a filtr vyměnit mimo motorový prostor - povolit 4 šrouby a vyměnit vlastní filtr. Montáž je obráceně.

no neviem ci pisete o motore 1.4 95 konovy ale tento navod mi pripada velmi velmi velmi zlozity. ja menil filter za kn a mal som za 10 minut hotovo. 8 skrutiek odskrutkovat vytiahnut kryt vymenit filter nasadit kryt zaskrutkovat. hotovo.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: pipistrel

Původně zaslal: Zdemour

Původně zaslal: HOFA

Tak mám svépomocnou výměnu oleje a filtrú za sebo,ovšem výměna vzduchového filtru docela porod,máte nějaký návod jak na to jednoduše,hlavně mě jde o ty zadní křižové šroubky.

Taky jsem se trápil s těma dvěma šroubkama u filtru sání a až jsem je povolil a sundal kryt tak jsem přišel na to že je daleko rychlejší postup, viz můj laický návod, snad to někomu pomůže: Výměna filtru sání - nejdřív vycvaknout a vytáhnout konec plastové hadice sání ze strany přední masky, pak pootočit hadici směrem doprava (dolů) a vytáhnout směrem k sobě. Sundat kryt baterie.Povolit hadicovou sponu na hrdle sání na motoru, pootočit příchytku co drží celý kryt filtru a vytáhnout celý obal s filtrem - vyklopit doprava z hrdla směrem k baterii a pak vytáhnout nahoru a filtr vyměnit mimo motorový prostor - povolit 4 šrouby a vyměnit vlastní filtr. Montáž je obráceně.

no neviem ci pisete o motore 1.4 95 konovy ale tento navod mi pripada velmi velmi velmi zlozity. ja menil filter za kn a mal som za 10 minut hotovo. 8 skrutiek odskrutkovat vytiahnut kryt vymenit filter nasadit kryt zaskrutkovat. hotovo.

Asi jsem to popsal složitě, ale jinak to taky není na delší čas než 10 min. Jinak mám 1,4 90k a tam jsou jen 4 šroubky, takže postup může být u 95k trochu odlišný

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

u 1.6 16V se musi vyndat cely airbox, k zadnim sroubkum se neda jinak dostat...vyndat airbox cca 2 min, sroubky + vymena filtru + opet sroubky cca 4 min, airbox zpet + hadice sani cca 2 min :-) Tipuju, ze to bude u ostatnich motoru podobne...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...