Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Vysoký tlak turba


Budhas

Recommended Posts

Zdarec,už nějakou dobu vím o závadě kterou mi hlásí ŘJ a to \"VYSOKÝ TLAK TURBA\" rozhodl jsem se to řešit.Mechanik se po tom díval a po měření nějakou pumpičkou zjistil,že je špatnej nějakej podtlakovej ventil.Je tam taky taková tyčka,která zajíždí a vyjíždí a pokaždý se mi vrátí jinak,prostě si dělá tak nějak co chce.I na pískání turba je to poznat,někdy se rozpíská při 2000 ot/min a někdy až při 2700 ot/min,což se mi ani za mák nelíbí,to samé,čekám,že pokud teplej motor vytočím,tak by měl \"jít za plynem\",vypadá to,že \"díky\" tomu podtlaku se turbo chová divně,tudíž i výkonově značně ztrácím.A tak se ptám odborníků,k čemu tam ten ventil je a jak vypadá a kde je umístěnej. Díky za všechny odboné rady.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no to nemusí, ale je to tak. Zezhora je ovládaný elektroventilem. Ta tička co ti jezdí tak ja knemá, je táhlo, které odkrávý lopatky které při otevření vhání větší tlak. Jestli jsou zanesený, tak si kryt zpátky nesedne a turbo zůstane otevřené. Tím vznikne větší tlak, než má.

To je ono:

http://www.vmsperformance.com/catalog/images/products/img-155-0-large.jpg

Pohled na ventil, který jen turbu (jen ilustrace, nevím jaké tam je turbo)

http://www.planet-moteur.com/media/catalog/product/cache/2/image/5e06319eda06f020e43594a9c230972d/7/0/7086395010S_1_3.jpg

Popřípadě na dalším modelu už vidíš princim: táhlo z podlakového ventilu vede do truba, kde jsou ovládány buĎ lopatky a nebo kryt rotoru s lopatkama.

http://www.integrale.cz/obrazky/Fotogalerie/tb03675%282%29.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jo jo, je vidět ze spodního pohledu auta - někde dokonce je v technickém manuálu řečeno kolik se podtlakem musí táhlo vysunout - nebo ti to řeknou tam kde opravují turba Garret.

Každopádně neměň zbytečně horní elektroventil - to raději nejdříve prohoď některý mezi sebou se stejným označením. A podívej se jak ti to chodí.

Auto ti jede a kolem 110-120 nahoru spadne do nouzaku a na diagnostice ti to vyhodí hlášení vysoký tlak turba?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přátelé kamarádi.Takže popořadě.

1. to tahlo,co bylo na tom prvnim obrazku ktere tahá tu \"přívěru\" tak mám za to,že by mělo chodit plynule.Mě tam poskakuje a pokaždý jinak a i na jinou polohu se vrátí.

2. netvím,jestli to dělá ten ventil vedle filtru,nebo ten,co hýbe s tou tyčkou.

3. pokud to bude ten na turbu,tak jsem v háji.

Koukal jsem,že HacTack měl stejnej symptom.Mě taky vyběhne hlářka ASR/ESP faulty a hned potom ENGINE ANTIPOLLUTION SYSTEM FAULTY.Ale na diagnostice nikdy záznam o chybě ESP není.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zanesené turbo, nic víc. Kdyby bylo špatné, nové se dá koupit u Turbo-car za 15 000kč.

Řepkový olej v naftě dělá své, to nám nadělila evropská une a strana zelených - takže doporučuji švihnout je po hlavě. Jak asi vypadá vstřikování.

Máš cooler od oleje, popřípadě uvnitř olej?

Tlak turba ti měří čidlo co je na cooleru - někdy také zlobí, ale ve tvém případě je to turbo.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: bubakkaja

Ja taky myslel ze je v prdeli turbo.Stejne hlasky jako ty a jen mi neslo ovladani te klapky v sani -dej to dohromady at to funguje jak ma.Ted mi to jezdi od 1500/min.

Takže ta tyčka,co ovládá klapku tak ta teda musí chodit lynule podle plynu nahoru a dolu?Mě chodí trhavě.

Já právě cítím nárust výkonu až nad 2000 ot/min,to vystřelý.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Když ten kloubek odpojim,tak ta tyčka běhá pořád stejně,prostě je vidět,že na volnoběh to nezavře,je to pořád otevřený na 3/4,pokud tomu přidám plyn,tak ve 2000 ot/min s tim škubne a dá to naplno,jakmile pustím plyn a motor přejde do volnoběhu,tak se to vrátilo o ten kousícek.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...