jenda.gregor Odesláno 27. březen 2010 Sdílet Odesláno 27. březen 2010 ahoj chtěl jsem se zeptat,na 807 mi hlásí chybu \"chyba emisního systému\" neví někdo co stím nebe kde jezávada? dík Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HonzaZ Odesláno 27. březen 2010 Sdílet Odesláno 27. březen 2010 Jedině diagnostika a pak se uvidí. Ani neuvádíš jaký motor. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jenda.gregor Odesláno 27. březen 2010 Autor Sdílet Odesláno 27. březen 2010 diag musím sehnat jelikož v servisu peugeot mě pořád tahají za nos,spíš peníze s peněženky a pořád nic. Jedině mi řeknou tuhle hlášku. jinak mám 2,2 hdi 94kw Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HonzaZ Odesláno 27. březen 2010 Sdílet Odesláno 27. březen 2010 Dia mám. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ferry Odesláno 27. březen 2010 Sdílet Odesláno 27. březen 2010 jestli jsi jezdil jen kratke trasy, tak je zaneseny FAP filtr a je potreba projet auto delsi trasu, aby se stihla provest regenerace, zrovna tuhle jsem takovy auto diagnostikoval, psalo to tu samou chybu a kdyz se to napichlo na diag, bylo tam, ze je ucpany FAP, stacila jedna delsi jizda a bylo po chybe Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jenda.gregor Odesláno 28. březen 2010 Autor Sdílet Odesláno 28. březen 2010 dík za radu už jsem to také zjistil..... poradil mi at ten filtr vyndám proleju ho benzínem a nechám ho vypalit a mělo by to být ok. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jarmyl Odesláno 2. září 2014 Sdílet Odesláno 2. září 2014 Zdar , tak už mám tuhle hlášku taky Byl jsem zatim na dia Bosch a ta ukázala chybu P1429 (Nevěrohodný signál snímače diferenciálního tlaku) Servisák tvrdil, že je zanesenej FAP a proved regeneraci( před bylo 146 , pak 64 asi hPa?) Po asi 50 km vyběhla chyba znova a svítí furt. Dá se z toho označení chyby určit, jestli je v kopru ten snímač dif. tlaku? Nebo to může být ještě něco jinýho? Jsou ty tlaky, co to ukázalo v normě? Dík Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P607Olda Odesláno 2. září 2014 Sdílet Odesláno 2. září 2014 Snímač diferenciálního tlaku mi odešel 2 x, takže možné to je. Ideální by bylo půjčit si ho, na více dní. Je to destička z polovodiče s nanesenými kontakty, celkem choulostivý prvek. [upravil dne 2.9.2014 09:35 od P607Olda] Karsen ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ferinko2 Odesláno 2. září 2014 Sdílet Odesláno 2. září 2014 Ak je tých 64mBar pri voľnobehu,tak je to veľa.Niečo napovie článok o tom http://sk.allreadable.com/cdd98pG7 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jarmyl Odesláno 25. září 2014 Sdílet Odesláno 25. září 2014 Zdar všem, Tak jsem se stavil na diagnostice PP2000, a jsou tam dvě chyby přechodné: Diferenciální tlak to ukazuje i při vypnutém motoru 230-270 mbar Při volnoběhu dokonce trochu klesne a různě kolísá. Nezvedá se ani při vyšších otáčkách. Myslím, že při vyp motoru musí ten tlak být 0 a s otáčkama stoupat, je to tak? Takže začínám shánět nový snímač. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P607Olda Odesláno 25. září 2014 Sdílet Odesláno 25. září 2014 Jj, při vypnutém motoru má být 0, nebo snad do 5 mBar (už nepamatuju), a s přidáním plynu má logicky stoupat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jarmyl Odesláno 25. září 2014 Sdílet Odesláno 25. září 2014 Já jsem si to myslel. Prosimtě , kde jsi ho kupoval? Normálně v peugeotu? V servisboxu je cena 3946,- což je teda dost Dík Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P607Olda Odesláno 25. září 2014 Sdílet Odesláno 25. září 2014 Mně ho dodal servis, Nečas Zábřeh. Cenu si už nepamatuju, ale myslím, že míň. Koukni na autokelly. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P607Olda Odesláno 25. září 2014 Sdílet Odesláno 25. září 2014 Autokelly mi pro moje auto našlo toto: http://www.autokelly.cz/#|Y33buV4cvEnkJxvjhfNBp03MxRinFE8R8LtQvjoDJoKtA107TjUVX+H+WUUdHrJbSeBX+pXEWVQgZR7BLIsfMxxCCgF0T66j2WpvfyvgPga9Q5MWOFRZRdyM47AkH903+lp9t4UipoO6mdIZyqpEUM1wI0xf77et/4pbLLtImOj5I6hzOJ+X/xP6cVBKcMJ6pUp+xrS6/PyMf+XepMkvew== 1851 vč. DPH. Není skladem, snad by sehnali. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jarmyl Odesláno 25. září 2014 Sdílet Odesláno 25. září 2014 Jo , ty odkazy na Kelly Nicméně tam jsem hledal a na můj motor tam není. Ale zato je u všech ostatních a u všech dalších peugeotů . Podle kódu je to ten správnej ( 161809), tak tam zkusim napsat. Je to teda Febi a ještě jsem jinde našel SWAG za stejnou cenu. - co je lepší kvalita? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P607Olda Odesláno 25. září 2014 Sdílet Odesláno 25. září 2014 Odkaz na Kelly: poprvé jsem kliknul na odkaz a šlo to, podruhé už ne. Najdeš to mezi čidla - tlaku. Anebo zkus Badišáka. Co je lepší značka, to nevím. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jarmyl Odesláno 25. září 2014 Sdílet Odesláno 25. září 2014 jj dík , Badišák tam má Febi za 1100 a Swag za 1200. Napsal jsem mu a uvidíme. Jo a z pežotu tady v CB mi napsali, že ho maj za 1746,- Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Zodiak Odesláno 28. prosinec 2016 Sdílet Odesláno 28. prosinec 2016 Včera odpoledne mi došla kapalina do ostřiků. Zrovna jsem měl přední sklo špinavý a stál na parkovišti u supermarketu. Koupil jsem kapalinu, že ji tam naleju. Tedy na tom parkovišti, já vůl...... Bez trychtýře..... Leju a jako na potvoru zafučelo jaxviňa... A chrst celej čůrek do motorovýho prostoru... No nic, říkám si, metyl, vypaří se. Prd.... Otočím klíčkem, nastartuju, najednou to zaškytá a škytá dál. Pak písk, rozsvítila se žlutá enginecheck kontrolka a na displeji hláška (mám to počeštěný) "chyba emisního systému". Auto netáhlo, zlepšilo se to cca po 2km, když se ohřálo.. Se staženými půlkami jsem dorazil dom. No nic, říkám si, ráno to napíchnu lexií a uvidīm. Ráno jsem nastartoval, zdálo se mi, že všechny válce jedou. Hláška žádná. Dojel jsem vpoho do práce, vytáhl dia a notes, a vida lexie tvrdí, že nepálí druhý válec, tedy zadám test aktivních prvků a měření parametrū. Vše je v pořádku.Závadu jsem z paměti vymazal, kontrolka zhasla. Pro jistotu jsem odpojil aku a auto nechal do konce šichty v teploučku vysušit. Domů jsem dorazil bez ztráty desítky, znovu zkouknul lexií. Žádná chyba. Takže asi kapalina do ostřikovačů zabugovala. Poučení....nelít za větru bez trychtýře kapalinu do motorového prostoru. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.