Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Letní pneumatiky


bazant

Letní pneumatiky  

  1. 1. Letní pneumatiky


  • Prosím přihlaste se nebo zaregistrujte, abyste mohl hlasovat v této anketě .

Recommended Posts

Původně zaslal: medo

No po dlhom rozhodovani a odburaniu predsudkov voci Barumu, som objednal Bravurisy2.

Ten cenovy rozdiel voci Continentalkam Premium contact2, bol obrovsky.

Ukecaval ma na Barumky dokonca aj kamarat v pneuservise, zevraj tie gumy naozaj niesu zle. Doteraz som jazdil na Michelinoch Pilot exalto. Tak uvidime.

Dufam ze som neurobil blbost :myslim

Poviem vam asi tolko, co mi povedal svagor ktory robi pri zdroji a ten tvrdil, ze jeden tyzden idu z pasu gumy Matador a druhy tyzden z toho isteho pasu Continental. Tak o com tp potom je?!

[upravil dne 14/4/10 Tibor100]

[upravil dne 14/4/10 Tibor100]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: medo

No po dlhom rozhodovani a odburaniu predsudkov voci Barumu, som objednal Bravurisy2.

Ten cenovy rozdiel voci Continentalkam Premium contact2, bol obrovsky.

Ukecaval ma na Barumky dokonca aj kamarat v pneuservise, zevraj tie gumy naozaj niesu zle. Doteraz som jazdil na Michelinoch Pilot exalto. Tak uvidime.

Dufam ze som neurobil blbost :myslim

Poviem vam asi tolko, ze svagor ktory robi pri zdroji tvrdil ked som sa ho pytal na matadori a continentali, tak povedal, ze jeden tyzden idu z tej istej linky matadori a druhy tyzden continentali. Tak potom o com to je?!:myslim

Poviem vam asi tolko, co mi povedal svagor ktory robi pri zdroji a ten tvrdil, ze jeden tyzden idu z pasu gumy Matador a druhy tizden z toho istrho pasu Continental. Tak o com tp potom je?!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj,

stojim take pred rozhodnutim, jake poridit letní pneu na předek naší 407sw, 2.0 HDi. Po přečtení všech příspěvků mně trochu překvapuje, že nikdo neuvažuje o Michelin Pilot Exalto PE2. Má někdo s těmito pneu zkušenosti?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Cau Michelinky Pilot exalto su super ak mas vysoky rocny najazd kilometrov.

Ta guma je hrozne tvrda cim sa tak rychlo nezoderie a cena je tiez okolo 200 €/kus. :nevim

Je my jasnne ze aj ked to je vyrabane na rovnakej linke, tak budu zmesy ine, ale kvalita vyroby bude stale rovnaka. Napriklad v nasej fabrike vyrabame elektriku na jednej linke VW Touareg a Porsche Cayene. Pouzite materialy 90%-na zhoda, kvalita vyroby 100%-na zhoda. A porovnaje si vyslednu cenu tychto dvoch aut. Takze tak...:roker

Mal som osobnne v ponnuke Continental premium contnact2 za 149 €/kus. Pomer cena/vykon ma tato guma z premiovych pneumatik asi najlepsi.

Potom ma ukecal mechanik ( kamos ) v pnneuservise na Barumky Bravurisy2 87 €/kus :o

Jeho slova zneli,, za posledne obdobie isiel Barum o jednu az dve triedy vyssie\" Su sice tvrdsie a urcite nie tak komfortne ako Continentalky, ale rozdiel je badatelny iba na vode a pri 140 km/h a viac.

Ja jazdim predpisovo nax mimo mesto 100 km/h, takze moja volba bola jasnna :super

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Takže už dva týždne mám nahodené fungel nové DUNLOP SP SPORT 01 a prejdených asi 600km, až doteraz bolo všetko v poriadku ale včera som šiel po dialnici do BA a od rýchlosti cca 120km/h mi v určitých úsekoch začal strašne vybrovať volant robilo to celú cestu tam aj späť, ale v nepravidelných intervaloch. Stretol sa s tým niekto??? :myslim

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: pajo30

Takže už dva týždne mám nahodené fungel nové DUNLOP SP SPORT 01 a prejdených asi 600km, až doteraz bolo všetko v poriadku ale včera som šiel po dialnici do BA a od rýchlosti cca 120km/h mi v určitých úsekoch začal strašne vybrovať volant robilo to celú cestu tam aj späť, ale v nepravidelných intervaloch. Stretol sa s tým niekto??? :myslim

