MilanF1 Odesláno 13. duben 2010 Sdílet Odesláno 13. duben 2010 Po sundání krytu motoru je za hlavou trubka (nevím k čemu vede) a ve \"spoji\" je pěkně mastná, asi tam slzí olej. Ale né pod žádným tlakem, okolo nic mastného není. K čemu to vede? Co tam teče? Jak to opravit (asi vyměnit těsnění)? Samozřejmě bych rád i případnou cenu dílů ... Díky moc za postřehy. PS: auto jezdí OK. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sowwwa Odesláno 13. duben 2010 Sdílet Odesláno 13. duben 2010 Je to saci potrubi, dostava se tam olej z turba. Podle fotky to vypada ze tam ani zadny tesneni neni. Takze pokud pujdou povolit ty srouby, muzes ho tam dat nebo ho vymenit, stoji 13 Kc u Peugeota. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
foxo Odesláno 13. duben 2010 Sdílet Odesláno 13. duben 2010 no podle meho skromneho nazoru je to turbo asi v haji. Aby az tak hore v sani bylo tolik oleje, tak to se teda divim... Ja tam taky zadny tesneni nemam, ale po mastnote alebo oleji ani naznak... [upravil dne 13.4.2010 foxo] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dobrmik Odesláno 13. duben 2010 Sdílet Odesláno 13. duben 2010 ono asi ten motor nebyl mitej ani nepamatuje...:mrk Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MilanF1 Odesláno 13. duben 2010 Autor Sdílet Odesláno 13. duben 2010 Turbo v háji, jo? Sakra, tos mě nepotěšil ... tak má najeto 240tkm. Jaké jsou další příznaky, že odchází do věčných lovišť? Při jízdě slyším, jak tam \"píská\" řekněme od 1500 otáček. Jenom na dvojku když točím přes 2000 tak slyším takový chrastění (vrčení). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MilanF1 Odesláno 13. duben 2010 Autor Sdílet Odesláno 13. duben 2010 Motor předchozí majitel určitě nemyl ... já to taky zatím nedělel. Když bych to ostříknul WAPkou, vypadal by asi jinak Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
foxo Odesláno 13. duben 2010 Sdílet Odesláno 13. duben 2010 no aj ked mam mladsi auto o 3 roky, ale nikdy sem ho nemyl, a ani nebudu. Je to sama elektrika, kable, cidla, solenoid... Mel bych obavu, ze bych to uz nanastartoval. Kazdopadne olej tak vysoko v sani je hodne nestandardni. Vecsinou kape i IC,ktery je najniz polozeny z celeho saciho traktu. Ale ty (jako ja) ho nemame, takze by mal zostavat pri turbe, ale ked ho hadze tak vysoko, nebude to ok... Turbo sice piska, klasicky jak turbina, ale aby \"chrastilo\", tak to asi ne.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MilanF1 Odesláno 13. duben 2010 Autor Sdílet Odesláno 13. duben 2010 Tak já takový slabý chrastění slyším jenom na dvojku, jinak ne ... zajímavé. S tím mytím souhlasím, taky bych se bál, být to starý atmosférák, tak ničemu neublížím. Dneska jsem koukal na váhu vzduchu, byla trochu mastná (airbox suchý, tam nic). Když jsem kouknul do hadice za váhou, tak jsem viděl na ústí hadičky, která vede do hlavy (na fotu ta před tou mastnou trubkou). To ústí bylo taky mastné. Nevím, zda je to OK. Nevádno jsem měnil vzducháč a byl černej jako noc, ale skutenče vůbec mastný nebyl, jenom prostě zaprášený - ojel do airboxu opravdu nejde. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dobrmik Odesláno 13. duben 2010 Sdílet Odesláno 13. duben 2010 co by taky olej dělal v airboxu??když tudy je nasáván??to že turbo při takových to km malinko hází olej je normál...umej to dej těsnení a neřeš to...pokud ti to nepapá olej tedy.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MilanF1 Odesláno 13. duben 2010 Autor Sdílet Odesláno 13. duben 2010 No tak mě to napadlo, když váha byla trochu mastná ... rád bych ji vyčistil, protože to určitě nikdy nikdo nedělal. Tak olej to nepapá, pořád na horní rysce. A auto normálně táhne, již od 1500, na 2000 je citelný zátah. A nekouří to. Takže to asi moc řešit nebudu, auto šlape dobře. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dobrmik Odesláno 13. duben 2010 Sdílet Odesláno 13. duben 2010 jj neřeš to..prostě z ateěch x let se to tam naschromáždilo a lepil se tam prach... jj tu váhu vyčisti..někde tu byl postup čím to čistit...já to čistím třeba čističem brzd a žádnej problém.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MilanF1 Odesláno 13. duben 2010 Autor Sdílet Odesláno 13. duben 2010 No jasně, prach tam nalítal, ale na druhou stranu, motor nevypadá špatně, když nebyl mytý (když jsem třeba některý HDI vyděl na netu, co šli na prodej - umyli to jen zvenku). Jenom dodávám, že předchozí majitel s tím jezdil i v lese, takže prachu lítalo dost. Váhu vyčistím, ač vypadá, že je čistá asi ale koukám ten spešl sprej na váhu (líhem raději ne). Ten sprej moc nestojí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lukáš.t Odesláno 13. duben 2010 Sdílet Odesláno 13. duben 2010 http://www.profipneu.eu/product_info.php?products_id=1228 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lukáš.t Odesláno 13. duben 2010 Sdílet Odesláno 13. duben 2010 Původně zaslal: MilanF1 Po sundání krytu motoru je za hlavou trubka (nevím k čemu vede) a ve \"spoji\" je pěkně mastná, asi tam slzí olej. Ale né pod žádným tlakem, okolo nic mastného není. K čemu to vede? Co tam teče? Jak to opravit (asi vyměnit těsnění)? Samozřejmě bych rád i případnou cenu dílů ... Díky moc za postřehy. PS: auto jezdí OK. rozdělat a podívat se na tesnění,taky mi to dělalo,měnil jsem těsnění a teď jsem měnil i turbo=takže ranec Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.