Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

307 2.0Hdi 79Kw - netáhne(turbo,egr,FAP)


aaadada

Recommended Posts

Tak mě to stejně nedalo a pod auto sem vlezl znova, nicméně sem vytáhl obě hadičky od selenoidu turba a spojil je, pote sem se šel projet a tlačil jsem to co to dalo( v mezích normy mého pažouta) po ujetí 50km sem cítil takové divné cukání v 2000ot/min, nevěnoval jsem tomu takovou pozornost jelikož cukání ustávalo a přecházelo do krásného tichého hvýzdání kdy turbo sepnula a v klidu tlakovalo. Což tedy znamená že selenoid je v prdeli. Ten nahradim. Další problém je že turbo tlakuje v pohodě ale nepustí mě to přes 30001ot/min. Pořád vyskakuje Antipolution fault. Tak a nějaké rady?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak turbo už jede, teď ještě zkus odpojit jednu hadičku od toho podtl. ventilu veprostřed (měl by to být ten dál od baterky), pokud tě to ani potom nepustí přes 3000ot, tak to bude na 99 procent problém s FAPem, takže pak jedině diag a oprava nebo rovnou vykuchat a být absolutně v klidu,,,,,:papa

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 4 měsíce později...
Původně zaslal: twoolf

fotit to bude těžký :)

stoupni si před auto, mezi motorem a chladičem najdeš v místě poblíž baterky ( cca 30cm, skoro na prostředku auta ) dva černé ventily s hadičkami. Ten dál od baterky je EGR - osobně jsem jednu z hadiček přestřihl a nacpal do ní šroub ( a tím oba konce zase spojil ) - myslím, že je jedno, kterou zacpeš. Druhý ventil - víc k baterce je ví bůh na co :)

Na spodku motoru, skoro až na tom plastovém šusplechu pod motorem je ještě jeden ventilek, ten ovládá obtokovou klapku turba. když nefachčí, tak to nejede ( jede bez turba ) - mě stačilo ho vyčistit a prostříknout konkorem.

EGR se přímo na trubkách zaslepuje blbě. mám to na podtlaku a v pohodě.

Píšeš, že když nefunguje spodní solenoid, nejede ani turbo. Znamená to tedy, že ho ani není slyšet... ?

A ještě k umístění solenoidu na EGR, je to opravdu ten dál od baterky, protože na jiném místě tady na foru mi tvrdí pravý opak, že ten blž k baterce je EGR, ten dál od baterky je prý ovládaní klapky IC... tak teď nevím...dík za potvrzení na fotce:

viz. odkaz

[upravil dne 24/7/2010 GOHii]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ventil pri baterii je na ovladanie EGR. Ten vedla ovlada klapku od IC. Dalsi klapku do IC a najspodnejsi je pre ovladanie turba. Pri odpojeni spodnej hadicky od ventilu a vytvoreni podtlaku napr. ustami a naslednom uvolneni pocut kte to klepne, pri zhodeni hadice od IC to aj krasne vidiet.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: aaadada

Tak mě to stejně nedalo a pod auto sem vlezl znova, nicméně sem vytáhl obě hadičky od selenoidu turba a spojil je, pote sem se šel projet a tlačil jsem to co to dalo( v mezích normy mého pažouta) po ujetí 50km sem cítil takové divné cukání v 2000ot/min, nevěnoval jsem tomu takovou pozornost jelikož cukání ustávalo a přecházelo do krásného tichého hvýzdání kdy turbo sepnula a v klidu tlakovalo. Což tedy znamená že selenoid je v prdeli. Ten nahradim. Další problém je že turbo tlakuje v pohodě ale nepustí mě to přes 30001ot/min. Pořád vyskakuje Antipolution fault. Tak a nějaké rady?

Udělal jsem to samé, ale bez efektu. Turbo stejně netáhne...řekl bych, že je out...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: GOHii

Původně zaslal: aaadada

Tak mě to stejně nedalo a pod auto sem vlezl znova, nicméně sem vytáhl obě hadičky od selenoidu turba a spojil je, pote sem se šel projet a tlačil jsem to co to dalo( v mezích normy mého pažouta) po ujetí 50km sem cítil takové divné cukání v 2000ot/min, nevěnoval jsem tomu takovou pozornost jelikož cukání ustávalo a přecházelo do krásného tichého hvýzdání kdy turbo sepnula a v klidu tlakovalo. Což tedy znamená že selenoid je v prdeli. Ten nahradim. Další problém je že turbo tlakuje v pohodě ale nepustí mě to přes 30001ot/min. Pořád vyskakuje Antipolution fault. Tak a nějaké rady?

Udělal jsem to samé, ale bez efektu. Turbo stejně netáhne...řekl bych, že je out...

Skús skotrolovať na turbe ten podtlakový ventil.ovláda west-gate v turbe.ak je v kľudovej polohe tak je otvorený (výfukové plyny nejdú smerom na turbínu aby ju rotáčali ale priamo do výfuku). Vyskúšaš to tak,že odpojíš tú podtlakovú hadičku od selenoidu (v predu na motore po ľavej strane úplne dole a pozri sa,či sa ti pohybuje tá oska od ventilu ktorá ovláda klapku v turbe,keď budeš mať tu podtlakovú hadičku v ústach a budeš sať vzduch s tej hadičky ústami.Ak sa ti bude sať ústami vzduch s tej podtlakovej hadičky veľmi ľahko,tak je ten ventil na prd.(presknutá alebo netesná membrána).Ak sa ti ale bude sať veľmi ťažko a oska od toho ventilu na turbe nebude klapku otvárať,máš zaseknuté niečo v turbe alebo taktiež zlý podtlakový ventil...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zkoušel jsem tu hadičku napojit, a když jsem z ní sál vzduch (i za běžícího motoru v otáčkách)... tahal jsem do nekonečna, sice ne uplne zlehka a pořád bylo co sát... nechám turbo vymontovat a zkontrolovat... uvidíme co dál

[upravil dne 31/7/2010 GOHii]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: GOHii

Zkoušel jsem tu hadičku napojit, a když jsem z ní sál vzduch (i za běžícího motoru v otáčkách)... tahal jsem do nekonečna, sice ne uplne zlehka a pořád bylo co sát... nechám turbo vymontovat a zkontrolovat... uvidíme co dál

[upravil dne 31/7/2010 GOHii]

Podľa toho čo píšeš,tak turbo s tým nemá nič.

máš zlú tu podtlakovú somarinu alebo máš problém kdesi v tej podtlakovej hadičke.

Ja keď sajem vzduch z tej hadičky,tak len chvíľu potom to už nejde,lebo je to tiahlo už nadoraz posunuté...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 3 týdny později...

Kolik si dal za ten repas turba?

Mě to jezdí vcelku normálně.. ale jakmile jedu po dálnici, tak mi příjde, že to netáhne vůbec.. musím mít velkou trpělivost, aby otáčky a rychlost naskakovala.. u dvojky, trojky i čtyřky v pořádku.. nevím, čím to je, zatím to moc neřeším..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...