qmysak Odesláno 27. březen 2010 Sdílet Odesláno 27. březen 2010 zdravím když je motor v zátahu tak se mě rozcvěje celé auto a to při ot. od 2000 do 3000 pak už to není tak hrozné a na neutrál to nedělá. Kdyby to byl nějaký silentblok tak by se auto roztřepalo aj na neutrál ne??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 27. březen 2010 Sdílet Odesláno 27. březen 2010 Na všechny kvalty stejně? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Chepp Odesláno 27. březen 2010 Sdílet Odesláno 27. březen 2010 mno lehce pod 2000tis zacina turbo.... a poradne to hrne az do 3000tis.... ze by si mnel treba jednu lopatku out... a turbo bylo nestabylni... a tim rozvybrovalo cele auto??? jen teorie... mne to tak napadlo. . vysvetlovalo by to proc to nedela na volnobeh kdyz to nema takovy zaber... *stejne tomu prd rozumim... sem predevcirem zjistil jak to turbo funguje tak musim zamachrovat. [upravil dne 27/3/10 Chepp] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
qmysak Odesláno 27. březen 2010 Autor Sdílet Odesláno 27. březen 2010 Původně zaslal: oddie Na všechny kvalty stejně? nejvíc je to znám od 3.- 5. kvaltu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
qmysak Odesláno 27. březen 2010 Autor Sdílet Odesláno 27. březen 2010 Původně zaslal: oddie Na všechny kvalty stejně? nejvíc je to znám od 3.- 5. kvaltu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
qmysak Odesláno 27. březen 2010 Autor Sdílet Odesláno 27. březen 2010 Původně zaslal: Chepp mno lehce pod 2000tis zacina turbo.... a poradne to hrne az do 3000tis.... ze by si mnel treba jednu lopatku out... a turbo bylo nestabylni... a tim rozvybrovalo cele auto??? jen teorie... mne to tak napadlo. . vysvetlovalo by to proc to nedela na volnobeh kdyz to nema takovy zaber... *stejne tomu prd rozumim... sem predevcirem zjistil jak to turbo funguje tak musim zamachrovat. [upravil dne 27/3/10 Chepp] dobrá teorie s tím turbem:aut Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 27. březen 2010 Sdílet Odesláno 27. březen 2010 Tohle většinou dělá poloosa, resp. její vnitřní kloub - to pak necvaká, není to slyšet, jen se to třepe. Dělá to pak na všechny kvalty stejně, ale při různých otáčkách, závisí to prostě na rychlosti auta. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
qmysak Odesláno 27. březen 2010 Autor Sdílet Odesláno 27. březen 2010 v poloose by cvakalo ne???ale auto se třepe at jedu rovně a nebo aj do zatáčky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 27. březen 2010 Sdílet Odesláno 27. březen 2010 Píšu to výše, vnitřní kloub NECVAKÁ. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
shwaara Odesláno 27. březen 2010 Sdílet Odesláno 27. březen 2010 U mně se třeba cítit takový lehký chvění auta mezi 1800-2000ot. Nijak se to nezhoršuje, není to moc cítit, zvykl jsem si. Znát je to asi nejvíc na 2. a 3. rychlostní stupeň, ale dělá to podle mě na všechny stejně, jenom na 1. moc často nejezdím a na 4. a 5. už mám ve 2000ot. takovou rychlost, že to nerovná silnice a díry v ní suveréně přebijí Mám to řešit? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
qmysak Odesláno 27. březen 2010 Autor Sdílet Odesláno 27. březen 2010 Původně zaslal: oddie Píšu to výše, vnitřní kloub NECVAKÁ. soráč já poznám poloosu jen když v ní cvaká Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
martin406hdi Odesláno 27. březen 2010 Sdílet Odesláno 27. březen 2010 robi mi to tak isto.. citit to vzdy ked je motor v zabere hlavne 4 a 5 prevodovy stupen.. trase s autom a strasne trase este s riadiacou pakou... myslel som ze akceleracny silentblok na motore.. vymene a stale to uste.. reku asik to napr spravili.. reklamoval som to .. vymenili novy a zase to robi stale.. vymenil som aj komplet vsetky stabilizatory ze si sa to neprenasa nahodou od kolies.. nepomohlo.. kolesa su vyvazene.. nic viac ma nenapada co by to mohlo byt.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
