Budhas Odesláno 15. duben 2010 Sdílet Odesláno 15. duben 2010 Zdarec,už nějakou dobu vím o závadě kterou mi hlásí ŘJ a to \"VYSOKÝ TLAK TURBA\" rozhodl jsem se to řešit.Mechanik se po tom díval a po měření nějakou pumpičkou zjistil,že je špatnej nějakej podtlakovej ventil.Je tam taky taková tyčka,která zajíždí a vyjíždí a pokaždý se mi vrátí jinak,prostě si dělá tak nějak co chce.I na pískání turba je to poznat,někdy se rozpíská při 2000 ot/min a někdy až při 2700 ot/min,což se mi ani za mák nelíbí,to samé,čekám,že pokud teplej motor vytočím,tak by měl \"jít za plynem\",vypadá to,že \"díky\" tomu podtlaku se turbo chová divně,tudíž i výkonově značně ztrácím.A tak se ptám odborníků,k čemu tam ten ventil je a jak vypadá a kde je umístěnej. Díky za všechny odboné rady. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HakTac Odesláno 15. duben 2010 Sdílet Odesláno 15. duben 2010 Je namotovaný přímo na turbu a otvírá či zavírá turbo. Takže turbo ven. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Budhas Odesláno 15. duben 2010 Autor Sdílet Odesláno 15. duben 2010 Původně zaslal: HakTac Je namotovaný přímo na turbu a otvírá či zavírá turbo. Takže turbo ven. To se mi nezdá..... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HakTac Odesláno 15. duben 2010 Sdílet Odesláno 15. duben 2010 no to nemusí, ale je to tak. Zezhora je ovládaný elektroventilem. Ta tička co ti jezdí tak ja knemá, je táhlo, které odkrávý lopatky které při otevření vhání větší tlak. Jestli jsou zanesený, tak si kryt zpátky nesedne a turbo zůstane otevřené. Tím vznikne větší tlak, než má. To je ono: http://www.vmsperformance.com/catalog/images/products/img-155-0-large.jpg Pohled na ventil, který jen turbu (jen ilustrace, nevím jaké tam je turbo) http://www.planet-moteur.com/media/catalog/product/cache/2/image/5e06319eda06f020e43594a9c230972d/7/0/7086395010S_1_3.jpg Popřípadě na dalším modelu už vidíš princim: táhlo z podlakového ventilu vede do truba, kde jsou ovládány buĎ lopatky a nebo kryt rotoru s lopatkama. http://www.integrale.cz/obrazky/Fotogalerie/tb03675%282%29.jpg Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bubakkaja Odesláno 15. duben 2010 Sdílet Odesláno 15. duben 2010 Mne to psalo to same a byla praskla hadicka co ovlada Swirl - to je to dvojite sani. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HakTac Odesláno 15. duben 2010 Sdílet Odesláno 15. duben 2010 Jo jo, je vidět ze spodního pohledu auta - někde dokonce je v technickém manuálu řečeno kolik se podtlakem musí táhlo vysunout - nebo ti to řeknou tam kde opravují turba Garret. Každopádně neměň zbytečně horní elektroventil - to raději nejdříve prohoď některý mezi sebou se stejným označením. A podívej se jak ti to chodí. Auto ti jede a kolem 110-120 nahoru spadne do nouzaku a na diagnostice ti to vyhodí hlášení vysoký tlak turba? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bubakkaja Odesláno 15. duben 2010 Sdílet Odesláno 15. duben 2010 No zacinam si myslet ze na tomhle motoru je vsechno pakarna. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HakTac Odesláno 15. duben 2010 Sdílet Odesláno 15. duben 2010 čim více nesmyslů z evropské unie viz. FAP tim více hovadin v motoru. Nepočítaje přetechnizovaná auta elektronikou. Není na to si koupit ameriku s karburátorama :-D i když 8 válce seřizovat to musí být taky masakr :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Budhas Odesláno 15. duben 2010 Autor Sdílet Odesláno 15. duben 2010 Přátelé kamarádi.Takže popořadě. 1. to tahlo,co bylo na tom prvnim obrazku ktere tahá tu \"přívěru\" tak mám za to,že by mělo chodit plynule.Mě tam poskakuje a pokaždý jinak a i na jinou polohu se vrátí. 2. netvím,jestli to dělá ten ventil vedle filtru,nebo ten,co hýbe s tou tyčkou. 