Môže to byť niekoľko vecí

1, určite prevážiť kolesá

2, mne to robilo pri vydratom ložisku

3, kuknúť geometriu (ja to mám zadara, tak meriam na jar a na jeseň)

4, ak máš možnosť, zospodu skontrolovať všetky čapy

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Môže to byť niekoľko vecí

1, určite prevážiť kolesá

2, mne to robilo pri vydratom ložisku

3, kuknúť geometriu (ja to mám zadara, tak meriam na jar a na jeseň)

4, ak máš možnosť, zospodu skontrolovať všetky čapy

A ktorá z týchto vecí by to mohla byť ak tie vibrácie trvajú od 120 km/h tak 2-3 minúty potom je všetko o.k. a za 5-8 minút to znova začne chvíľu vibrovať a po čase je zas všetko o.k. - alebo VŠETKY ??? :(

Pri zle vyvážených kolesách by to malo robiť stále nie???

Pri zlej geometrii by ho malo aj ťahať do strany nie??? - a to sa nedeje

Pri vydratom ložisku by sa to malo prejaviť aj zvukovo nie??? - tiež nie je nič počuť a hlavne je deje sa to vo vyšších rýchlostiach a NEPRAVIDELNE.

[upravil dne 16/4/10 pajo30]

[upravil dne 16/4/10 pajo30]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: pajo30

A ktorá z týchto vecí by to mohla byť ak tie vibrácie trvajú od 120 km/h tak 2-3 minúty potom je všetko o.k. a za 5-8 minút to znova začne chvíľu vibrovať a po čase je zas všetko o.k. - alebo VŠETKY ??? :(

Pri zle vyvážených kolesách by to malo robiť stále nie???

Pri zlej geometrii by ho malo aj ťahať do strany nie??? - a to sa nedeje

Pri vydratom ložisku by sa to malo prejaviť aj zvukovo nie??? - tiež nie je nič počuť a hlavne je deje sa to vo vyšších rýchlostiach a NEPRAVIDELNE.

[upravil dne 16/4/10 pajo30]

tiez navrhujem prevazenie, nesmies zabudat aj na kvalitu povrchu... aj to sposobuje iste vibracie a pod... a dokopy mas asi vysledok. kvalita nasich ciest je predsa znama;-) daj vediet ci prevazenie pomoze. ja som zvedavy ako mne dnes v peugeote BA vyvazili...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mno nie som si istý, či pri zle vyvážených kolesách by to malo vibrovať stále, záleží na vozovke a či sa predné koleso dostane do rezonancie

Zlá geometria nemusí vôbec ťahať, čo mám odskúšané na vlastnej koži. Ono to už nie je ako na starých autách, kde si to cítil ťahanie hneď tu to ťahanie nie je cíti kvôli posilňovaču respektíve ho je cítiť až pri poriadne dojebabranej geometrii

No a to vydraté ložisko sa mne zvukovo zo začiatku až tak neprejavovalo, 407 je dosť dobre odhlučnená, ale keď už bolo K.O. tak sa v aute jednoducho nedalo vydržať už pri nízkych rýchlostiach. Zo začiatku nebolo počuť vôbec, raz som tomu trocha pridal a pri 180 to začalo nie len hučať ale aj vibrovať, časom sa začalo prejavovať aj pri rýchlostiach okolo 130 km

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: patko79

Mno nie som si istý, či pri zle vyvážených kolesách by to malo vibrovať stále, záleží na vozovke a či sa predné koleso dostane do rezonancie

Zlá geometria nemusí vôbec ťahať, čo mám odskúšané na vlastnej koži. Ono to už nie je ako na starých autách, kde si to cítil ťahanie hneď tu to ťahanie nie je cíti kvôli posilňovaču respektíve ho je cítiť až pri poriadne dojebabranej geometrii

No a to vydraté ložisko sa mne zvukovo zo začiatku až tak neprejavovalo, 407 je dosť dobre odhlučnená, ale keď už bolo K.O. tak sa v aute jednoducho nedalo vydržať už pri nízkych rýchlostiach. Zo začiatku nebolo počuť vôbec, raz som tomu trocha pridal a pri 180 to začalo nie len hučať ale aj vibrovať, časom sa začalo prejavovať aj pri rýchlostiach okolo 130 km

Tak to si ma pekne uzemnil už som sa začal usmievať že to nebude až taká hrôza a ty si ma schladil - ale dík za vysvetlenie. :papa

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: pajo30

Původně zaslal: patko79

Mno nie som si istý, či pri zle vyvážených kolesách by to malo vibrovať stále, záleží na vozovke a či sa predné koleso dostane do rezonancie