qmysak Odesláno 27. březen 2010 Autor Sdílet Odesláno 27. březen 2010 Původně zaslal: martin406hdi robi mi to tak isto.. citit to vzdy ked je motor v zabere hlavne 4 a 5 prevodovy stupen.. trase s autom a strasne trase este s riadiacou pakou... myslel som ze akceleracny silentblok na motore.. vymene a stale to uste.. reku asik to napr spravili.. reklamoval som to .. vymenili novy a zase to robi stale.. vymenil som aj komplet vsetky stabilizatory ze si sa to neprenasa nahodou od kolies.. nepomohlo.. kolesa su vyvazene.. nic viac ma nenapada co by to mohlo byt.. to samé mám taky a nevím čím to je a už mě to začíná pěkně srát:grr akorát mě šalt páka nějak netřepe nic neobvklého aspon pro mě tak nevím no... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Chepp Odesláno 27. březen 2010 Sdílet Odesláno 27. březen 2010 Tak mate vsichni usmazene turbo... ne ot neprieji ani nepritely. Mno tak to bych resil co se v tu chvily hybe v aute... ma teorie pokud nebudeme brat v retel turbo... [ ale stejne je zajimavy ze se to u normalnich turbin stava bezne ze se vadou materialu ulomi lopatka a potom je to prdel.] bude vam muset spise odpovedet nekdo kdo tomu rozumi... mne si myslim nic takoveho nedela... ale radici paka mi skubala kdyz sem pridaval a ubiral plyn.. vymeneny silentbloky na ramene a klid... netahne vam to treba do strany? to je asi blbost.. mlcim Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
qmysak Odesláno 28. březen 2010 Autor Sdílet Odesláno 28. březen 2010 tolik názorů tak budu muset začat postupovat nějak sistematicky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pet1410928981 Odesláno 28. březen 2010 Sdílet Odesláno 28. březen 2010 Mně to dělala poloosa- bylo vidět, jak kmitá kapota mezi blatníkama. Poznáš to podle toho, že to dělá jen při záběru. Nejhorší to bylo při jízdě do kopce- to se předek auta zvednul víc než jen záběrem motoru, kloub (vnitřní, jak už tu někdo psal) se vyhne a jak se kameny snaží dostat do vytlačených prohlubní, tak to tahá za převodovku a rozkmitá celé auto. Nedělá to rejd (to je to cvakání co znáš), ale výkyv poloosy s ramenem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bendy_- Odesláno 28. březen 2010 Sdílet Odesláno 28. březen 2010 sice mám benzín, ale když jsem měl v háji zapalovací rampu tak mi od 2t do 3t otáček nešel jeden válec a chovalo se to stejně Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pet1410928981 Odesláno 28. březen 2010 Sdílet Odesláno 28. březen 2010 2-3 tis. ot. - u nafty největší krouťák=největší kmity. Jo a myslím že pokud to nic nedělá při rejdu, tak stačí vyměnit (zgenerálkovat) pravou stranu. Ta je pevně uložená v pomocném ložisku, kmity levé strany pobere vnější kloub. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
qmysak Odesláno 28. březen 2010 Autor Sdílet Odesláno 28. březen 2010 v rejdu to nedělá nic eště to prověřím;) a to uložení motoru myslíš silentbloky motoru??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pet1410928981 Odesláno 28. březen 2010 Sdílet Odesláno 28. březen 2010 Nemyslel jsem uložení motoru, ale pomocné uložení té delší (pravé) poloosy v ložisku v domečku pod motorem. Teď si ale uvědomuju, že to nemusí dělat jen pravá strana (měl jsem totiž levou už po GO), ale je prostě vychozený kloub u převodovky- ten co se vyklání, když nápravy pruží. Proto to dělá v těch otáčkách a na vyšší kvalty. Na nižší jedeš tak pomalu, že to nepoznáš. Nejvíc to dělá na plný plyn, to se předek auta zvadá nejvíc, tedy se nejvíc vykloní poloosy. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.