Jump to content
qmysak

chvění celého auta od 2000-3000ot/min

Recommended Posts

zdravím když je motor v zátahu tak se mě rozcvěje celé auto a to při ot. od 2000 do 3000 pak už to není tak hrozné a na neutrál to nedělá. Kdyby to byl nějaký silentblok tak by se auto roztřepalo aj na neutrál ne???

Share this post


Link to post
Share on other sites

mno lehce pod 2000tis zacina turbo.... a poradne to hrne az do 3000tis.... ze by si mnel treba jednu lopatku out... a turbo bylo nestabylni... a tim rozvybrovalo cele auto???

jen teorie... mne to tak napadlo. . vysvetlovalo by to proc to nedela na volnobeh kdyz to nema takovy zaber...

*stejne tomu prd rozumim... sem predevcirem zjistil jak to turbo funguje tak musim zamachrovat. :D

[upravil dne 27/3/10 Chepp]

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Chepp

mno lehce pod 2000tis zacina turbo.... a poradne to hrne az do 3000tis.... ze by si mnel treba jednu lopatku out... a turbo bylo nestabylni... a tim rozvybrovalo cele auto???

jen teorie... mne to tak napadlo. . vysvetlovalo by to proc to nedela na volnobeh kdyz to nema takovy zaber...

*stejne tomu prd rozumim... sem predevcirem zjistil jak to turbo funguje tak musim zamachrovat. :D

[upravil dne 27/3/10 Chepp]

dobrá teorie s tím turbem:aut

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tohle většinou dělá poloosa, resp. její vnitřní kloub - to pak necvaká, není to slyšet, jen se to třepe. Dělá to pak na všechny kvalty stejně, ale při různých otáčkách, závisí to prostě na rychlosti auta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

U mně se třeba cítit takový lehký chvění auta mezi 1800-2000ot. Nijak se to nezhoršuje, není to moc cítit, zvykl jsem si. Znát je to asi nejvíc na 2. a 3. rychlostní stupeň, ale dělá to podle mě na všechny stejně, jenom na 1. moc často nejezdím a na 4. a 5. už mám ve 2000ot. takovou rychlost, že to nerovná silnice a díry v ní suveréně přebijí :) Mám to řešit?

Share this post


Link to post
Share on other sites

robi mi to tak isto.. citit to vzdy ked je motor v zabere hlavne 4 a 5 prevodovy stupen.. trase s autom a strasne trase este s riadiacou pakou... myslel som ze akceleracny silentblok na motore.. vymene a stale to uste.. reku asik to napr spravili.. reklamoval som to .. vymenili novy a zase to robi stale.. vymenil som aj komplet vsetky stabilizatory ze si sa to neprenasa nahodou od kolies.. nepomohlo..

kolesa su vyvazene.. nic viac ma nenapada co by to mohlo byt..

:myslim

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: martin406hdi

robi mi to tak isto.. citit to vzdy ked je motor v zabere hlavne 4 a 5 prevodovy stupen.. trase s autom a strasne trase este s riadiacou pakou... myslel som ze akceleracny silentblok na motore.. vymene a stale to uste.. reku asik to napr spravili.. reklamoval som to .. vymenili novy a zase to robi stale.. vymenil som aj komplet vsetky stabilizatory ze si sa to neprenasa nahodou od kolies.. nepomohlo..

kolesa su vyvazene.. nic viac ma nenapada co by to mohlo byt..

:myslim

to samé mám taky a nevím čím to je a už mě to začíná pěkně srát:grr akorát mě šalt páka nějak netřepe nic neobvklého aspon pro mě tak nevím no...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak mate vsichni usmazene turbo... :D

ne ot neprieji ani nepritely. Mno tak to bych resil co se v tu chvily hybe v aute... ma teorie pokud nebudeme brat v retel turbo... [ ale stejne je zajimavy ze se to u normalnich turbin stava bezne ze se vadou materialu ulomi lopatka a potom je to prdel.]

bude vam muset spise odpovedet nekdo kdo tomu rozumi... mne si myslim nic takoveho nedela... ale radici paka mi skubala kdyz sem pridaval a ubiral plyn.. vymeneny silentbloky na ramene a klid... netahne vam to treba do strany? to je asi blbost.. mlcim :aut

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mně to dělala poloosa- bylo vidět, jak kmitá kapota mezi blatníkama. Poznáš to podle toho, že to dělá jen při záběru. Nejhorší to bylo při jízdě do kopce- to se předek auta zvednul víc než jen záběrem motoru, kloub (vnitřní, jak už tu někdo psal) se vyhne a jak se kameny snaží dostat do vytlačených prohlubní, tak to tahá za převodovku a rozkmitá celé auto. Nedělá to rejd (to je to cvakání co znáš), ale výkyv poloosy s ramenem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

2-3 tis. ot. - u nafty největší krouťák=největší kmity. Jo a myslím že pokud to nic nedělá při rejdu, tak stačí vyměnit (zgenerálkovat) pravou stranu. Ta je pevně uložená v pomocném ložisku, kmity levé strany pobere vnější kloub.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nemyslel jsem uložení motoru, ale pomocné uložení té delší (pravé) poloosy v ložisku v domečku pod motorem. Teď si ale uvědomuju, že to nemusí dělat jen pravá strana (měl jsem totiž levou už po GO), ale je prostě vychozený kloub u převodovky- ten co se vyklání, když nápravy pruží. Proto to dělá v těch otáčkách a na vyšší kvalty. Na nižší jedeš tak pomalu, že to nepoznáš. Nejvíc to dělá na plný plyn, to se předek auta zvadá nejvíc, tedy se nejvíc vykloní poloosy.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...