Zlá geometria nemusí vôbec ťahať, čo mám odskúšané na vlastnej koži. Ono to už nie je ako na starých autách, kde si to cítil ťahanie hneď tu to ťahanie nie je cíti kvôli posilňovaču respektíve ho je cítiť až pri poriadne dojebabranej geometrii

No a to vydraté ložisko sa mne zvukovo zo začiatku až tak neprejavovalo, 407 je dosť dobre odhlučnená, ale keď už bolo K.O. tak sa v aute jednoducho nedalo vydržať už pri nízkych rýchlostiach. Zo začiatku nebolo počuť vôbec, raz som tomu trocha pridal a pri 180 to začalo nie len hučať ale aj vibrovať, časom sa začalo prejavovať aj pri rýchlostiach okolo 130 km

Tak to si ma pekne uzemnil už som sa začal usmievať že to nebude až taká hrôza a ty si ma schladil - ale dík za vysvetlenie. :papa

patko790: kolko si mal km ked ti odislo lozisko?

pajo3: kolko mas km momentalne? inak robilo tieto vibracie aj s predchadzajucim pneu?

[upravil dne 16/4/10 merlin99]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: merlin99

Původně zaslal: pajo30

Původně zaslal: patko79

Mno nie som si istý, či pri zle vyvážených kolesách by to malo vibrovať stále, záleží na vozovke a či sa predné koleso dostane do rezonancie

Zlá geometria nemusí vôbec ťahať, čo mám odskúšané na vlastnej koži. Ono to už nie je ako na starých autách, kde si to cítil ťahanie hneď tu to ťahanie nie je cíti kvôli posilňovaču respektíve ho je cítiť až pri poriadne dojebabranej geometrii

No a to vydraté ložisko sa mne zvukovo zo začiatku až tak neprejavovalo, 407 je dosť dobre odhlučnená, ale keď už bolo K.O. tak sa v aute jednoducho nedalo vydržať už pri nízkych rýchlostiach. Zo začiatku nebolo počuť vôbec, raz som tomu trocha pridal a pri 180 to začalo nie len hučať ale aj vibrovať, časom sa začalo prejavovať aj pri rýchlostiach okolo 130 km

Tak to si ma pekne uzemnil už som sa začal usmievať že to nebude až taká hrôza a ty si ma schladil - ale dík za vysvetlenie. :papa

patko790: kolko si mal km ked ti odislo lozisko?

pajo3: kolko mas km momentalne? inak robilo tieto vibracie aj s predchadzajucim pneu?

[upravil dne 16/4/10 merlin99]

Teraz mám 140 800km a pokiaľ tam boli zimné gumy nestalo sa mi to deje sa to dkedy som prezul

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ložisko odišlo pri 115 tisíc, mechanik však povedal, že to neznamená, že všetky odchádzajú okolo 100 t len som mal proste smolu na nepodarok. Stačí, že je v odliatku zlá štruktúra materiálu a ložisko nevydrží to, čo by malo. Takto nejako mi to povedal

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

a ešte jednu vec som zabudol, keď kupujete gumy, treba trvať na tom, že chceš gumy vyrobené v aktuálnom roku. Guma vraj časom stráca na kvalite a trojročné gumy, hoci nejazdené, sa správajú horšie ako keby si s nimi jazdil. To však tiež nemám overené, povedal mi to chlapík v pneuservise

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: patko79

a ešte jednu vec som zabudol, keď kupujete gumy, treba trvať na tom, že chceš gumy vyrobené v aktuálnom roku. Guma vraj časom stráca na kvalite a trojročné gumy, hoci nejazdené, sa správajú horšie ako keby si s nimi jazdil. To však tiež nemám overené, povedal mi to chlapík v pneuservise

ano, z gumy casom prchaju vsetky prchave veci ako stabilizator voci UV a pod... takze stara guma tvrdne a pripade sa na nej vytvaraju male trhlinky - znak nekvalitnej zmesy, zleho skladovania atd. to viem z prvej ruky, pracoval som ako vyvojar pneu v cudzine.

niektore zmesy su ale nastavene dobre a aj po rokoch este niesu velmi zdegradovane, takze netreba to tiez brat pausalne ze po 3 rokoch je pneu nutne uplne k nicomu a na komplet zahodenie. zalezi dost na style jazdenia a type auta ci sa daju po 3 rokoch este pouzivat. ale ten nabeh tam samozrejme je; hlavne zimne pneu.

[upravil dne 17/4/10 merlin99]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...