Ferry Odesláno 14. duben 2010 Sdílet Odesláno 14. duben 2010 řeším zkroucene kotouce (ferodo) u jedne C5ky, kotouc na prave strane hazi cca 0.5mm a na leve asi 0.3mm. Kotouce byly zajety slusne, zadne prudke brzdeni, vyslovne jsem majitele po vymene varoval. Brzdy ted pri brzdeni pri rychlosti nad 40kmh dost kopou do volantu. Meril jsem ted hazivost i samotneho naboje, tam je to cca 0.3mm na pravy strane a 0.15mm na levy Naboje jsou po vymene lozisek, vule v nich neni, poloosy dotazeny, naboje na sobe mely vymackane stopy nejspis po stahovaku (vymenu lozisek jsem nedelal ja, ale servis), to jsem pilnikem srovnal, takze ted jsou hladke a rovne. Otazka, jaka je pripustna hazivost? Kotouce pujdou na reklamaci, ale mam obavu, ze s nabojema v tomhle stavu se zase zkrouti a zase budou kopat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jojtik Odesláno 14. duben 2010 Sdílet Odesláno 14. duben 2010 http://www.autodilymartinat.cz/dokumenty/Hazeni-kotoucu-Octavia-I.pdf - je to pdf. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ferry Odesláno 14. duben 2010 Autor Sdílet Odesláno 14. duben 2010 dik, hmm takze to vypada, ze ty novy loziska kol tam jsou spatne nalisovany Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Smarty Odesláno 14. duben 2010 Sdílet Odesláno 14. duben 2010 Čau Ferry, měl jsem tady nedávno 307 sw, všechno v poho, auto jezdilo, najeto cca 300tis, nechal si měnit ložisko na levý straně někde v servisu a pak přijel k nám že mu vibruje volant při brždění. Je vidět pouhým okem že kotouč na levé straně hází. Dal se na druhou stranu a tam byl o.k. Hází samotnej náboj v ložisku. Tak jsem ho poslal tam co mu to dělali ať si to tam vyřídí s nima. Dej vědět jak jsi dopadl u tebe ale já myslím že se tohle někomu moc nepovedlo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P607Olda Odesláno 14. duben 2010 Sdílet Odesláno 14. duben 2010 Měl jsem to na 406, bylo špatně vložené ložisko. Házivost náboje byla snad v setině. Je fakt, že jsem na to moc nekoukal, ale přiložil tam \"hodinky\" a při závadě to házelo asi o desetinu (deset dílků???) a po opravě snad jen v setině - ručička se hýbala o jeden dílek. Promiň, že to píšu tak amatérsky, ale píšu, co jsem viděl. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ferry Odesláno 14. duben 2010 Autor Sdílet Odesláno 14. duben 2010 ja to prave taky meril hodinkama a ty se protocily u praveho naboje 2.5krat ( 1 dilek 0.001mm * 200 dilku na stupnici ) zatim jsem znamemu doporucil, at zavola do servisu, kde loziska menili a reklamuje praci, uz jen to, ze na stycne plose naboje s kotoucem byly vytlacene stopy po stahovaku nebo po jinem nastroji, doufam ze to nebylo kladivo , mi moc optimismu, ze by ta vymena byla udelana poradne, nedava Diky zatim za tipy a zkusenosti, dam vedet svoje [upravil dne 14/4/10 Ferry] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Smarty Odesláno 14. duben 2010 Sdílet Odesláno 14. duben 2010 Taky jsem měl známky vnějšího poškození od čehosi čím to lisovali. Nic jsem měřit nemusel, házelo to jako prase.Vypadá to jednoduše ale hoši mají asi problémy s lisováním ložisek.To dá fušku zmrvit náboj. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ferry Odesláno 15. duben 2010 Autor Sdílet Odesláno 15. duben 2010 takze vyjadreni servisu : reklamaci neuznaji, je prilis pozde reklamovat nezbyva nez sundat tehlice z auta a predelat si to sam Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MilanF1 Odesláno 16. duben 2010 Sdílet Odesláno 16. duben 2010 Pozdě na reklamaci? Po jaké době od opravy jste to zjistili? Ale to fakt na****e, že to nechtěj uznat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ferry Odesláno 16. duben 2010 Autor Sdílet Odesláno 16. duben 2010 prvne zacly kotouce kopat cca po 4 mesicich, prisoudili jsme to tomu, ze byly staceny na soustruhu (dokonce v tom samem servisu, ktery menil ty loziska) a kotouce i desky mely odjeto svoje, takze se vymenily za nove. Bohuzel pri vymene novych kotoucu jsem nemel hodinky na promereni hazivosti a ani me to po pravde nenapadlo, ze by naboje mohly hazet, kdyz byly novy loziska, kotouce zacly kopat zase cca po 3 mesicich, no pres zimu moc nejezdil, takze se na to nejak pozapomnelo to resit a ted to bude cca rok od vymeny lozisek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
BrankoKK Odesláno 16. duben 2010 Sdílet Odesláno 16. duben 2010 presne tento problem s nabojami a vibraciami volantu som riesil aj ja. lavu stranu som mal vyriesenu hned, ale na pravej som mal nameranu hadzavost 0.07 a to mi robilo hotove peklo za volantom!!! ci sustruzenie, ci vyklepavanie, nic nepomohlo, vzdycky sa mi to vsetko po case vratilo. a zaslo to az tak daleko, ze som musel davat nove naboje s loziskami, kotuce s oblozenim, poloosy a tlmice. no ale teraz mam uz chvalabohu pokoj. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MJSytic Odesláno 16. duben 2010 Sdílet Odesláno 16. duben 2010 Koukám, že s těma servisama je to čím dál horší Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ferry Odesláno 28. květen 2010 Autor Sdílet Odesláno 28. květen 2010 Původně zaslal: P607Olda Měl jsem to na 406, bylo špatně vložené ložisko. Házivost náboje byla snad v setině. Je fakt, že jsem na to moc nekoukal, ale přiložil tam \"hodinky\" a při závadě to házelo asi o desetinu (deset dílků???) a po opravě snad jen v setině - ručička se hýbala o jeden dílek. Promiň, že to píšu tak amatérsky, ale píšu, co jsem viděl. ze se k tomu jeste vracim, v cem spocivala oprava ? vylisovani loziska a nahrazeni uplne novym, nebo jen nove usazeni toho co hazelo ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P607Olda Odesláno 28. květen 2010 Sdílet Odesláno 28. květen 2010 Nové ložisko, nový náboj, nové oba kotouče, nové destičky. Je to firemní auto a cena mě až tak netrápila (i když je to moje firma), ale potřeboval jsem \"zasmečovat\", aby už to konečně bylo v pořádku. [upravil dne 28.5.2010 P607Olda] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ferry Odesláno 28. květen 2010 Autor Sdílet Odesláno 28. květen 2010 Dik Oldo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.