HonzaZ Odesláno 22. březen 2010 Sdílet Odesláno 22. březen 2010 Dle VIN máš FAP. VIN začíná ale VF a ne VP. Jinak bych ti stejně doporučil , než budeš dělat nějaké zásahy to napíchnout na diagnostiku. [upravil dne 22/3/10 HonzaZ] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
aaadada Odesláno 23. březen 2010 Autor Sdílet Odesláno 23. březen 2010 Tak egr je zaslepenej a nepomohlo to, vyčistil jsem selenoid turba a nepomohlo to. Turbo samo o sobě je v naprosté nečinosti. Nějaké nápady čím ještě by to mohlo být? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hafan007 Odesláno 23. březen 2010 Sdílet Odesláno 23. březen 2010 A hadicu od turba do IC máš pripojenú ? ? ? Dole pod motorom . . . Mne robilo toto problem . . . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
aaadada Odesláno 23. březen 2010 Autor Sdílet Odesláno 23. březen 2010 Tak mě to stejně nedalo a pod auto sem vlezl znova, nicméně sem vytáhl obě hadičky od selenoidu turba a spojil je, pote sem se šel projet a tlačil jsem to co to dalo( v mezích normy mého pažouta) po ujetí 50km sem cítil takové divné cukání v 2000ot/min, nevěnoval jsem tomu takovou pozornost jelikož cukání ustávalo a přecházelo do krásného tichého hvýzdání kdy turbo sepnula a v klidu tlakovalo. Což tedy znamená že selenoid je v prdeli. Ten nahradim. Další problém je že turbo tlakuje v pohodě ale nepustí mě to přes 30001ot/min. Pořád vyskakuje Antipolution fault. Tak a nějaké rady? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HonzaZ Odesláno 23. březen 2010 Sdílet Odesláno 23. březen 2010 Asi se pořád opakuju - dia. Takhle můžeš vyměnit půlku motoru. [upravil dne 23/3/10 HonzaZ] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
aaadada Odesláno 23. březen 2010 Autor Sdílet Odesláno 23. březen 2010 už jsem ti napsal SZ. jinak možná by to nebylo naškodu to vyměnit všechno:-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
OloZX6R Odesláno 23. březen 2010 Sdílet Odesláno 23. březen 2010 Tak turbo už jede, teď ještě zkus odpojit jednu hadičku od toho podtl. ventilu veprostřed (měl by to být ten dál od baterky), pokud tě to ani potom nepustí přes 3000ot, tak to bude na 99 procent problém s FAPem, takže pak jedině diag a oprava nebo rovnou vykuchat a být absolutně v klidu,,,,, Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
aaadada Odesláno 23. březen 2010 Autor Sdílet Odesláno 23. březen 2010 tu hadičku jsem taky odpojil, jak jsem četl podle návodu:-) chystám se do FAPOFF:-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
GOHii Odesláno 24. červenec 2010 Sdílet Odesláno 24. červenec 2010 Původně zaslal: twoolf fotit to bude těžký stoupni si před auto, mezi motorem a chladičem najdeš v místě poblíž baterky ( cca 30cm, skoro na prostředku auta ) dva černé ventily s hadičkami. Ten dál od baterky je EGR - osobně jsem jednu z hadiček přestřihl a nacpal do ní šroub ( a tím oba konce zase spojil ) - myslím, že je jedno, kterou zacpeš. Druhý ventil - víc k baterce je ví bůh na co Na spodku motoru, skoro až na tom plastovém šusplechu pod motorem je ještě jeden ventilek, ten ovládá obtokovou klapku turba. když nefachčí, tak to nejede ( jede bez turba ) - mě stačilo ho vyčistit a prostříknout konkorem. EGR se přímo na trubkách zaslepuje blbě. mám to na podtlaku a v pohodě. Píšeš, že když nefunguje spodní solenoid, nejede ani turbo. Znamená to tedy, že ho ani není slyšet... ? A ještě k umístění solenoidu na EGR, je to opravdu ten dál od baterky, protože na jiném místě tady na foru mi tvrdí pravý opak, že ten blž k baterce je EGR, ten dál od baterky je prý ovládaní klapky IC... tak teď nevím...dík za potvrzení na fotce: viz. odkaz [upravil dne 24/7/2010 GOHii] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vlado-.m Odesláno 25. červenec 2010 Sdílet Odesláno 25. červenec 2010 Ventil pri baterii je na ovladanie EGR. Ten vedla ovlada klapku od IC. Dalsi klapku do IC a najspodnejsi je pre ovladanie turba. Pri odpojeni spodnej hadicky od ventilu a vytvoreni podtlaku napr. ustami a naslednom uvolneni pocut kte to klepne, pri zhodeni hadice od IC to aj krasne vidiet. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
