Jan 406 1.8i Odesláno 9. březen 2010 Sdílet Odesláno 9. březen 2010 měl bych dotaz,zjistil jsem ,že je vytřískaná napínací kladka a je tam hodně špatný přístup,měnil to někdo,co všechno musím demontovat,je to 406 1.8 16V r.v.2001,ne na rozvodech,ale na alternátoru Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ropak Odesláno 9. březen 2010 Sdílet Odesláno 9. březen 2010 sundej kolo a podbeh pak je pristup dobry Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jan 406 1.8i Odesláno 9. březen 2010 Autor Sdílet Odesláno 9. březen 2010 no právě že není,díval jsem se na to a těsně vedle toho je plechový rám,vypadá to,že by to nakonec chtělo spustit celý motor ze silenbloku Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
čakom Odesláno 9. březen 2010 Sdílet Odesláno 9. březen 2010 chtělo by to upřesnit co maš za motor. jestli XU nebo EW. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ferry Odesláno 9. březen 2010 Sdílet Odesláno 9. březen 2010 jj, u XU motoru je pristup dobrej, u EW to vypada horsi, mozna by taky slo demontovat cely drzak alternatoru a servopumpy a vyndat ho i s kladkou a tu pak teprve demontovat Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jan 406 1.8i Odesláno 9. březen 2010 Autor Sdílet Odesláno 9. březen 2010 ve velkým techničáku píšou 6FZ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ferry Odesláno 9. březen 2010 Sdílet Odesláno 9. březen 2010 v tom pripade se jedna o novejsi koncepci EW, asi nejschudnejsi bych videl shodit proste cely ten drzak altiku a serva, drzi na bloku na ctyrech sroubech a pak z nej demontovat tu kladku, akorat teda nevim, na jakym principu funguje napinani, nemel jsem s timhle motorem zatim tu cest Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jan 406 1.8i Odesláno 9. březen 2010 Autor Sdílet Odesláno 9. březen 2010 podle toho co jsem se na to koukal,tak ta kladka je jako nasazena na svorník a ten je přichycen na takovém ramenu,které je napínáno pružinou a vypadá to tak,že ten svorník se na tom rameni vibracemi uvolnil a celá kladka vibruje a přenáší to chvění a vibrace namotor Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.