jofre2010 Odesláno 15. duben 2010 Sdílet Odesláno 15. duben 2010 Dobrý deň, nemáte niekto k dispozícii nejaký šikovný článok, popis, ako jazdiť čo najšetrnějšie s HDI vzhľadom k motoru? Otáčky a tak? Možno je to blbý dotaz, ale čítal som kdesy kedysi, ako jazdiť s motorom TDi, tak len skúšam Aký ma vplyv na motor jazda na nízkych otáčkach? Mám miláčka z bazaru skoro 3 mesiace, najazdených 6000 km...spotreba cca 5,0/100, (mesto+kúsok diaľnice) jazdím keď sa dá medzi 1600 - 2000 otáčok. Prajem príjemný deň. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 15. duben 2010 Sdílet Odesláno 15. duben 2010 motory diesel mají větší odolnost proti podtáčení, ale nemají rády provoz blížící se otáčkám maximálním...,takže někde kolem otáček maxima točivého momentu...,podle mne se dá běžně jezdit cca 1600--3000 otáček např. při předjíždění...,točit ho jen do cca 2000 taky není dobré--bude to lenivá lemra Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jofre2010 Odesláno 15. duben 2010 Autor Sdílet Odesláno 15. duben 2010 No netočím ho len do 2000, jasně že pri vyššej rychlosti je to do tych 3000 nemam rad kričanie motora v uchu... väčšinou ale pri jazde v meste 40 - 60 km to točim tak do 2200... každopádně ozzy díky [upravil dne 15/4/10 jofre2010] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jofre2010 Odesláno 19. duben 2010 Autor Sdílet Odesláno 19. duben 2010 Pri jazde z kopca, je lepšie jazdiť na neutrále? alebo so zaradenou rýchlosťou? Čo je šetrnejšie ? Voči motoru, voči nafte ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Laďa Odesláno 19. duben 2010 Sdílet Odesláno 19. duben 2010 Zařazený rychlostní stupeň. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kenedi Odesláno 4. srpen 2010 Sdílet Odesláno 4. srpen 2010 Ahoj mam otazocku.. moje auticko akosi bolo zvyknute jazdit usporne a trosku lemrave.. prve tri prevodove stupne celkom zvladaju a taha ale 4, 5 akosi co som mal moznost jazdit na inych P307 sw tak s 5 stupnom z 50 na 90 km/h krasna akceleracia.. da sa ta lemravost nejak odstranit? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
shark734 Odesláno 4. srpen 2010 Sdílet Odesláno 4. srpen 2010 Kenedi: to zrychlujes z 50km/h na 90km na 5ke? chudak motor v akom rozmedzi otacok asi jazdis? [upravil dne 4/8/10 shark734] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
straki007 Odesláno 4. srpen 2010 Sdílet Odesláno 4. srpen 2010 Původně zaslal: Kenedi Ahoj mam otazocku.. moje auticko akosi bolo zvyknute jazdit usporne a trosku lemrave.. prve tri prevodove stupne celkom zvladaju a taha ale 4, 5 akosi co som mal moznost jazdit na inych P307 sw tak s 5 stupnom z 50 na 90 km/h krasna akceleracia.. da sa ta lemravost nejak odstranit? Ano da se odstranit...Spatny mezikus:D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kenedi Odesláno 4. srpen 2010 Sdílet Odesláno 4. srpen 2010 To co som spominal medzi 50-90 tak to bol test auta.. teraz jazdim tak ze otacky idu okolo 2000 po meste na 4ke.. ale je citelne ze ked idem po dialnici 110 a stupim na plyn tak na 130 mu to trosku trva Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
shark734 Odesláno 4. srpen 2010 Sdílet Odesláno 4. srpen 2010 ked jazdis aspon 60 na tej 4ke tak pohoda, ale pri 50 je to mucenie motora....neviem preco si kazdy mysli ze naftak nepotrebuje otacky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radek 306 Odesláno 4. srpen 2010 Sdílet Odesláno 4. srpen 2010 přesně tak..pod 1500ot motor může jít, ale maximálně na trojku..4 a 5 musí být nad 1500..a občas ho poslat do 4tis mu taky vůbec nevadí, naopak, trochu zdivočí Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vydrýsek Odesláno 5. srpen 2010 Sdílet Odesláno 5. srpen 2010 Na to podtáčení opatrně, pokud tam máš dvouhmotový setrvačník... ten to špatně snáší... takže já pod1500ot. nejezdim... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kenedi Odesláno 5. srpen 2010 Sdílet Odesláno 5. srpen 2010 Původně zaslal: Vydrýsek Na to podtáčení opatrně, pokud tam máš dvouhmotový setrvačník... ten to špatně snáší... takže já pod1500ot. nejezdim... Hej hej.. snazim sa sem tam prevetrat.. a dakujem za radu.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Benžík Odesláno 5. srpen 2010 Sdílet Odesláno 5. srpen 2010 Cemu rikate obcas provetrat? Par minut (2 az 3) jet po dalnici maximalni rychlosti? To delam tak jednou za mesic nebo za dva. Delsi kus to nedelam, nechci menit hlavu a platit pokuty, i tak to udela skoro 10km. Koukam, ze jsem v 307, mam trochu starsi druh motoru, ale jinak mu presne odpovida to, co se tu pise. [upravil dne 5/8/10 Benžík] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kenedi Odesláno 5. srpen 2010 Sdílet Odesláno 5. srpen 2010 No zvyknem ked idem v meste tak sem tam otacky okolo 3000 a potom na dialnici.. ale to je nic moc.. skor take hranicne otacky na jednotlivych prevodovych stupnoch [upravil dne 5/8/10 Kenedi] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.