ajsik Odesláno 3. říjen 2004 Sdílet Odesláno 3. říjen 2004 Mam Saxo VTS (106s16) 1.6i 16V kdyz je motor studeny tak chyti nadherne a neni problem.... ale kdyz se zahreje a pak zastavim a vypnu ho a znovu natocim tak jeste neni problem... ale kdyz ho necham chvili vypnuty (vice nez cca 2min klidne i 20min) stat , tak nejde nastartovat, ale kdyz ho soupnu na dvojku tak chyti no prob. a kdyz pri startovani pridam tak 1/3 plynu tak taky chyti ale nejak nepravidelne-staci proslapnout plyn a uz vrni... v cem muze byt problem ? PS: auto delsi dobu stalo... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cpt. CHIP Odesláno 4. říjen 2004 Sdílet Odesláno 4. říjen 2004 Zkus se podivat jak vypadaj svicky, to ti hodne napovi. Pravdepodobne bych videl problem, ze jak mas natlakovany palivovy vedeni po jizde, tak ti muzou prokapavat vstriky a mas to pak uchlastany. Tato zavada je krom jineho pro motor dost nebezpecna, takze doporucuji provest kontrolu. Je taky mozna varianta, ze je v haji, nebo na pokraji teplotni cidlo informujici ECU o teplote, dle ktere ridi davkovani paliva pro stechiometricnost smesi. Jeste by me mozna napadlo par veci, ale zkus kouknout na ty svicky a myslim ze budes hned chytrejsi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ajsik Odesláno 6. říjen 2004 Autor Sdílet Odesláno 6. říjen 2004 aha a kde to chytre cidlo je ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
David 106s16 Odesláno 6. říjen 2004 Sdílet Odesláno 6. říjen 2004 Hele, jestli nevis kde hledat cidlo teploty vody, tak se v tom radeji moc nevrtej. Nechci te urazit, myslim to s tvym autem dobre. Jen pro zajimavost, je tam co vede na motor hruba hadice od chladice, ta co je nahore, ta druha vede k vodni pumpe. Ty cidla by si tam mel mit celkem 3, kazde bude mit jinou barvu. Ale tak z hlavy ti nereknu, ktere dava signal pro pocitac. [Editován dne 6/10/04 David 106s16] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cpt. CHIP Odesláno 7. říjen 2004 Sdílet Odesláno 7. říjen 2004 Ja mam tuseni ze jedno bude hnedy, druha modry a treti nevim. Mozna kecam uplnou kravinu a ty barvy muzou bejt jiny, ale proste a jednoduse vylucovaci metodou to zjistis. Jde o to nevykuchat vsechny cidla najednou a pak nevedet jaky kam patri Takze hezky v klidu, draty snad nemuzes splist, mam pocit ze ma konektor na dratu stejnou barvu jako cidlo, nebo konektor cidla, takze v podstate snad neni co zkazit Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.