Jump to content
Sign in to follow this  
jenda.gregor

závada- chyba emisního systému

Recommended Posts

jestli jsi jezdil jen kratke trasy, tak je zaneseny FAP filtr a je potreba projet auto delsi trasu, aby se stihla provest regenerace, zrovna tuhle jsem takovy auto diagnostikoval, psalo to tu samou chybu a kdyz se to napichlo na diag, bylo tam, ze je ucpany FAP, stacila jedna delsi jizda a bylo po chybe

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zdar , tak už mám tuhle hlášku taky :roll

Byl jsem zatim na dia Bosch a ta ukázala chybu P1429 (Nevěrohodný signál snímače diferenciálního tlaku)

Servisák tvrdil, že je zanesenej FAP a proved regeneraci( před bylo 146 , pak 64 asi hPa?)

Po asi 50 km vyběhla chyba znova a svítí furt.

Dá se z toho označení chyby určit, jestli je v kopru ten snímač dif. tlaku?

Nebo to může být ještě něco jinýho?

Jsou ty tlaky, co to ukázalo v normě?

Dík

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zdar všem,

Tak jsem se stavil na diagnostice PP2000, a jsou tam dvě chyby přechodné:

post-31340-0-25219800-1411638582_thumb.j

post-31340-0-85364900-1411638590_thumb.j

 

Diferenciální tlak to ukazuje i při vypnutém motoru 230-270 mbar

Při volnoběhu dokonce trochu klesne a různě kolísá.

Nezvedá se ani při vyšších otáčkách.

post-31340-0-85727500-1411638923_thumb.j

post-31340-0-64524300-1411638938_thumb.j

 

Myslím, že při vyp motoru musí ten tlak být 0 a s otáčkama stoupat, je to tak?

Takže začínám shánět nový snímač. :roll

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jo , ty odkazy na Kelly ;)

Nicméně tam jsem hledal a na můj motor tam není. Ale zato je u všech ostatních a u všech dalších peugeotů .

Podle kódu je to ten správnej ( 161809), tak tam zkusim napsat.

 

Je to teda Febi a ještě jsem jinde našel SWAG za stejnou cenu.  - co je lepší kvalita?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Včera odpoledne mi došla kapalina do ostřiků. Zrovna jsem měl přední sklo špinavý a stál na parkovišti u supermarketu. Koupil jsem kapalinu, že ji tam naleju. Tedy na tom parkovišti, já vůl...... Bez trychtýře..... Leju a jako na potvoru zafučelo jaxviňa... A chrst celej čůrek do motorovýho prostoru... No nic, říkám si, metyl, vypaří se. Prd.... Otočím klíčkem, nastartuju, najednou to zaškytá a škytá dál. Pak písk, rozsvítila se žlutá enginecheck kontrolka a na displeji hláška (mám to počeštěný) "chyba emisního systému". Auto netáhlo, zlepšilo se to cca po 2km, když se ohřálo.. Se staženými půlkami jsem dorazil dom. No nic, říkám si, ráno to napíchnu lexií a uvidīm. Ráno jsem nastartoval, zdálo se mi, že všechny válce jedou. Hláška žádná. Dojel jsem vpoho do práce, vytáhl dia a notes, a vida lexie tvrdí, že nepálí druhý válec, tedy zadám test aktivních prvků a měření parametrū. Vše je v pořádku.Závadu jsem z paměti vymazal, kontrolka zhasla. Pro jistotu jsem odpojil aku a auto nechal do konce šichty v teploučku vysušit. Domů jsem dorazil bez ztráty desítky, znovu zkouknul lexií. Žádná chyba. Takže asi kapalina do ostřikovačů zabugovala. Poučení....nelít za větru bez trychtýře kapalinu do motorového prostoru. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...