mentoni Odesláno 11. duben 2010 Sdílet Odesláno 11. duben 2010 nazdar pezotaci mam problem s mojou 307kou.. motor straca vykon nad 3000 otacok ale iba 4 a 5 rychlostny stupen,, rychlost nedosiahnem viac ako okolo 155km/h .... vymenil som filtre,, mam vymenene rozvody,, cistil som aj vahu vzduchu ale nepomohlo to,, tento motor nema asi FAB filter tak nechapem co to moze byt... Mam 307 2,0hdi 66kw rv2002 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radek 306 Odesláno 11. duben 2010 Sdílet Odesláno 11. duben 2010 a jak máš to auto dlouho? 155 do kopce, rovina, dálnice? Dost blbě popsanej problém chlape Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Stratocaster2 Odesláno 11. duben 2010 Sdílet Odesláno 11. duben 2010 jako rozdejchat 5 je taky problém, jede to max 165, víc taky nedám, jo a musí to být na rovince(dálnice), do kopce nedám ani pomalu 150 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ivona Odesláno 12. duben 2010 Sdílet Odesláno 12. duben 2010 ono holt 66kw není na závodění, taky mi víc nejede, ale ani náhodou takhle nejezdím. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MilanF1 Odesláno 12. duben 2010 Sdílet Odesláno 12. duben 2010 Že vám nestačí jezdit dálničním limitem ... při 130 točím 2800 otáček (u P307 to bude asi podobné), když jsem přišlápl, tak to jelo, ale samozřejmě žádná sláva. A jakou máš spotřebu? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mentoni Odesláno 12. duben 2010 Autor Sdílet Odesláno 12. duben 2010 viem ze to neni ziadny trhac asfaltu ale viezol som sa uz v takych istych autach a urcite boli sviznejsie.... napr. ani ked je len trosku prudsi kopec idem okolo 100kmh auto na 5 stupni nedokaze udrzat svoju rychlost, podradim do 4 a aj tam este stale nevladze - az 3 sa zoberie.... Tu ,,maximalku,, cca 155km/h jasne ze dam iba na dialni a aj to len ked je mierny dole kopec.... Spotreba je tiez zaujimava: palubny PC mi ukazuje stale okolo 6,5 -7 ale ked som to meral klasickym sposobom (plna nadrzi - prejazd km - plna nadrz) vyslo mi 5.5 a PC ukazal 6.6 ????? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
shark734 Odesláno 12. duben 2010 Sdílet Odesláno 12. duben 2010 no ja som mal maximalku 190 +- dole kopcom...na rovine nieco malo cez 160 a do kopca max 150....a na 5ke kopec vytiahnem(samozrejme viac slapnem na plyn)...niekde budes mat chybu:myslim Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radek 306 Odesláno 12. duben 2010 Sdílet Odesláno 12. duben 2010 to asi jo,mám teda 306,ale s tou to lítá krásně,kopec 160 neni problém,z 90 na 5 to zrychluje normálně a na dálnici kolem 190 taky neni problém,ideální cestovní dálniční je kolem 150,to je to ještě celkem tiché,spotřebu neřeším,něco do toho asi nateče ale jasné,že auta co maj 80kw a víc jedou znatelně líp Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jirke HK Odesláno 14. duben 2010 Sdílet Odesláno 14. duben 2010 Zdravim. Musim rict, ze mentonimu naprosto rozumim, nebot mame dost podobny projevy i my s pritelkyni na 66kW HDi. A to ne jen na 4ku a 5ku, ake je to znat hlavne na 2ku, pri pomalym zrychlovani a ve chvili, kdy otackomer preleze 3100ot, tak se to zachova jak kdyz sepne klima, neboli dojde nahle o ubytku vykonu a motor se pak hur vytaci... Jako na trojku dosahnu maximalnich otacek, ale nema to smysl, protoze se tomu nechce. Pritom mezi cca 1500ot a 3000ot to jede rekl bych jak ma. Maximalku sem zkousel na rovine a vic jak 165 to neda. Navic spotreba taky neni uplne fajn...v kombinaci 7,5 (dle presneho mereni). Rozhodne nelze dosahnonout takovych hodnot jak uvadi TP a to ze s tim autem nezavodime. Cim to je?? napadaji me tyto 3 veci - vaha vzduchu, regulacni ventil turba, podtlakovy ventily co jsou vepredu za chladicem. A jeste by taky mohl bejt ucpanej kat, ale to by to nejelo obecne spis nez aby to nahle ztratilo vykon u 3000ot. [upravil dne 14/4/10 Jirke HK] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
shark734 Odesláno 14. duben 2010 Sdílet Odesláno 14. duben 2010 a kedy si naposledy menil vzduchovy filter? mne to netahalo pred jeho vymenou a myslim ze vtedy som vycistil aj vahu vzduchu a odvedy ide jak slahnuty a spotreba do 6,5l/100km s tazkou nohou a tu spotrebu 7,5 si ako dosiahol? to ani v zime nemam..ake mas siroke pneu a rozmery diskov? a v akych otackach chodis bezne [upravil dne 14/4/10 shark734] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
