feriic Odesláno 15. duben 2010 Sdílet Odesláno 15. duben 2010 Zdravím všechny peugeotáky, potřeboval bych poradit se svou 1,6 z r.94, než obětuju něco z peněženky nenasytným odborníkům z Peugeotu. Přestala mi chodit sahara a tak jsem se po čase začal pídit po příčině a našel jsem zkorodovaný přívodní vodič od baterky(v přechodce z karoserie u blatníku). Znovu jsem ho spojil a od tý doby sahara chodí ale i když to nehoním a jedu to svý kilíčko nebo držím tak 3000 ot/min teploměr na palubovce ukazuje necelejch 100 C. Může to tak bejt? Nerad bych se obával většího opotřebovávání motoru a následnejch poruch. A ještě jedno zvláště po ránu a za vlhka, mokra než se ohřeje motor, se mi rosvěcí kontrolka diagnostiky. Někdy stačí sundat nohu z plynu, někdy zvýšit otáčky ale poslední dobou nepomáhá nic. Po chcípnutí se po chvilce zas rosvítí. Na vejfuku zhruba 1cm vně od konce jsem našel saze. Tak jsem je otřel ale dělají se furt. Nevíte čímpa by to mohlo bejt? Obvod sytiče? Vzduch. a palivovej filtr je loňskej, svíčky předloňský. Zkusím ještě jinej benzín ale to mi asejc nepíchne. Na technický mi týpek říkal, že mám na volnoběhu moc velký emise CO2. Víc nevím:myslim,za případný rady moc díky.K Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
feriic Odesláno 17. duben 2010 Autor Sdílet Odesláno 17. duben 2010 že by nikdo nic?Jde mi hlavně o tu teplotu,fórum jsem projel a nikde jsem nic podobnýho nenašel a že by se jednalo o termostat se mi nechce věřit,když to před spojením ukazovalo normálně. Každopádně dneska jsem byl v myčce a ejhle Káčko se hnedky po startu rožlo,teď jen najít to místo kde ta voda dělá bordel... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.