Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Turbo


leopoldvin

Recommended Posts

Původně zaslal: leopoldvin

Zdravím Nejsem si jistý ale zdá se mi že mi pozdě najíždí TURBO

až tak kolem 2 000tis/otáček než se nafoukne auto jede jako by chtělo chcípnout.....

Nevíte jestli to tak má být ???

Kolko maš najeto?? Ja mam tiež turbo a tak isto turbu chvilu trva kym sa rozfuka. Ale to su všetky turba rovnaké. (proste je tam tzv. turbo diera. Kedze mam upravené auto tak mne začina fukať už od 1800ot/m.

Podla mna je to bežné u turbo motorou.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: leopoldvin

Mam najeto asi 115000t/k ale kdyz uz se nafoukne tak to jede super...

jen ten nástup mě sere :myslim

to je praudepodobne dizel..... No na turbo je to dosť. ale pokym ide tak to nerieš. Možno nieje problem v turbe ale stracaš kompresiu vo valcoch. Inač životnosť turba je 100 000km aspoň podla mna. Ja mam benzin turbo.

Inač da sa turbo aj zrepasovať. Kde to ti nepoviem ale ide to. Len je ???? či sa oplati investovať....... alebo sa z autom včas rozlučiš. A ušetriš tym na lepsiu vybavu na novom :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

a inač ako tak uvažujem ked sa nafukne od 2000ot/m tak ide uplne vpohode........................:myslim

to znamena že lopatky turba su ok. Keby si ich mal zlamane tak by ti to nezačalo tahať ani pri 2000 ani 3000 proste by turbo nedokazalo natlačiť tolko vzduchu, no a jazda by sa podobala na suchom dizli.

Neviem prečo ale taha ma to v tvojom pripade na Generalku motora. Ale komplet. ALe určite stym nechoď do original servisu :-) tam nechaš aj oblečenie :-) a inač o ake auta sa jedná??

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Co se týče nafty, asi nejlepší na českém trhu je verva od benziny, má cetanové číslo 60 a podle testu časopisu diesel mají ostatní nafty stěží 52. Jediným problémem je cena, proto spousta lidí kupuje obyčejnou maftu a dávkuje aditiva od Vifu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: 207lemans

Původně zaslal: leopoldvin

Mam najeto asi 115000t/k ale kdyz uz se nafoukne tak to jede super...

jen ten nástup mě sere :myslim

to je praudepodobne dizel..... No na turbo je to dosť. ale pokym ide tak to nerieš. Možno nieje problem v turbe ale stracaš kompresiu vo valcoch. Inač životnosť turba je 100 000km aspoň podla mna. Ja mam benzin turbo.

Inač da sa turbo aj zrepasovať. Kde to ti nepoviem ale ide to. Len je ???? či sa oplati investovať....... alebo sa z autom včas rozlučiš. A ušetriš tym na lepsiu vybavu na novom :-)

A kde jsi vyčetl, že životnost turba je 100tkm? Mám najeto 160tkm a turbo původní a bez problému. A taky mi zapíná těsně před 2000ot

[upravil dne 31.3.10 Ivona]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dříve jsem si také myslel že shell power diesel je dobrá volba, asi je ale ne v Čechách. V testu zjistili že shell má cetanové číslo 52, což je minimum podle normy a téměř žádný rozdíl mezi obyč a w-power. Jediná benzina v Čechách měla obyč naftu s cet. č. 56 a verva má 60. V Německu měl SHELL cet.č. 58, ARAL ultimate 62. V Čechách měli všechny značky jen 52 s výjimkou Benziny.

http://auto.idnes.cz/test-drazsi-nafty-benzina-prekvapila-shell-zklamal-fxl-/automoto.asp?c=A080915_145641_automoto_fdv

Od uveřejnění testu zapracovala Benzina na Vervě a nyní garantuje cetanové číslo 60.:mrk

[upravil dne 31.3.2010 Leos]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Ivona

Původně zaslal: 207lemans

Původně zaslal: leopoldvin

Mam najeto asi 115000t/k ale kdyz uz se nafoukne tak to jede super...

jen ten nástup mě sere :myslim

to je praudepodobne dizel..... No na turbo je to dosť. ale pokym ide tak to nerieš. Možno nieje problem v turbe ale stracaš kompresiu vo valcoch. Inač životnosť turba je 100 000km aspoň podla mna. Ja mam benzin turbo.

