Jump to content

zadní náprava 106II


Adisek106
 Share

Recommended Posts

Zdravím vás peugeotáci..

Mam problém a určitě se tady mezi váma najde nějaká dobrá duše, která se bude se mnou chtít podělit o rady a nějaký ten návod...Prosím vás zda byste mi pomohli s repasí zadní nápravy..Mám peugeot 106II a zadní náprava je uplně totál viz obrázek auta...Jde mi o to že se nejspíše pustím do té opravy sám, jelikož mám nejspíše všechno nářadí, které bude potřeba..Proto vás žádám na co si dát pozor popřípadě jak co se má sundavat a co se má předtim udělat než se to sundá(jako je například nastavení torzky, aby auto nešoupalo nárazník po zemi) a všelijaké takové ty rady...Popíšu vám přibližně situaci..Jak vidíte z obrázku náprava je dle mého názoru uplně na hranici zkázy a nehci aby mi upadla(vydává zvuky jako by měla v další zatáčce ulítnout). Chci jí komplet sundat, ted mi mě zajímalo zda jí rozebrat na autě a postupně sundavat bo jí schodit celou a pak na place jí rozebrat?Poté až sundam torzky a ramena,pokud se to podaří, tak jak mám postupovat dále?Je mi jasný že musím staré věci vyndat(vylisovat)ven a nahradit jinými..Zde mám také další dotazy..jak vyndat ty čepy z tý roury? a jak vyndat ty pouzdra a ložiska z toho ramene a na co si dát opět pozor při rozebírání?přikládám zde fota kde jsou napsané i mé otázky na které bych rád od vás nějakou tu odpověd(radu, návod).Poté na obrázku číslo 4 je rameno hodně opotřebované a u tohodle by mě zajímalo zda se musí ten vnitřek nějak osoustružit, bo jen stačí očistit a nalisovat ty pouzdra, také zda je možné že by to rameno u mé nápravy bylo už přes ty pouzdra vydřené a zda se to dá pak nějak rozumně opravit?Na obrázku číslo 5 jsou už nalisována pouzdra..Doufám že aspon pochopíte co po vás žádám, popřípadě nesrozumitelnosti prosím pište a já se to nějak pokusím vysvětlit..A také kdyby to bylo vše v cajku a opraveno, tak kam navrtat maznice a o jakém rozměru a jaké mazivo do toho.Děkuji za rady

Link to comment
Share on other sites

Nevím kde se dají koupit nové čepy.Peugeot dodává novou rouru i s čepama. Ti co to renovují vyrábějí čepy sami soustružením. Dle mého názoru je to špatně, protože originál čep je broušen nakulato a je vyroben z materiálu pevného a záreň tvrdého (u nových to Francouzi asi nedělají jak se má, jinak byt muselo přežít celé auto.) Jehlové ložisko potřebuje perfektně hladkou a rovnou plochu, při soustružení se toho nedosáhne. Kdyby to firma co dělá renovace náprav dělala, tak by to bylo velmi drahé a už by se vyplatilo koupit novou originál rouru s čepy.Sám jsem řešil tento problém tak že jsem koupil celou nápravu z auta z havárky z německa, které mělo málo najeto. Určitě mi někteří potvrdí, že ta renovace dlouho nevydrží.

[upravil dne 23/4/10 secjan]

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...