Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Mastné místo, co to je?


MilanF1

Recommended Posts

Po sundání krytu motoru je za hlavou trubka (nevím k čemu vede) a ve \"spoji\" je pěkně mastná, asi tam slzí olej. Ale né pod žádným tlakem, okolo nic mastného není.

K čemu to vede? Co tam teče? Jak to opravit (asi vyměnit těsnění)? Samozřejmě bych rád i případnou cenu dílů ...

Díky moc za postřehy.

PS: auto jezdí OK.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Turbo v háji, jo? Sakra, tos mě nepotěšil ... tak má najeto 240tkm.

Jaké jsou další příznaky, že odchází do věčných lovišť? Při jízdě slyším, jak tam \"píská\" řekněme od 1500 otáček. Jenom na dvojku když točím přes 2000 tak slyším takový chrastění (vrčení).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no aj ked mam mladsi auto o 3 roky, ale nikdy sem ho nemyl, a ani nebudu. Je to sama elektrika, kable, cidla, solenoid... Mel bych obavu, ze bych to uz nanastartoval. Kazdopadne olej tak vysoko v sani je hodne nestandardni. Vecsinou kape i IC,ktery je najniz polozeny z celeho saciho traktu. Ale ty (jako ja) ho nemame, takze by mal zostavat pri turbe, ale ked ho hadze tak vysoko, nebude to ok... Turbo sice piska, klasicky jak turbina, ale aby \"chrastilo\", tak to asi ne.. :bojim

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak já takový slabý chrastění slyším jenom na dvojku, jinak ne ... zajímavé. S tím mytím souhlasím, taky bych se bál, být to starý atmosférák, tak ničemu neublížím.

Dneska jsem koukal na váhu vzduchu, byla trochu mastná (airbox suchý, tam nic). Když jsem kouknul do hadice za váhou, tak jsem viděl na ústí hadičky, která vede do hlavy (na fotu ta před tou mastnou trubkou). To ústí bylo taky mastné. Nevím, zda je to OK.

Nevádno jsem měnil vzducháč a byl černej jako noc, ale skutenče vůbec mastný nebyl, jenom prostě zaprášený - ojel do airboxu opravdu nejde.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No tak mě to napadlo, když váha byla trochu mastná ... rád bych ji vyčistil, protože to určitě nikdy nikdo nedělal.

Tak olej to nepapá, pořád na horní rysce. A auto normálně táhne, již od 1500, na 2000 je citelný zátah. A nekouří to.

Takže to asi moc řešit nebudu, auto šlape dobře.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No jasně, prach tam nalítal, ale na druhou stranu, motor nevypadá špatně, když nebyl mytý (když jsem třeba některý HDI vyděl na netu, co šli na prodej - umyli to jen zvenku). Jenom dodávám, že předchozí majitel s tím jezdil i v lese, takže prachu lítalo dost.

Váhu vyčistím, ač vypadá, že je čistá :) asi ale koukám ten spešl sprej na váhu (líhem raději ne). Ten sprej moc nestojí.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: MilanF1

Po sundání krytu motoru je za hlavou trubka (nevím k čemu vede) a ve \"spoji\" je pěkně mastná, asi tam slzí olej. Ale né pod žádným tlakem, okolo nic mastného není.

K čemu to vede? Co tam teče? Jak to opravit (asi vyměnit těsnění)? Samozřejmě bych rád i případnou cenu dílů ...

Díky moc za postřehy.

PS: auto jezdí OK.

rozdělat a podívat se na tesnění,taky mi to dělalo,měnil jsem těsnění a teď jsem měnil i turbo=takže ranec

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...