GOHii Odesláno 28. červenec 2010 Sdílet Odesláno 28. červenec 2010 Původně zaslal: aaadada Tak mě to stejně nedalo a pod auto sem vlezl znova, nicméně sem vytáhl obě hadičky od selenoidu turba a spojil je, pote sem se šel projet a tlačil jsem to co to dalo( v mezích normy mého pažouta) po ujetí 50km sem cítil takové divné cukání v 2000ot/min, nevěnoval jsem tomu takovou pozornost jelikož cukání ustávalo a přecházelo do krásného tichého hvýzdání kdy turbo sepnula a v klidu tlakovalo. Což tedy znamená že selenoid je v prdeli. Ten nahradim. Další problém je že turbo tlakuje v pohodě ale nepustí mě to přes 30001ot/min. Pořád vyskakuje Antipolution fault. Tak a nějaké rady? Udělal jsem to samé, ale bez efektu. Turbo stejně netáhne...řekl bych, že je out... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
drobec.sk Odesláno 30. červenec 2010 Sdílet Odesláno 30. červenec 2010 Původně zaslal: GOHii Původně zaslal: aaadada Tak mě to stejně nedalo a pod auto sem vlezl znova, nicméně sem vytáhl obě hadičky od selenoidu turba a spojil je, pote sem se šel projet a tlačil jsem to co to dalo( v mezích normy mého pažouta) po ujetí 50km sem cítil takové divné cukání v 2000ot/min, nevěnoval jsem tomu takovou pozornost jelikož cukání ustávalo a přecházelo do krásného tichého hvýzdání kdy turbo sepnula a v klidu tlakovalo. Což tedy znamená že selenoid je v prdeli. Ten nahradim. Další problém je že turbo tlakuje v pohodě ale nepustí mě to přes 30001ot/min. Pořád vyskakuje Antipolution fault. Tak a nějaké rady? Udělal jsem to samé, ale bez efektu. Turbo stejně netáhne...řekl bych, že je out... Skús skotrolovať na turbe ten podtlakový ventil.ovláda west-gate v turbe.ak je v kľudovej polohe tak je otvorený (výfukové plyny nejdú smerom na turbínu aby ju rotáčali ale priamo do výfuku). Vyskúšaš to tak,že odpojíš tú podtlakovú hadičku od selenoidu (v predu na motore po ľavej strane úplne dole a pozri sa,či sa ti pohybuje tá oska od ventilu ktorá ovláda klapku v turbe,keď budeš mať tu podtlakovú hadičku v ústach a budeš sať vzduch s tej hadičky ústami.Ak sa ti bude sať ústami vzduch s tej podtlakovej hadičky veľmi ľahko,tak je ten ventil na prd.(presknutá alebo netesná membrána).Ak sa ti ale bude sať veľmi ťažko a oska od toho ventilu na turbe nebude klapku otvárať,máš zaseknuté niečo v turbe alebo taktiež zlý podtlakový ventil... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
GOHii Odesláno 31. červenec 2010 Sdílet Odesláno 31. červenec 2010 Zkoušel jsem tu hadičku napojit, a když jsem z ní sál vzduch (i za běžícího motoru v otáčkách)... tahal jsem do nekonečna, sice ne uplne zlehka a pořád bylo co sát... nechám turbo vymontovat a zkontrolovat... uvidíme co dál [upravil dne 31/7/2010 GOHii] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
drobec.sk Odesláno 31. červenec 2010 Sdílet Odesláno 31. červenec 2010 Původně zaslal: GOHii Zkoušel jsem tu hadičku napojit, a když jsem z ní sál vzduch (i za běžícího motoru v otáčkách)... tahal jsem do nekonečna, sice ne uplne zlehka a pořád bylo co sát... nechám turbo vymontovat a zkontrolovat... uvidíme co dál [upravil dne 31/7/2010 GOHii] Podľa toho čo píšeš,tak turbo s tým nemá nič. máš zlú tu podtlakovú somarinu alebo máš problém kdesi v tej podtlakovej hadičke. Ja keď sajem vzduch z tej hadičky,tak len chvíľu potom to už nejde,lebo je to tiahlo už nadoraz posunuté... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
GOHii Odesláno 18. srpen 2010 Sdílet Odesláno 18. srpen 2010 Turbo po repasu, výměna el.mag. ventilu a auto už zase jede... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
CelticGirl Odesláno 18. srpen 2010 Sdílet Odesláno 18. srpen 2010 Kolik si dal za ten repas turba? Mě to jezdí vcelku normálně.. ale jakmile jedu po dálnici, tak mi příjde, že to netáhne vůbec.. musím mít velkou trpělivost, aby otáčky a rychlost naskakovala.. u dvojky, trojky i čtyřky v pořádku.. nevím, čím to je, zatím to moc neřeším.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
GOHii Odesláno 22. srpen 2010 Sdílet Odesláno 22. srpen 2010 Celkový repas stávajícího turba 10.000,- Kč Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.