Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

zadní náprava 106II


Adisek106

Recommended Posts

Zdravím vás peugeotáci..

Mam problém a určitě se tady mezi váma najde nějaká dobrá duše, která se bude se mnou chtít podělit o rady a nějaký ten návod...Prosím vás zda byste mi pomohli s repasí zadní nápravy..Mám peugeot 106II a zadní náprava je uplně totál viz obrázek auta...Jde mi o to že se nejspíše pustím do té opravy sám, jelikož mám nejspíše všechno nářadí, které bude potřeba..Proto vás žádám na co si dát pozor popřípadě jak co se má sundavat a co se má předtim udělat než se to sundá(jako je například nastavení torzky, aby auto nešoupalo nárazník po zemi) a všelijaké takové ty rady...Popíšu vám přibližně situaci..Jak vidíte z obrázku náprava je dle mého názoru uplně na hranici zkázy a nehci aby mi upadla(vydává zvuky jako by měla v další zatáčce ulítnout). Chci jí komplet sundat, ted mi mě zajímalo zda jí rozebrat na autě a postupně sundavat bo jí schodit celou a pak na place jí rozebrat?Poté až sundam torzky a ramena,pokud se to podaří, tak jak mám postupovat dále?Je mi jasný že musím staré věci vyndat(vylisovat)ven a nahradit jinými..Zde mám také další dotazy..jak vyndat ty čepy z tý roury? a jak vyndat ty pouzdra a ložiska z toho ramene a na co si dát opět pozor při rozebírání?přikládám zde fota kde jsou napsané i mé otázky na které bych rád od vás nějakou tu odpověd(radu, návod).Poté na obrázku číslo 4 je rameno hodně opotřebované a u tohodle by mě zajímalo zda se musí ten vnitřek nějak osoustružit, bo jen stačí očistit a nalisovat ty pouzdra, také zda je možné že by to rameno u mé nápravy bylo už přes ty pouzdra vydřené a zda se to dá pak nějak rozumně opravit?Na obrázku číslo 5 jsou už nalisována pouzdra..Doufám že aspon pochopíte co po vás žádám, popřípadě nesrozumitelnosti prosím pište a já se to nějak pokusím vysvětlit..A také kdyby to bylo vše v cajku a opraveno, tak kam navrtat maznice a o jakém rozměru a jaké mazivo do toho.Děkuji za rady

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nevím kde se dají koupit nové čepy.Peugeot dodává novou rouru i s čepama. Ti co to renovují vyrábějí čepy sami soustružením. Dle mého názoru je to špatně, protože originál čep je broušen nakulato a je vyroben z materiálu pevného a záreň tvrdého (u nových to Francouzi asi nedělají jak se má, jinak byt muselo přežít celé auto.) Jehlové ložisko potřebuje perfektně hladkou a rovnou plochu, při soustružení se toho nedosáhne. Kdyby to firma co dělá renovace náprav dělala, tak by to bylo velmi drahé a už by se vyplatilo koupit novou originál rouru s čepy.Sám jsem řešil tento problém tak že jsem koupil celou nápravu z auta z havárky z německa, které mělo málo najeto. Určitě mi někteří potvrdí, že ta renovace dlouho nevydrží.

[upravil dne 23/4/10 secjan]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...