Inač da sa turbo aj zrepasovať. Kde to ti nepoviem ale ide to. Len je ???? či sa oplati investovať....... alebo sa z autom včas rozlučiš. A ušetriš tym na lepsiu vybavu na novom :-)

A kde jsi vyčetl, že životnost turba je 100tkm? Mám najeto 160tkm a turbo původní a bez problému. A taky mi zapíná těsně před 2000ot

[upravil dne 31.3.10 Ivona]

Može vydržať aj 2x tak dlho.

Ale moj nazor je taky aky je..... kedže viem akym teplotam sa lopatky turba musia vysporiadať a akym vysokym otačkam (turbo nemá prevody! moze sa točiť aj 22 000 ot/min) a roznym poveternostnym podmienkam. Jazda štart/stop turba uplne zabyja.

Tak jazdenku 160 000 km odjazdenych bez vymeny turba by som určite na 100% nekupil.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Leos

Dříve jsem si také myslel že shell power diesel je dobrá volba, asi je ale ne v Čechách. V testu zjistili že shell má cetanové číslo 52, což je minimum podle normy a téměř žádný rozdíl mezi obyč a w-power. Jediná benzina v Čechách měla obyč naftu s cet. č. 56 a verva má 60. V Německu měl SHELL cet.č. 58, ARAL ultimate 62. V Čechách měli všechny značky jen 52 s výjimkou Benziny.

http://auto.idnes.cz/test-drazsi-nafty-benzina-prekvapila-shell-zklamal-fxl-/automoto.asp?c=A080915_145641_automoto_fdv

Od uveřejnění testu zapracovala Benzina na Vervě a nyní garantuje cetanové číslo 60.:mrk

[upravil dne 31.3.2010 Leos]

Zaujimavy poznatok. Asi sa idem pozrieť niekde na slovensky portal ako su natom unás benziny.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: 207lemans

Původně zaslal: Ivona

Původně zaslal: 207lemans

Původně zaslal: leopoldvin

Mam najeto asi 115000t/k ale kdyz uz se nafoukne tak to jede super...

jen ten nástup mě sere :myslim

to je praudepodobne dizel..... No na turbo je to dosť. ale pokym ide tak to nerieš. Možno nieje problem v turbe ale stracaš kompresiu vo valcoch. Inač životnosť turba je 100 000km aspoň podla mna. Ja mam benzin turbo.

Inač da sa turbo aj zrepasovať. Kde to ti nepoviem ale ide to. Len je ???? či sa oplati investovať....... alebo sa z autom včas rozlučiš. A ušetriš tym na lepsiu vybavu na novom :-)

A kde jsi vyčetl, že životnost turba je 100tkm? Mám najeto 160tkm a turbo původní a bez problému. A taky mi zapíná těsně před 2000ot

[upravil dne 31.3.10 Ivona]

Može vydržať aj 2x tak dlho.

Ale moj nazor je taky aky je..... kedže viem akym teplotam sa lopatky turba musia vysporiadať a akym vysokym otačkam (turbo nemá prevody! moze sa točiť aj 22 000 ot/min) a roznym poveternostnym podmienkam. Jazda štart/stop turba uplne zabyja.

Tak jazdenku 160 000 km odjazdenych bez vymeny turba by som určite na 100% nekupil.

To že bych měl turbo 2x po smrti, když je originální a má najeto 240 000 km? Jenom dodávám, že s tím autem nikdo nikdy nejezdil jako prase, žádný styl brzda/plyn

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja ti nevím, měl jsem v rukách pár starých turbodieselů. Všechny měly přes 300 a prokazatelně bez výměny turba. Něco jiného je to u nových aut, kde je turbo poloviční a mnohem víc namáhaný. maník v turboservisu viděl moje ve 2,0HDi po 150k ( možná víc ) prokazatelně neměněno. Říkal, že můžu ještě 100k být v klidu. Taky je tam macek jak z náklaďáku :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Čo sa týka paliva tak neviem ako kde inde, ale v BA ma Shell-ka moc neoslnila. Tak isto OMV - tam už si pôjdem kúpiť jedine bagetu.....s 95 V-power som mal rovnaký ťah, ale o dosť vyššiu spotrebu než na 95 Avanti v Častej, takže 95-ku beriem už len tam. Na Shell-ku jedine ak chcem brať 100-ku.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...