Chepp Odesláno 12. duben 2010 Sdílet Odesláno 12. duben 2010 Tak me statstne dny jsou pric... Dneska sem asi 5x dolival vodu... cca dohromady sem dolil 5l kandik + asik tak 2l vody z dalsiho kandiku.... To za cely den prace a po ceste do servisu... jinak to vsechno spapalo asi behem 50km... potom do servisu to zatim ani nehekalo. Kazdopadne zitra se na to podivaji, ale cekam to nejhorsi.. tzn pokud sem to dobre pochopil tak jsou jenom dve moznosti\" 1. nejaka praskla trubka tzn orpava no problem 2. zere ho auto, takze asi praskla hlava... samoze to muze byt jeste chladic bo cokolov ale, mam dotaz. Uz vazne premyslim ze pokud to bude motor, tak dam auto do pric, ze bych to rozprodal na dily, nebo ma smysl zhanet druhy motor? Ja sem tedka videl na aukru HDi 80KW za 13tis.. a to mi pripadne sakra dost... kdyz pripocitam ze mam delat jeste spojku tak se dostavam na castku cca 30tis za tyhle dve blbosti.. a to nepocitam servsis praci atd... Ma to smysl? Do auta uz sem narval nezkutecnej peniz ale uz mi dochazi trpelivost.... Priznam se uz me nebavi porad neco opravovat je to porad neco... od koupi nebyl mesic kdy by si to aspon 10tis nespaplo... ma to smysl udrzovat pri zivote nebo se na to vykaslat a koupit neco jineho... a pokud ano tak co? uz sem pokoukaval bud po 2.2HDi... ale buh vi co me zas chytne... nebo audi a6 2,5TDi.... Zatim si jenom tak sporadicky brumlam co bude, ale ja na to mam stesti takze nic dobryho to nebude... a to auto uz nikdy za ty prachy nekoupim a tak premyslim ze proste to nebudu resit a prodam to tak jak to je..... uz toho mam taky po krk... [upravil dne 19/4/10 Chepp] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
chup Odesláno 12. duben 2010 Sdílet Odesláno 12. duben 2010 Pokád je to také množstvo vody tak to nebude do motoru. To by ti asi nejelo. Mne chcala voda kvúli prasklej eskápáske. Ale aby sa tam dostali rozebrali púl auta. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Benžík Odesláno 12. duben 2010 Sdílet Odesláno 12. duben 2010 Koukal jsi pod auto? Pokud by to byla hlava, nejspis by to neteklo ven z motoru, pokud to tece ven, je to neco jinyho. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Chepp Odesláno 12. duben 2010 Autor Sdílet Odesláno 12. duben 2010 mno jelikzo jsem nebyl schopen trefit se do nalvky tak to telko vsude.. .ael mam takovy dojem ze to teklo jendou trubkou... sem to skoro videl... aspon si to myslim... ale potom sem to psotavil mimo a nic neteklo tak nevim.... ze by se to samo ucpalo... tomu se nece verit... teda tedka budu jezdit v coupe... ale jako prijedu k zakaznikovi a jdu mu neco spravit a v tom prijedu v coupe jak nejakej gangsta..... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
comm Odesláno 12. duben 2010 Sdílet Odesláno 12. duben 2010 ak by to bol motor tak bud mas vo vode olej alebo vodu v oleji a to by si poznal ale take velke mnozstvo vody ked si dolieval tak to bude jedine nejaka trubka treba zohriat riadne motor a pozorovat kde to tecie.motor to podla mna nebude pri tej spotrebe vody to by asi ani neslo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Qcko Odesláno 12. duben 2010 Sdílet Odesláno 12. duben 2010 A audi s motorom 2,5TDi je na tom omnoho horsie a papalo by ti ovela viac ako 10000 ...to len tak na okraj;) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Chepp Odesláno 13. duben 2010 Autor Sdílet Odesláno 13. duben 2010 ach jo... tak to vypada ze kombik zustane.... taky mi pripadne blbost tak rychle mizici voda.... a to dodam ze se to absolutne neohrivalo... to bylo porad na 70-80° C.... takze asi trubka... mno tak cekam kdy mi zavolaji... stoji jim to tam.... tak at kouzli... sam sem zvedav.