Medvěd Odesláno 12. duben 2010 Sdílet Odesláno 12. duben 2010 Tak jsem byl minulý týden v myčce a o víkendu jsem si všiml, že kapota je vepředu jeden velký \"puchýř\" - po téměř celé délce lemu nad mřížkou chladiče (zřejmě se odletujícími kamínky poškodila vrchní vrstva laku a nyní to začalo reznout). Více viz. foto Můj dotaz zní: Zachraňovali byste to nějakým vybroušením a přelakováním nebo byste raději koupili na vrakárně jinou kapotu? Co by takové akce mohly koštovat? Je tu někdo z Prahy, kdo by byl ochoten to za rozumno dát do kupy? (servis se mi s takovou \"závadou\" moc otravovat nechce) Proč já, do psí p*dele, občas chytnu ten cvokařskej nápad a zajedu s autem na myčku??? Vždyť jsem si ještě před pár dny lebedil, jak je vše O.K. (co oči nevidí .....) [upravil dne 12/4/2010 Medvěd] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ferry Odesláno 12. duben 2010 Sdílet Odesláno 12. duben 2010 znama bolest 406 new model, asi bych to nechal tak a casem sehnal jinou kapotu, treba se tu na klubu neco objevi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HonzaZ Odesláno 12. duben 2010 Sdílet Odesláno 12. duben 2010 Jak píše Ferry, nechal bych to být. Ono to totiž většinou nerezne zvrchu, ale zevnitř z lemu plechů. Ten nanesený plast už nemá dostatečnou přilnavost a do spáry se dostane vlhkost a začne to reznout zevnitř a dělá to bublinky.. [upravil dne 12/4/10 HonzaZ] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Šalda Odesláno 12. duben 2010 Sdílet Odesláno 12. duben 2010 Na podzim jsem řešil stejnej případ, překitoval sem to, přebrousil a přelakoval, jen ten kousek, a není to vůbec poznat, ale už se to začíná zase pomalinku objevovat:nevim Přes léto to zkusím ještě jednou a pořádně a uvidíme, kdyžtak ju vyhodím a seženu jinou:myslim Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pe.Tr Odesláno 12. duben 2010 Sdílet Odesláno 12. duben 2010 doporučuju zase ihned zašpinit Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
foxo Odesláno 12. duben 2010 Sdílet Odesláno 12. duben 2010 je to naprd vymyslene. Ze spodu sa na tej kapote zraza teplo od motora, a pak ta voda po kapkach steka presne do teho ranecku v predu, a nema zadny odtok alebo tak neco. Take sem to mal, ale trochu sem auto stouchnul, a tak kapota isla fungel nova... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P607Olda Odesláno 12. duben 2010 Sdílet Odesláno 12. duben 2010 Já to mám na dvou 406-kách. Sháním nové kapoty. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Medvěd Odesláno 12. duben 2010 Autor Sdílet Odesláno 12. duben 2010 Tak \"šťouchnutí\" auta mi přijde zbytečné, spíš nastane řešení navržené Pe.Trem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
BoneDaddy Odesláno 13. duben 2010 Sdílet Odesláno 13. duben 2010 Tak tohle už mám za sebou. Sehnat jinou ale origo kapotu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P607Olda Odesláno 14. duben 2010 Sdílet Odesláno 14. duben 2010 Tak jsem zjistil že kapota na nový model, z druhovýroby je za 4700. K tomu lak - metalíza za 2500, takže za 6000 bez DPH bude nová kapota. Zítra zjistím a asi ji objednám. Naše 406-ka má najeto 412 000 a ta kapota je jediná chyba na kráse, jinak vypadá a jezdí bezvadně. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Qcko Odesláno 14. duben 2010 Sdílet Odesláno 14. duben 2010 Ja som si to vsimol hned pri kupe, riadne som to zvnutra vybrusil, dal som 2 vrstvy zinkoveho sprayu, teraz ked sa oteplilo tak to brusnem este raz, znova vrstva zinkacu a na to body 950 a mozes sa mi to porucat Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P607Olda Odesláno 14. duben 2010 Sdílet Odesláno 14. duben 2010 Čo to znamená - zvnútra som to vybrúsil? Tam je predsa spoj - falc - úzky kút - tak ako sa chceš dostať šmirglom medzi tie zahnuté plechy? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Benžík Odesláno 14. duben 2010 Sdílet Odesláno 14. duben 2010 Nepomohl by zespodu nakej sprej na dutiny? Samozrejme u nerezavy kapoty. Zabranil by zatekani vody tam, kam nema. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P607Olda Odesláno 14. duben 2010 Sdílet Odesláno 14. duben 2010 To jo, tomu bych věřil. Ten problém je zřejmě jenom u nového modelu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Qcko Odesláno 14. duben 2010 Sdílet Odesláno 14. duben 2010 No zacalo to chytat hrdzu (ukazoval som to par ludom na zraze), za falcom to este moc nebolo, tak som to vybrusil komplet v ramci prevencie a ten falc som vystriekal zinkovym sprayom, este to chcem vyplnit body a myslim ze tomu predlzim zivot o par rokov ... ak nie, tak aspon pre ten pocit Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
godzila.01 Odesláno 14. duben 2010 Sdílet Odesláno 14. duben 2010 Jo to mám zevnitř už taky pěkně orezlý Nebude trvat dlouho a poleze to ven.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Scratch Odesláno 15. duben 2010 Sdílet Odesláno 15. duben 2010 taky se hlasim do party Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luboš406k Odesláno 15. duben 2010 Sdílet Odesláno 15. duben 2010 Též mě rezne ta kapota. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
majty Odesláno 15. duben 2010 Sdílet Odesláno 15. duben 2010 mne taky rezne ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.