Honza Odesláno 25. listopad 2002 Sdílet Odesláno 25. listopad 2002 Mam problem s posilovačem brzd.Auto brzdí normalně, ale strácí se mi z něj olej. Dostane se nad membranu a pak pryč. Během 20ti kilometrů je všechen pryč. Membránu sem dal novou a je to pořád stejný. Máte někdo ponětí kde je problém? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 26. listopad 2002 Sdílet Odesláno 26. listopad 2002 Co je to za auto / rok / motor??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Honza Odesláno 26. listopad 2002 Autor Sdílet Odesláno 26. listopad 2002 405, rv90, 19GRD Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 26. listopad 2002 Sdílet Odesláno 26. listopad 2002 Hm, myslel jsem si to, že se to ztrácí z vývěvy... Jakou to má vývěvu, na řemenici, nebo už rovnou v hlavě? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Honza Odesláno 26. listopad 2002 Autor Sdílet Odesláno 26. listopad 2002 má to řemenici. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 26. listopad 2002 Sdílet Odesláno 26. listopad 2002 Typická závada u dieselů. Čekal jsem, kdo tu s tím přijde první... Jestli jsi na ten únik oleje přišel dřív, než se kousla, tak gratuluju. Ten olej se většinou neztrácí přes membránu, ale vnitřkem - přes ložisko. Je tam gufero, které přestane těsnit, olej nateče do tukové náplně ložiska a odtud prosákne ven. A vývěva se následně zadře na ojnici... Stává se to často, a je ukrutně drahá - na vrakáčích za ní chtěj klidně přes 3 tisíce. Sám mám doma jednu s vadným guferem, ale ještě jsem nevymyslel, jak jej vyměnit - asi se bude muset vytáhnout to zapozdřené ložisko s hřídelem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.