Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Catalic converter fault [Catalytic Converter Fault] OPRAVENO


Chepp

Recommended Posts

Tak tuto hlasku ted na mne vybaflo auto... utoho neustale pipani a blikani kontrolky diag. Motoru. Mimo jine to u udelalo den po te co se mi objevilo antipollution fault.

Motor ma nepravidelny otacky, chaby zatah, kultivovanost je pric...

Chyba zmizi a objevi se.

Ty otaacky hopsaji mezi 700-900ot.

Za chvilku budu na pc, tak to podrobneji napisu.

takze to zhrnem:

- chyba Catalic converter fault, \"Catalytic Converter Fault\"

-hopsani otacek

-cukani pri pridani plynu.. skubani

-vykon mensi

-den predtim antipollution fault

- kdyz to vyhodi vysse zminovanouc chybu prestane fungovat aktualni spotreba ppc.. ukaze 0.01l

-pripadne mi ze mi to chybu ukazuje v pravidelnych intervalech a tim tak 10min.... i s blikanim autodiag. motoru

tak uz me to vazne sere... protoze co koupim tak se neustale sere.. s autem sem najel od koupi kolik? cca 1000km vic ani pikacu... nejezdim s tim jak hovado... a porad se neco sere... a to nepocitam neustalou chybu ESP/ASR not function a ABS fault.... fakt zacinam mit pocita ze koupe tohoto auta se zas naramne vyplatila...

tak to zhrnem

1. CATALYTIC CONVERTER FAULT je závada katalyzátoru, s blikáním kontrolky autodiagnostiky motoru signalizuje poruchu systému vstřikování nebo zapalování

2. ANTIPOLLUTION FAULT je anomálie systému omezení emisí škodlivin, s blikáním kontrolky signalizuje poruchu systému omezení emisí škodlivin.

to sem zjistil... a jelikoz kontrolka blikala.. tak bude poracha nekde na vstrikovani zapalovani.. to ze auto cukao by treba vypovidalo ze jel na tri valce... zeby treba jedna svicka nezapalovala.. ?

mam natankovanou plnou nadrz na benzine... a proel sem pulku nadrze a vse ok.. ale ted tohle...

Chyba spalovani benzinu by vysvetlovavala chybu antipollution... ktera vlastne oznami nespaleny benzin... mate nekdo reseni jak to testnou zjsitit kde co ajak??? ??

[upravil dne 13/3/10 Chepp]

[upravil dne 13/3/10 Chepp]

[upravil dne 13/3/10 Chepp]

[upravil dne 13/3/10 Chepp]

[upravil dne 13/3/10 Chepp]

[upravil dne 15/3/10 Chepp]

[upravil dne 15/3/10 Chepp]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tohle vypada jako reseni ale nechapu co to je engine coil...

Engine Coil it was

$120 each. But in coupe v6\'s they have 6 of them 3 at the front and 3 below the manifold.

Lucky it wasnt any of the rear 3 of them . mine was the 2nd one from front but as soon as I drove off from PQ about 6-7k\'s another one failed. Took it straight back, pierre did advice before its good to change all 6 of them as one blows and once u replace it the other one blows and then other.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vypadá to jako zapalovací cívka. Píšou tam, že každá stojí 120 doláčů, ale že v coupé je jich 6, tři jsou vepředu a tři pod přepážkou. Naštěstí to není žádná ze zadních třech, myslím že to byla druhá odpředu, ale když jsem ujel cca 6-7 km, byla vadná jiná. Vzal jsem to zpět, Pierre předtím radil, že je lepší vyměnit všech 6, protože jednu vyměníš a odejde další. Tak asi volně přeloženo.

[upravil dne 13/3/10 HonzaZ]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Oldo s tim take pocitam... jenom se snazim zjistiti o co jde... nerad bych aby mi treba pri prevozu vyskocil motor z auta...

:fnuk

tak chci jenom zjistitij jestli tohle nepredchazi nejake totalni destrukci.. preci jenom ujet s tim kdyz nevim co to dela asi 50km.. taky neni svanda.

Ale uprimne se priznam fakt nevim kam jinam bcyh to vezl kdyby ne tam... to bych asi skocil z okna... a jelikoz bydlim v prizemi urcite bych si zhomzdil a potom bcyh zkusil neco jineho. :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kdyz si to tak prebiram, tak od doby co naskakuje ta chyba mi celou dobu nepretrzite ukazuje rychlomer rychlsot nevypadava.. coz predtim delalo... a akorat to vlasten neukazuje spotrebu.

Nechapu jak nejaky cidlo prevodovce ma na to vliv...

Ale vcera po nastartovani sem to zkoumal... jako by fakt asi jeden ten valec nefungoval... ale buh vi sotvi vim co je to valec. A mam takovy dojem ze sem citil od vyfuku nezpaleny benzin.. lae to muze byti jenom dojem.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Novy poznatek.. rekl sem si kdyz nemuzu jezdit aspon to skocim lehce hadrou vycistit motorovy prostor.. treb tam bude nejaky odpojeny konektor... nebo prodrena buzirka... a nic... ale jen tak sem si rosku docvaknul v hlave ze baterka hur startovala... a byluy s ni problemy.. destylkuy sem dolil ale beze zmeny pred par tydny... ted koukam baterka nejak mooc spinava... takovy povlak bordelu na ni.. rikam si tak nic vymontuju a mrknu.. sundam ji a pod ni zelena a bila vrstva koroze... takze nam kraska vytekla... tak aspon uz vim kde je probem... s baterii, dal sem tam na zkousku z breaku a to byl zvocek pri nastartovani.. ale chybova hlaska zustala.... :fnuk

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To je na 99% zapalovacia cievka.