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ericce Odesláno 13. duben 2010 Sdílet Odesláno 13. duben 2010 spíš to bude nejaká uvolnená nebo prasklá trubka. motor by fak tolik nezbaštil. jj audi je omnoho horší. jen rozvody přijdou s dobrýma slevami na 20 tisíc + robota, pak ti mužou zamávat hydrováhadla které se dosť čast zadírali a pak měli krásnej zvuk a to si přirátej ceny za hliníkové ramená kterých je na aute spoustu, pak i audi má spojku, atd....proste nic ci by si neměl i ty ve své 406 + neco na víc a za drahší peníze. věř že si ješte pořádne neokousil co je to dávat pořádny prachy do auta. 406 je dle mého názoru fajn vozítko jak v poměre cena výbava při koupě, tak co se týče spolehlivosti a pak když už na to přijde tak je relativne snadné na ni sehnat cokoli a za přijatelné ceny a pak toto fórum kde mi kdy se neco semele pomužou nebo se to tu už řešilo a jen si to přečtu. já jsem se svým breakem spokojenej a to taky sem tam zlobí ale hold už to není nové auto když ale chceš tak si kup jiné auto treba audi ale pořád to bude jen auto na kterém se ti muže pokazit uplne vše nebo nic. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
foxo Odesláno 13. duben 2010 Sdílet Odesláno 13. duben 2010 no ta hlava to bude v poslednim pripade. Keby uz to neteklo z hadice, tak leda tesneni pod hlavou. Neni to stare TD... Hlava toho hodne snese, a kdyz je dobre chladena, tak je skoro nesmrtelna, jako celej motor Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Chepp Odesláno 13. duben 2010 Autor Sdílet Odesláno 13. duben 2010 Ne tak ta audi byl jenom vystrl do tmy... to jen ze to je dalsi kombik co by se mi libyl... kazdopadne dneska sme volal do servisu maji tam toho hodne... tak to jeste nezkoukly... nebudu je hodnit.... ted jezdim s coupe jako mafiozo.... Kazdopadne at se deje co se deje break zustane doma... asi bcyh nemnel ty nervy to zas vsechno spravovat znovu.... jenom bych chtel aby se to nes*alo porad... a: polokozeny sedacky. +20KW navic, -3l/100km na spotrebe, automatickou klimatizaci, tazny, novy repro, novej lak na zadnich dvery, paty dvere by taky potrebovaly repas..., vymenit celni sklo..... a jeste bsye par veci naslo... sem narocnej.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ericce Odesláno 13. duben 2010 Sdílet Odesláno 13. duben 2010 jo novej lak by si i také můj break zasloužil ale celo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
trebor Odesláno 14. duben 2010 Sdílet Odesláno 14. duben 2010 už víš čím to bylo ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Chepp Odesláno 14. duben 2010 Autor Sdílet Odesláno 14. duben 2010 Nee.. jeste porad nee... cekam az dnes zavolaji.. Uvidime osobne to tipuju na nejakou prasklou svorku... snad ne cerpadlo nebo chladic.... uvidime dnes... snad. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
trebor Odesláno 14. duben 2010 Sdílet Odesláno 14. duben 2010 no kamárádovi tekla vodní pumpa ... ale furt je to na pohodičku , než kdyby to byla hlava těsnění apod ...ale to bys měl bordel v chlad.soustavě , auto by nejelo kouřilo atd ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ondra.pimo Odesláno 14. duben 2010 Sdílet Odesláno 14. duben 2010 Zdarec. No ja měl stejný problém. Hned jak jsem to koupil tak asi za 14 dni zjistil že mizí voda.Zkoumal a zjistil jak je hliníovej monolit, je v něm termostat,a z něj vedene rozvod vody, tak tam jsou zajisovány ocelové trubky a na nich nasunuty hadice a sesvorkovány.Ty trubičky mi urezli a začalo to tama chčít. Ten monolit stojí v Peugeotu kolem 5000kč ale mě to udělal známej tak že to nahřál vytáhl starý nalisoval nový a projistotu zalepil za 1500kč. Pak mě se slovi už tě tu nikdy nechci vidět poslal dom. Je k tomu mizernej přístup, musel zvrchu i zespodu kolem turba a jen 4 hodiny to vytahoval. Tak mrkni jestli to není něco podobnýho jinak ti fakt neporadím vše už tu bylo řečeno. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Chepp Odesláno 14. duben 2010 Autor Sdílet Odesláno 14. duben 2010 Ha ha.... dnesk mi zavolaly ze servisu... Je to trubka za petikilco... takze hip hip hureyyy... jak tam dorazim poslu foto... kazdopadne auto tam zustava s tim ze chci aby zjistily proc mi blbnou ty otacky na motorou a celkove motor si dela sam co chce... takze sem zatim a stale bez auda.. .ale asi tam zitra sjedu se mrknout... :-] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Benžík Odesláno 14. duben 2010 Sdílet Odesláno 14. duben 2010 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.