dodino Odesláno 29. březen 2010 Sdílet Odesláno 29. březen 2010 ahoj. na mojej 306-ke sa nechce stieracom stierat.dnes rano som ich zapol a zacali stierat strasne pomaly az sa v polovici drahy zastavili.musel som vystupit a pomoct im rukou.potom sa uz rozbehli.poobede som dal dole plasty pod celnym sklom a premazal vsetky klby.ale tak sa mi zda ze to moc nepomohlo.kde to treba spravne mazat?alebo je tam nejaka ina zavada? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Qcko Odesláno 29. březen 2010 Sdílet Odesláno 29. březen 2010 A motor stieracov si mal vonku? Ten moze trpiet... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dodino Odesláno 29. březen 2010 Autor Sdílet Odesláno 29. březen 2010 motor stieracov som nemal vonku.akym sposobom by mohol trpiet? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bombarderik Odesláno 29. březen 2010 Sdílet Odesláno 29. březen 2010 Nemas vysusene gumicky stieracov? Potom motorcek nevladze. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Beerryy Odesláno 29. březen 2010 Sdílet Odesláno 29. březen 2010 Dělalo mi to samý. Vyřešilo to, že jsem rozpojil konektor k motoru stěračů a řádně vyčistil konektor a postříkal jsem to kontaktolem. Párkrát jsem zapnul a vypnul zapalování a závada byla pryč. Měj se a snad ti to pomůže. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dodino Odesláno 29. březen 2010 Autor Sdílet Odesláno 29. březen 2010 ok.beerryy.kde mam hladat konektor stieracov.v motorovom priestore alebo kabine vodica? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pastorek Odesláno 29. březen 2010 Sdílet Odesláno 29. březen 2010 Konektor je priamo na motorčeku ale tvoj problém zrejme spočíva v zahrdzavených čapoch ramienok. Dá sa to preveriť keď na motorčeku povolíš maticu M8 (kľúč 13) ktorá drží tiahlo. Zapymätaj si presnú polohu a skús pokývať stieračmi. Ak to pôjde ľahko tak je chyba v motorčeku ale ak pôjdu ťažko tak pomôže premazanie čapov. Treba demontovať celý motorček i s tiahlami, čapy rozobrať, prečistiť, namazať vazelínou a znova zložiť. Zase budeš mať pár rokov pokoj. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Beerryy Odesláno 29. březen 2010 Sdílet Odesláno 29. březen 2010 Původně zaslal: dodino ok.beerryy.kde mam hladat konektor stieracov.v motorovom priestore alebo kabine vodica? Konektor se nachází v motorovým prostoru pod čelním sklem na místě řidiče. Kousek od místa, kde jsi promazával ty klouby. Nachází se na takovym místě, kam ti jde voda a všechen bordel, ale dostupnej je v pohodě. Snad jsem to musel udělat dvakrát, ale už rok je to OK. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Beerryy Odesláno 29. březen 2010 Sdílet Odesláno 29. březen 2010 Původně zaslal: pastorek Konektor je priamo na motorčeku ale tvoj problém zrejme spočíva v zahrdzavených čapoch ramienok. Dá sa to preveriť keď na motorčeku povolíš maticu M8 (kľúč 13) ktorá drží tiahlo. Zapymätaj si presnú polohu a skús pokývať stieračmi. Ak to pôjde ľahko tak je chyba v motorčeku ale ak pôjdu ťažko tak pomôže premazanie čapov. Treba demontovať celý motorček i s tiahlami, čapy rozobrať, prečistiť, namazať vazelínou a znova zložiť. Zase budeš mať pár rokov pokoj. Než budeš cokoli rozebírat, tak fakt zkus ten konektor. Vypadá to jako blbost, ale mě to fakt pomohlo a to co jsi psal, tak se mi stalo úplně to samý Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dodino Odesláno 29. březen 2010 Autor Sdílet Odesláno 29. březen 2010 diky.najprv skusim konektor--------zas davat dole tie blbe plasty-----------potom este raz premazem klby.co to bude dam vediet. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dakie Odesláno 30. březen 2010 Sdílet Odesláno 30. březen 2010 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dodino Odesláno 30. březen 2010 Autor Sdílet Odesláno 30. březen 2010 tak som vycistil konektor ani plasty som nemusel demontovat. jeden kontakt bol zoxidovany.tak som po precistil a myslim ze to bude v poriadku.VYRIESENE!!!!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Beerryy Odesláno 30. březen 2010 Sdílet Odesláno 30. březen 2010 Původně zaslal: dodino tak som vycistil konektor ani plasty som nemusel demontovat. jeden kontakt bol zoxidovany.tak som po precistil a myslim ze to bude v poriadku.VYRIESENE!!!!! To jsem rád, že jsem mohl taky něčím přispět. Měj se Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jojtik Odesláno 2. duben 2010 Sdílet Odesláno 2. duben 2010 Tento tyzden som rozobral komplet mechanizmus stieracov. Skakali mi po skle i za prudkeho dazda, akoby isli na sucho. Pri max. rychlosti stierania nic neskakalo. Obcas to skakalo obcas nie i s novymi ramienkami. Rozobranie za par minut (par torxov+orech). Osky s tisic hranom isli lahko, iba som odlupil tenkym nozom segerku na koncoch, vyklepol osky a prebehol jemnym smirglov+premazal bielou vazelinou. Na tie capy (ohybanie tiahiel) treba trochu sily, jednoducho sa vylupnu (ta mosadzna capicka nejde dole) a premazu. Zacvakol som ich naspat vo zveraku. Robota tak do hodinky. Ja len tak, ze ked to ma niekto rozobrate kvoli motorceku, tak preco to uz neurobit komplet i preventivne. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.