Odpovedalo by tomu aj spravanie auta.

No vidim ze sa ti to sype...:fnuk

Cievka stoji okolo 50 E.

PS: Mozno pozitivna sprava je ze pri tomto rezime ma auto minimalnu spotrebu, raz sa mi to stalo tusim v Nitre a cesta odtial domov a do servisu bola priblizne 100km.

A vypocitana priblizna spotreba (nie PP) bola okolo 3 litrov na 100 :D

Samozrejme auto neslo a hrkotalo ako stara skodovka

[upravil dne 14.3.2010 Y2K]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak sem to projel s druhou baterkou.. .beze zmeny... takze nejsem potesen....

Tak zitra snad vyjde cas... a zajedu do Zabreha a necham jim to tam... at si s tim pohrajou....

Pokdu necham za tu civku 50 ecek tak to mi spadl kamen ze srdce... protoze sem cekal ze tak o nulu vice...

pri tom necham i dorovnat duplex, zjistiti zavadu na tom esp, vymenti olej.. jako mnel sem tam v planu uz jet... ale porad nebyl cas, tak uz si ho udelat musim...

Ja tomu pikacu rozumim.. posledni cemu sem rozumnel byl motor u Simsona nebo Jawa 50, tim sem zkoncil.. k cemu je ten zazrak zapalovaci svicka? im jako ze ten motor je ctyr dobej a je tam nejaka svicka co to zapaluje a nejaky kanalky na odvod spaleneho paliva.. atd.. ale k cemu to je?

PS: nesmejte se mi.. proste nejsem na tenhle smer nadany...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jj na 3,0V6 odchazi zapalovaci civky, stejne jako u 1,8 a 2,0 je to kvuli tomu, ze ta zapalovaci rampa je na hlave motoru a trpi tim teplem, popraska pak izolace v te civce a probiji to, myslim, ze civky jsou tri, jedna vzdy pro dva valce, bude to tvuj pripad, spatne to pali a pak jde do vyfuku nespalena smes, tim padem lambda sonda hlasi antipoluttion a catalytic fault

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja si to myslela... kua sem sikovna :aut

dekuji Ferry za dalsi radu.

Zitra rano to zavezu do servisu a jelikoz tam tech prtek je vicero tak to tam necham... :)

Jo a jeste dotaz... povezu to vic jak 50km.. nemuze ta nespalena smes znicit katalizator? kdesi sem kdysi neco takoveho cetl ze beznin to znici??? takze kdyz tam mam tu nespalenou smes???

[upravil dne 14/3/10 Chepp]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak dnes sem dorazil do meho oblibeneho servisu..rekl sem jim vsem co to dela... technik to supl na diag.. a hle chyba na spalovani na 1. valci... tak jsme se do nejakyho softu mrkly jeste ktery je prvni... a sup s nim pric... prvni test pri odpojene civce.. beze zmeny.. mechanik tam dal novou.... jeste neco popodelal na diagnostice a hle V6 is back.

Tak mi mechanik nabydnul; ze mi bud objedna novou.. nebo za rozumny penzi si tam muzu nechat co tam mnel... tak mi za rozumnou cenu sem si nechal co mi dal a sem spokojen, nezalezi na tom jestli je nova nebo stara.. podstata je ze funguje... rikal kdyby nejaky problem vymenime...

S tim sem si i koupil novou baterku... wow 3tis za 75ah je docela palka.. ale nejlepsi co maji... tak ta samoze prisla do HDi protoze tam je dulezitejsi a tu co sem mnel v HDi sem dal do Coupe... obe dve startujio za mlada takze bobma...

Pristi tyden povezu Breaka na pretesneni EGR ventilu kde mi utika vykon z turba, a potom jim povezu Coupe na vymenu svicek..

Jo a pro info. technik mi rekl ze to zpusobuji svicky... potom mi to doslo a ma recht... takze mi objednaji svicky novy a vymenime, ty puvodni jsou asi uz docela dost prejety.

Jen tak kdzy se mi tu sesly kluci v6kovi a benzinovi. Muzete mi poradit co za svicky? NGK Iridium atd... sem cetl cosi.. ale spis se zeptam jinak... Technik mi riakl ze tam muzou jenom original.. stoji petikilco kus.. na v6 3tis za svicky je celkem dost. ale zas rikal ze je to na 120tis km... takze to zas tak drahy neni... Ja bcyh se chtel zeptat zda nekdo ma zkusenost mezi temahle original a jinyma... muzu tam dat jiny??

Jinak dekuji vsem za info a vse okolo... Y2K, Ferry, HonzaZ, Cune.. .a samoze P607Olda za doporuceni servisu. :aut

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja to rikal :D

Sviecky ma nenapadli, som myslel ze v ramci servisu su menene a \"aktualne\"...

Mne tiez vraveli ze \"originaly\" jedine sviecky, ale nechal som sa ukecat na NGK Iridium a nemozem si vynachvalit. Mozno to je len pocit ale zda sa mi ze s nimi auto ide lepsie, netusim.

Stali cela sada cosi okolo 40 E ak sa dobre pamatam.

Na druhu stranu, v Monstri si NGK ani neskrtli oproti origos Champions.

Este by ma zaujimalo akej znacky su prave tie originaly?

PS: Som rad ze mozem poradit ked sa da...

[upravil dne 15.3.2010 Y2K]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...