3. pokud to bude ten na turbu,tak jsem v háji. Koukal jsem,že HacTack měl stejnej symptom.Mě taky vyběhne hlářka ASR/ESP faulty a hned potom ENGINE ANTIPOLLUTION SYSTEM FAULTY.Ale na diagnostice nikdy záznam o chybě ESP není. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HakTac Odesláno 15. duben 2010 Sdílet Odesláno 15. duben 2010 Zanesené turbo, nic víc. Kdyby bylo špatné, nové se dá koupit u Turbo-car za 15 000kč. Řepkový olej v naftě dělá své, to nám nadělila evropská une a strana zelených - takže doporučuji švihnout je po hlavě. Jak asi vypadá vstřikování. Máš cooler od oleje, popřípadě uvnitř olej? Tlak turba ti měří čidlo co je na cooleru - někdy také zlobí, ale ve tvém případě je to turbo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Budhas Odesláno 16. duben 2010 Autor Sdílet Odesláno 16. duben 2010 Mam celej cooler mírně poblemtanej olejem. A co ta tyčka a ten podtlakovej ventil,kterej při měření nefunguje? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bubakkaja Odesláno 16. duben 2010 Sdílet Odesláno 16. duben 2010 Ja taky myslel ze je v prdeli turbo.Stejne hlasky jako ty a jen mi neslo ovladani te klapky v sani -dej to dohromady at to funguje jak ma.Ted mi to jezdi od 1500/min. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Budhas Odesláno 16. duben 2010 Autor Sdílet Odesláno 16. duben 2010 Původně zaslal: bubakkaja Ja taky myslel ze je v prdeli turbo.Stejne hlasky jako ty a jen mi neslo ovladani te klapky v sani -dej to dohromady at to funguje jak ma.Ted mi to jezdi od 1500/min. Takže ta tyčka,co ovládá klapku tak ta teda musí chodit lynule podle plynu nahoru a dolu?Mě chodí trhavě. Já právě cítím nárust výkonu až nad 2000 ot/min,to vystřelý. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bubakkaja Odesláno 16. duben 2010 Sdílet Odesláno 16. duben 2010 Jo plynule a nesmi zadrhavat a vrati se vzdy do stejne polohy. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Budhas Odesláno 16. duben 2010 Autor Sdílet Odesláno 16. duben 2010 Původně zaslal: bubakkaja Jo plynule a nesmi zadrhavat a vrati se vzdy do stejne polohy. No,tak to me do 2000 ot nic,pak skočí a konec.Po puštění plynu skočí zase zpátky,ale pokaždy jinak. Takže resume? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bubakkaja Odesláno 16. duben 2010 Sdílet Odesláno 16. duben 2010 No on se mi taky otevira pozdeji nevim v kolika presne ale kdyz pada z otacek vrati se pokazde na stejne misto - tzn. rozebrat nebo skus odpojit to tahlo co ho ovlada jestli to pak bude chodit pekne. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Budhas Odesláno 16. duben 2010 Autor Sdílet Odesláno 16. duben 2010 Takze mam odpojit ten kloubek,co je na tech klapkach,co ho ovlada ten podtlakovej ventil? Takze stoprocentne rikas,ze to tahlo musi chodit plynule nahoru a dolu podle otacek? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Budhas Odesláno 16. duben 2010 Autor Sdílet Odesláno 16. duben 2010 A ještě něco,je tam takovej doraz na tom uchycení,co ovládá \"klapky\" na tom to má být když je to zavřený,tedy na volnoběh? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bubakkaja Odesláno 16. duben 2010 Sdílet Odesláno 16. duben 2010 Nevim dneska nejsem v praci svojim autem ale zitra na to mrknu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Budhas Odesláno 16. duben 2010 Autor Sdílet Odesláno 16. duben 2010 Když ten kloubek odpojim,tak ta tyčka běhá pořád stejně,prostě je vidět,že na volnoběh to nezavře,je to pořád otevřený na 3/4,pokud tomu přidám plyn,tak ve 2000 ot/min s tim škubne a dá to naplno,jakmile pustím plyn a motor přejde do volnoběhu,tak se to vrátilo o ten kousícek. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.