Altom Odesláno 15. duben 2010 Sdílet Odesláno 15. duben 2010 Tak mě na autíčku praskla trubka a všechno chladivo uteklo ven. Byla prasklá dole u chladiče, zřejmě slabé místo. No nic trubka je opravena a místo chladiva se tam dal pouze vzduch, aby se vyloučilo, že to ještě někde neuniká a nemuselo se tam dávat drahé chladivo. Zatím to už druhý den drží tlak. Jen by mě zajímalo, jestli by se měl nyní zapnout kompresor. Zkoušel jsem to, ale nesepne. Přisuzuji to tomu, že tam je větší tlak vzduchu než by měl být, no nevím. Co myslíte ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dopiťák Odesláno 15. duben 2010 Sdílet Odesláno 15. duben 2010 ten urcite nesepne neverim ze si vzduch stlacil na kapalinu(teda jestli to vubec jde ) dokud tam nebude butto napln na zjisteni netesnosti nebo ten aerosol a stlaceny na kapalinu tak nesepne... [upravil dne 15/4/10 tommas11] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Qcko Odesláno 15. duben 2010 Sdílet Odesláno 15. duben 2010 Vzduch som celkom nepochopil, ako zistis ze mas unik so vzduchom? Pred samotnym plnenim stroj tvori v systeme podtlak a nasledne to tlakuje, uz tam je vidiet, ci to tesni ... tak nejazdi 2 dni so vzduchom a daj si to naplnit Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ferry Odesláno 15. duben 2010 Sdílet Odesláno 15. duben 2010 kazdopadne si pak pred finalnim naplnenim okruhu chladivem vymen nadrzku s vysousecem, ta je ted KO nepripojuj ji do okruhu driv, nez budes u plnicky klimy, nesmi byt otevrena do okolni atmosfery vic jak 5 minut [upravil dne 15/4/10 Ferry] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Altom Odesláno 15. duben 2010 Autor Sdílet Odesláno 15. duben 2010 ha tak ted sem uplne mimo, kde tu nadrzku najdu ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomikku Odesláno 15. duben 2010 Sdílet Odesláno 15. duben 2010 jaký máš motor, rok výroby.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Altom Odesláno 15. duben 2010 Autor Sdílet Odesláno 15. duben 2010 1.8 8v 1997 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
EXI.60 Odesláno 18. duben 2010 Sdílet Odesláno 18. duben 2010 Každopádně je vysoušeč v háji.vzduch je moc mokrý!Okruhy se když už vákuují a pak měří podtlak a podle toho poznáš zda je těsný,nebo se používají speciální látky viz.psáno výše.Připrav si 3500kč na vysoušeč. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
miroja Odesláno 9. červenec 2010 Sdílet Odesláno 9. červenec 2010 Zdravim vospolok. Neviete nahodou prosim niekto zistit, kolko gramov chladiva treba naplnit do klimy? Dik moc. PS: Bolo by super vediet to este dnes . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pastorek Odesláno 9. červenec 2010 Sdílet Odesláno 9. červenec 2010 Orientačne 680 - 750g ale plní sa podľa tlaku a nie podľa váhy. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
miroja Odesláno 9. červenec 2010 Sdílet Odesláno 9. červenec 2010 Dik za rychlu odpoved. A aky teda ma byt tlak? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pastorek Odesláno 9. červenec 2010 Sdílet Odesláno 9. červenec 2010 Neviem, to je záležitosť chladiara. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
miroja Odesláno 9. červenec 2010 Sdílet Odesláno 9. červenec 2010 Hadam to bude vediet, on totiz robi hlavne vacsie auta. Ale aj tak dik za ochotu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pastorek Odesláno 9. červenec 2010 Sdílet Odesláno 9. červenec 2010 Pri rôznej veľkosti áut sa mení iba množstvo chladiva ale systémový tlak je rovnaký takže by s tým nemal mať problém. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.