fantom Odesláno 14. duben 2010 Sdílet Odesláno 14. duben 2010 jak se čistí váha vzduchu ? dá se vyčistit doma, nebo se s tím musí do servisu ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jirke HK Odesláno 14. duben 2010 Sdílet Odesláno 14. duben 2010 Původně zaslal: shark734 a kedy si naposledy menil vzduchovy filter? mne to netahalo pred jeho vymenou a myslim ze vtedy som vycistil aj vahu vzduchu a odvedy ide jak slahnuty a spotreba do 6,5l/100km s tazkou nohou a tu spotrebu 7,5 si ako dosiahol? to ani v zime nemam..ake mas siroke pneu a rozmery diskov? a v akych otackach chodis bezne [upravil dne 14/4/10 shark734] Filtr jsem mel venku, vyklepal jsem ho, podle servisky byl menenej v listopadu, kazdopadne moc spinavej nebyl zas tak. Pneu 195/65/15, tech 7,5 bylo na trase Brno - HK, pak po meste, pak 2x HK - Podebrady - HK a pak tak motacky kolem mesta.. Napul sem s tim jezdil ja, napul mlada...uplne normalni jizda, obcas to clovek potahne, ale zadnej extrem. Jezdim s naftama dlouho, radim obvykle mezi 2500-3000, jako fakt v klidku. Jinak vaha vzduchu - no vycistis ji v pohode doma, uchošťourem namocenym v benzinu nebo lihu. Ale ani to nepomohlo u 307. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
shark734 Odesláno 14. duben 2010 Sdílet Odesláno 14. duben 2010 no tak za tu spotrebu moze to vytacanie...vacsinou jazdim tak do 2200ot...sem tam sa smykne aj do 3000 ale to len pri predbiehani a ked vahu cistis liehom alebo technickym benzinom tak sa vytvori povlak a v horsom pripade ju poseres nacisto(vlastna skusenost s tym povlakom)...malo by sa to cistit izopropilalkoholom a da sa kupit aj v spreji priamo urceny na vahy vzduchu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jirke HK Odesláno 14. duben 2010 Sdílet Odesláno 14. duben 2010 Původně zaslal: shark734 no tak za tu spotrebu moze to vytacanie...vacsinou jazdim tak do 2200ot...sem tam sa smykne aj do 3000 ale to len pri predbiehani a ked vahu cistis liehom alebo technickym benzinom tak sa vytvori povlak a v horsom pripade ju poseres nacisto(vlastna skusenost s tym povlakom)...malo by sa to cistit izopropilalkoholom a da sa kupit aj v spreji priamo urceny na vahy vzduchu Jenze kdyz jsem jel z Brna do HK, tak to bylo do 100km/h a pod 5,7 (dle PC) sem se nedostal.. spotrebu ted ani neresim, i kdyz v poradku neni, mne jde o to co tomu motoru ubira vykon. Kazdopadne po vycisteni vahy nic, ani zlepseni, ani zhorseni. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
shark734 Odesláno 14. duben 2010 Sdílet Odesláno 14. duben 2010 tak ta spotreba 5,7 je dobra pri 100ke...ja som sa pod 5,5 nedostal a to som siel maximalne 80....ale tak najvacsi vykon ma tento motor cca od 1800 do 3000 a potom to uz tak nejde, to by si si musel vyskusat inu 307 s tymto motorom aby si vedel ci tomu nieco je alebo nie Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jirke HK Odesláno 14. duben 2010 Sdílet Odesláno 14. duben 2010 Hele ale pri 80-100km/h by to melo zrat tak o litr min, to mi nerikejte. A teplota vody ktera se drzi max na 80°C je v poradku ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jirke HK Odesláno 14. duben 2010 Sdílet Odesláno 14. duben 2010 Mozna ze PC keca, to uz jsem tady taky vycetl, ze se to muze klidne o 0,8l lisit od skutecnosti. Zkousel nekdo porovnavat spotrebu napr. s oktavkou TDi 66kW? Tam jsem suverenne o cca litr a pul niz nez tady s tim. [upravil dne 14/4/10 Jirke HK] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
shark734 Odesláno 14. duben 2010 Sdílet Odesláno 14. duben 2010 teplota ma byt okolo 80°C-ucebnicova hodnota....a s tymto sa pod 5,5l tak lahko nedostanes kamarat ma octavku z roku 2001 tusim...ma to nacipovane a ma tam to najvacsie turbo(aspon to tvrdi) a spotrebu ma zevraj 3,8...mne sa zas nechce verit tomu....kadi mu to jak sproste ked tomu slapne [upravil dne 14/4/10 shark734] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mentoni Odesláno 15. duben 2010 Autor Sdílet Odesláno 15. duben 2010 vydim ze nie som sam co nieje celkom spokojny so svojim peugeotom... Mne to robi asi presne to co Jirke HK... Ako mozem jazdit do 2,2tisic otacok ked auto zacne ako tak zaberat az od2,000 otacok - do vtedy sa ledva rozbieha a ani potom to neni ziadna slava.... Inak aj ja som cistil vahu vzduchu s tech.benzinom,, skusim kupit ten izopropilalkohol a potom uvidime... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jirke HK Odesláno 16. duben 2010 Sdílet Odesláno 16. duben 2010 V utery snad budu vedet vic, jedu na diagnostiku. Uz se tesim az to bude vyreseny, protoze jinak ve verzi XS se s tim autem da uzit sposta radosti na okreskach v podhorskych oblastech Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.