Regan Odesláno 20. březen 2010 Sdílet Odesláno 20. březen 2010 Zdravím nedávno jsem vyměnil lanko od spojky. Chtěl bych se zeptat ,zda nemáte nějaké zkušenosti s tím jak lanko povolit nebo dotáhnout, abych si nezničil v brzké době lamelu. Jedná se o 1.4 55kw r.v.1999 Pakliže jsem přehlédl tému, kde by to bylo řečeno se omlouvám za duplicitu. Díky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 20. březen 2010 Sdílet Odesláno 20. březen 2010 musíš napsat,jaké máš lanko,jestli samoseřizovací,tak neseřídíš nic...,musel bys koupit lanko se šroubem a seřizovat sám Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Regan Odesláno 20. březen 2010 Autor Sdílet Odesláno 20. březen 2010 Původně zaslal: ozzy56 musíš napsat,jaké máš lanko,jestli samoseřizovací,tak neseřídíš nic...,musel bys koupit lanko se šroubem a seřizovat sám je to se šroubem, na konci je až nezvykle dlouhej. líp to lanko asi nepopíšu. btw: vzhledem k tomu že jsem celkem lajk tak jsem ani netušil že samoseřizovací jsou? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 20. březen 2010 Sdílet Odesláno 20. březen 2010 ten šroub je dlouhý,bývá tam matka na 10ku klíč a ještě kontra--tou matkou seřizuješ vůli na pedálu, vlastně aby spojka nevypínala okamžitě,jakmile se dotkneš pedálu,musí tam být vůle...,tzv. mrtvý chod pedálu [upravil dne 20/3/10 ozzy56] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Regan Odesláno 20. březen 2010 Autor Sdílet Odesláno 20. březen 2010 Původně zaslal: ozzy56 ten šroub je dlouhý,bývá tam matka na 10ku klíč a ještě kontra--tou matkou seřizuješ vůli na pedálu, vlastně aby spojka nevypínala okamžitě,jakmile se dotkneš pedálu,musí tam být vůle... ano to je přesně to, co jsem tam nacpal. Jen nevím jak to optimálně dotáhnout nebo povolit abych tím nenapáchal více škody než užitku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomikku Odesláno 21. březen 2010 Sdílet Odesláno 21. březen 2010 mrtvý chod spojky by měl být cca 2-3 centimetry. to znamená že když sešlápneš pedál o tuto vzálenost začne spojka rozepínat, (ucítíš odpor) ten vytváří přítalčný talíř který zajišťuje požadovaný tlak na spojkovou lamelu aby nejklouzala. Z toho všeho vyplývá že spojka by měla být rozpojena v horní polovině dráhy pedálu. Vše ale záleží na momentální kondici spojkových dílů. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 21. březen 2010 Sdílet Odesláno 21. březen 2010 ten mrtvý chod pedálu spojky je dost důležitá hodnota,aby se vypínací ložisko spojky netočilo stále...(tím se zničí),požádej někoho v rodině,kdo tomu rozumí,at ti to ukáže prakticky--je to velmi jednoduché seřízení během jedné minuty... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Regan Odesláno 21. březen 2010 Autor Sdílet Odesláno 21. březen 2010 Díky, zkusím se v tom dneska povrtat, když je venku tak hezky;) V principu jsem vás pochopil, teď to jen dostat do praxe. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.