Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

2.0HDi, 66kW, Engine Coolant Temp Too High


Keyman

Recommended Posts

Ahojte,

takouto spravou ma uctil palubny PC. Aj so STOP a pipanim

Stalo sa to dva krat:

1) Studeny motor, BEZ A/C

2) Studeny motor, asi 5 min. po starte som zapol rychlo ohrev predneho okna, kedy sa spusti A/C.

Co som zatial zistil a treba pozriet:

Rele pre beh ventilatorov (kontakty, pripojenie...). Po cca 5-10s od zapnutia klimy by sa mali zapnut oba ventilatory na pomalu rychlost. Tie rele by mali byt pod naraznikom pri ventilatoroch?

Alebo

Cidlo teploty motora, ktore je v bloku, niekde zboku (spojka)

Ak mate viac info alebo som nieco zle napisal, tak ma prosim opravte. A co by pomohlo uplne najviac :super je FOTO.

Dakujem Vam.

:papa

PS Presiel som aj toto forum, len mi to nie je jasne....

[upravil dne 14/4/10 Keyman]

[upravil dne 14/4/10 Keyman]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Blackstar407

jo jo pouzij hladanie je tu toho otom dost....

hladal som a nieco som aj nasiel, no zdalo sa mi to dost chaoticke.

A celkovo najst vhodne \"keyword\" je niekedy hotova alchymia:myslim

Vdaka za potvrdenie.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 2 týdny později...

Ahojte,

zatial som nasiel preruseny \"slimak\" odporoveho drotu na odpore motoventilatoru pri sahare (odpor 0,8 Ohm). Objednane nove za 12 E, takze jazdeny ani neuvazujem. Vymenim - uvidim - napisem.

Tak zatial...

PS: Mne stacilo dat dolu masku a pristup je OK. Relatka vyzerali byt OK, radsej som ich nevyberal, lebo naposledy pri hladani rele som dal autu riadnu supu :roll

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Keyman

Ahojte,

takouto spravou ma uctil palubny PC. Aj so STOP a pipanim

Stalo sa to dva krat:

1) Studeny motor, BEZ A/C

2) Studeny motor, asi 5 min. po starte som zapol rychlo ohrev predneho okna, kedy sa spusti A/C.

Co som zatial zistil a treba pozriet:

Rele pre beh ventilatorov (kontakty, pripojenie...). Po cca 5-10s od zapnutia klimy by sa mali zapnut oba ventilatory na pomalu rychlost. Tie rele by mali byt pod naraznikom pri ventilatoroch?

Alebo

Cidlo teploty motora, ktore je v bloku, niekde zboku (spojka)

Ak mate viac info alebo som nieco zle napisal, tak ma prosim opravte. A co by pomohlo uplne najviac :super je FOTO.

Dakujem Vam.

:papa

PS Presiel som aj toto forum, len mi to nie je jasne....

[upravil dne 14/4/10 Keyman]

[upravil dne 14/4/10 Keyman]

vyzera to na to cidlo teploty motoru (to zelene)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 1 měsíc později...

caute omylem jsem,urazil odvzdusnovaci sroub na termostatu myslim.tak jsem to nejak domacky spravil ale tet mi pise hlasku engine coolant temp too high.studeny motor najednou rucika teploty na doraz rozne se kontrolka stop.muze to mit neco spolecneho s termostatem nebo jed o cidlo teploty.a kde to cidlo pesne najdu..peugeot 307 hdi 66kw

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Keyman

Ahojte,

zatial som nasiel preruseny \"slimak\" odporoveho drotu na odpore motoventilatoru pri sahare (odpor 0,8 Ohm). Objednane nove za 12 E, takze jazdeny ani neuvazujem. Vymenim - uvidim - napisem.

Tak zatial...

PS: Mne stacilo dat dolu masku a pristup je OK. Relatka vyzerali byt OK, radsej som ich nevyberal, lebo naposledy pri hladani rele som dal autu riadnu supu :roll

čus, měl jsem ten samej problém a bylo to jak píšeš ty přerušenej předřadnej:roker odpor k ventilátoru, já měl špatnou pojistku přehřátí na tom odporu, koupil jsem jinou, oprava stála 30Kč a jezdí se dál. Mě to odešlo v zimě, komický, když sedneš do auta venku -16°C a ono to hlásí hned po nastartování přehřátí motoru
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: kovi

Původně zaslal: Keyman

Ahojte,

zatial som nasiel preruseny \"slimak\" odporoveho drotu na odpore motoventilatoru pri sahare (odpor 0,8 Ohm). Objednane nove za 12 E, takze jazdeny ani neuvazujem. Vymenim - uvidim - napisem.

Tak zatial...

PS: Mne stacilo dat dolu masku a pristup je OK. Relatka vyzerali byt OK, radsej som ich nevyberal, lebo naposledy pri hladani rele som dal autu riadnu supu :roll

čus, měl jsem ten samej problém a bylo to jak píšeš ty přerušenej předřadnej:roker odpor k ventilátoru, já měl špatnou pojistku přehřátí na tom odporu, koupil jsem jinou, oprava stála 30Kč a jezdí se dál. Mě to odešlo v zimě, komický, když sedneš do auta venku -16°C a ono to hlásí hned po nastartování přehřátí motoru

Ano presne ako pises, to iste som mal aj ja. Po vymene je vsetko ako ma byt. Tusim mam kdesi odfoteny aj stary aj novy kus, ak by to niekoho zaujimalo, tak poslem.

Takze to tu mozme uzavriet. :papa

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...