Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Brzdy


Honza

Recommended Posts

Typická závada u dieselů. Čekal jsem, kdo tu s tím přijde první... Jestli jsi na ten únik oleje přišel dřív, než se kousla, tak gratuluju.

Ten olej se většinou neztrácí přes membránu, ale vnitřkem - přes ložisko. Je tam gufero, které přestane těsnit, olej nateče do tukové náplně ložiska a odtud prosákne ven. A vývěva se následně zadře na ojnici...

Stává se to často, a je ukrutně drahá - na vrakáčích za ní chtěj klidně přes 3 tisíce. Sám mám doma jednu s vadným guferem, ale ještě jsem nevymyslel, jak jej vyměnit - asi se bude muset vytáhnout to zapozdřené ložisko s hřídelem.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...